SiteLogo

رنگ موی شماره 5 فیتو Phyto را ببینید

0 433
رنگ موی بدون آمونیاک فیتو کالر شماره 5

رنگ موی قهوه‌ای روشن (light brown) بدون آمونیاک فیتو کالر شماره 5 محصولی طبیعی و گیاهی برای رنگ کردن موها بدون ایجاد آسیب‌های متداول ناشی از آمونیاک در موهاست. برند فرانسوی فیتو با ترکیب فناوری‌های پیشرفته و دانش گیاهشناسی، این رنگ مو را تولید کرده و در فرمول آن از مواد مضر یا حساسیت‌زای شناخته شده مانند رزورسین، پارا-فنیلین دی‌آمین (PDD)، پارابن و آمونیاک استفاده نکرده است. برای خرید رنگ مو اصل خارجی یکی از گزینه‌های مطمئن و باکیفیت همیشه رنگ موهای برند فیتو است.

رنگ موهای مدل Phyto color حاوی غلظت بالایی از رنگدانه‌ها و عصاره‌های گیاهی هستند که با دو هدف رنگ آمیزی مو و مراقبت از سلامتی فیبرهای مو تولید شده‌اند. بسته به رنگ انتخابی تا 74 درصد رنگدانه‌های گیاهی در هر بسته بندی رنگ مو به کار رفته است. غلظت بالای پیگمنت در این رنگ موها باعث می‌شود رنگ‌های شدید، دائمی و عمیق با انعکاس و درخششی طبیعی ایجاد کنند. در حالی که با وجود رنگ کردن، از پوست سر و مو محافظت شده و موها به شدت تغذیه و نرم شده‌اند!

این سری از رنگ موهای فیتو در رنگ‌های مختلف اصلی و متفرقه تولید می‌شوند. این رنگ‌ها با وجود نداشتن آمونیاک، ممکن است در مقایسه با رنگ موهای حاوی آمونیاک، تغییر رنگ کمتری را در سطح مو ایجاد کنند، اما مطمئنا نتیجه بخش بوده و سلامتی بیشتر موها را در یک رنگ آمیزی طبیعی و سالم به همراه دارد. این محصول می‌تواند بدون زحمتی تمامی موهای خاکستری را بپوشاند.

 

 

رنگ موی شماره 5 فیتو

 

نکات استفاده و موارد احتیاط رنگ موی فیتو قهوه‌ای روشن (light brown):

  • قبل از استفاده، دستورالعمل‌های ایمنی موجود در بروشور محصول را مطالعه کنید.
  • اگر پوست سر تحریک شده، آسیب دیده و به شدت حساسی دارید یا صورت شما دچا بثورات پوستی است، از رنگ کردن موهایتان خودداری کنید.
  • در حین رنگ کردن موها با رنگ موی بدون آمونیاک فیتو کالر شماره 5 حتما از دستکش مناسب استفاده کنید.
  • از تماس مخلوط تهیه شده با چشم خودداری کرده و در صورت تماس ناخواسته، بلافاصله با آب فراوان چشم‌ها را بشویید.
  • با وجود اینکه فرمول این محصول پتانسیل آلرژی‌زایی کمی دارد، اما احتمال واکنش‌های آلرژیک در برخی افراد همچنان وجود دارد. بنابراین اگر تا به حال از این رنگ مو استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم 48 ساعت قبل از استفاده، تست حساسیت آن را انجام دهید.
  • برای ماندگاری بیشتر و حفظ کیفیت رنگ، پس از رنگ کردن از محصولات و شامپوهای مناسب موهای رنگ شده و به خصوص محصولات مراقبت از مو PHYTOCOLOR استفاده کنید.
  • برای اولین استفاده روی موهای بلند یا خیلی ضخیم، توصیه می‌شود از دو کیت استفاده کنید.
  • برای بهترین نتیجه، این رنگ مو باید روی موهای سالم استفاده شود. پس در صورتی که اخیرا از فر دائم (Perm) یا روش‌های صاف کننده مو مانند کراتینه استفاده کرده‌اید، رنگ کردن موها را حداقل 2 هفته به تاخیر بیاندازید.

 

 

 

رنگ موی بدون آمونیاک فیتو کالر شماره 5

سوالات متداول

1. روغن آرگان چگونه به موهای کاشته شده کمک می‌کند؟
2. چگونه روغن آرگان را برای موهای کاشته شده استفاده کنیم؟
3. آیا روغن آرگان به موهای کاشته شده آسیب نمی‌رساند؟
4. آیا روغن آرگان می‌تواند به رشد موهای کاشته شده کمک کند؟
5. چه مدت باید روغن آرگان بر روی موهای کاشته شده باقی بماند؟
6. آیا روغن آرگان می‌تواند بر روی موهای کاشته شده بدون شستشو باقی بماند؟
7. آیا روغن آرگان می‌تواند به موهای کاشته شده نرمی و لطافت بیشتری ببخشد؟
8. آیا استفاده از روغن آرگان می‌تواند ریشه‌های موهای کاشته شده را تقویت کند؟
9. آیا استفاده از روغن آرگان می‌تواند از شکنندگی موهای کاشته شده جلوگیری کند؟