SiteLogo

معرفی ژل آبرسان و ترمیم کننده قبل و بعد از لیزر برای بهبود و بازیابی پوست

تیم محتوای سوراو 06 فروردین 1403
0 307
ژل آبرسان و ترمیم کننده استوری درم

این ژل آبرسان از لاین PERSONAL CARE محصولات استوری درم، به منظور بهبود و آرام کردن پوست بعد از لیزر طراحی شده است. ترکیبات درون آن به‌طوری انتخاب شده‌اند که پوست تحریک شده را آرام کرده و به بازیابی و ترمیم آن کمک کنند. همچنین از پوست صورت در برابر محرک‌های خارجی محافظت می‌کنند.

این ژل آبرسان ترمیم کننده قادر است پوست شکننده، ضعیف و آسیب‌دیده را به‌طور تخصصی بهبود بخشیده و به تعادل و سلامت سابق خود برگرداند. اجزای مفید درون آن مانند پانتنول و پپتیدها، تولید کلاژن در پوست را تقویت می‌کنند. همچنین از طریق فعالسازی سلول‌ها برای تکثیر و ترمیم لایه‌های پوست، به بازیابی آن کمک می‌کنند. ژل آبرسان ترمیم کننده قبل و بعد لیزر استوری درم نه تنها سد طبیعی و محافظتی پوست را تقویت می‌کند، بلکه از خارش و تحریک ناشی از جراحی پوست یا لیزر نیز جلوگیری می‌کند.

این ژل آبرسان برای سنین بالای 40 سال و استفاده‌ی قبل و بعد از لیزر مناسب است. زیرا با خاصیت تسکین‌دهنده و ضد التهاب خود، بعد از لیزر و پیلینگ (لایه‌برداری)، پوست را آرام و بازسازی می‌کند. همچنین با آبرسانی و مرطوب‌کردن موثر، پوست خشک و حساس را کاملا التیام می‌بخشد. ترکیباتی مانند پپتایدها، عصاره برگ چای سبز و عصاره سبوس برنج، هم پوست را تسکین داده و هم با آنتی اکسیدان‌ها از آن محافظت می‌کنند.

ژل آبرسان ترمیم کننده قبل و بعد لیزر استوری درم می‌تواند تولید کلاژن در پوست را نیز افزایش دهد تا پوست محکم‌تر و جوان‌تر بنظر برسد. بنابراین هر زمان که به آن نیاز داشته باشید، با مراقبت‌های سه‌گانه خود دوباره آرامش و تعادل را به پوست برمی‌گرداند؛ تسکین‌دهندگی، بازسازی و ترمیم‌کنندگی و در نهایت محافظت از پوست. این محصول در حجم 50 میلی‌لیتر و 220 میلی‌لیتری عرضه شده است.

 

 

طرز استفاده از ژل آبرسان ترمیم کننده قبل و بعد لیزر استوری درم

در روتین پوستی، روزانه 2 بار مقدار مناسب از محصول را روی پوست صورت پخش کنید. در صورت تحریک ناشی از پیلینگ قوی، هر 4 ساعت یکبار تا تسکین نهایی استفاده شود.

بعد از شستشوی پوست و استفاده از تونر، مقدار کافی (حدود 2 میلی لیتر) از محصول را برداشته و به طور مساوی روی کل صورت پخش کنید. با حرکات ضربه‌ای بسیار آرام و ممتد انگشتان دست، به جذب بهتر محصول کمک کنید.

استفاده از این ژل آبرسان بعد از درمان پوست با لیزر مانند لایه برداری با لیزر، برای بهبود شرایط و بازیابی پوست مفید است.

سرم ترمیم کننده پوست قبل و بعد از لیزر استوری درم Storyderm Personal Care | تسکین دهنده، ضد التهاب، بهبود و تقویت بافت پوست