SiteLogo

چه رنگ مویی موها را پرتر نشان می دهد؟ (رنگ مو مناسب موهای کم پشت)

0 7540
چه رنگ مویی موها را پرتر نشان می دهد؟ (رنگ مو مناسب موهای کم پشت)

اگر موهایی کم پشت دارید و می‌خواهید با استفاده از رنگ مو، موهای خود را پر پشت تر نشان دهید، هایلایت‌های چند رنگ، تکنیک روت شادو، بالیاژ، پیکابو و رنگ مو بلوند با هایلایت‌های تیره، از جمله رنگ مو های مناسب موهای کم پشت هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

رنگ مو مناسب موهای کم پشت - هایلایت چند رنگ

  • هایلایت‌های چند رنگ

هایلایت‌های چند رنگ به خوبی با رنگ طبیعی موها ترکیب می‌شوند و به آن‌ها حجم می‌بخشند. به ویژه اگر از هایلایت‌های نزدیک به رنگ موهایتان استفاده کنید. یعنی اگر موهای تیره دارید، از هایلایت‌هایی که چند درجه روشن‌تر هستند و اگر موهایی روشن دارید، از هایلایت‌هایی که چند درجه تیره‌تر هستند، استفاده نمایید.

از آنجایی که نگهداری از هایلایت‌های چند رنگ، کار ساده‌ای است و نیازی نیست برای نگهداری از آن به طور مکرر به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید، این مدل رنگ مو به افرادی که فرصت کافی برای مراجعه به سالن‌های زیبایی را ندارند، پیشنهاد می‌شود.

رنگ مو مناسب موهای کم پشت

  • روت شادو (Shadow Roots)

اگر می‌خواهید بودجه کمی به رنگ مو اختصاص دهید یا نگران آسیب دیدن موهایتان هستید، می‌توانید برای رنگ کردن موهایتان از تکنیک روت شادو (Shadow Roots)، استفاده کنید.

با استفاده از این تکنیک، می‌توانید به موهای نازک و کم پشت خود، حجم ببخشید و رشد آن‌ها را به خوبی نشان دهید.

رنگ مو مناسب برای موهای کم پشت

  • بالیاژ

بالیاژ، یکی از تکنیک‌های رنگ مویی جدید است که موها از قسمت میانه تا نوک، رنگ می‌شوند و رنگ ریشه‌ها و زمینه موها می‌تواند همان رنگ طبیعی موهایتان باشد. استفاده از این تکنیک رنگ مو، باعث پر پشت‌تر و حجیم‌تر نشان داده شدن موها می‌شود. از این رو استفاده از این تکنیک به افرادی که موهایی کم حجم و نازک دارند، توصیه می‌گردد.

رنگ مو مناسب موهای کم پشت

  • پیکابو (Peekaboo)

تکنیک رنگ مو پیکابو، در حال حاضر یکی از ترندهای محبوب رنگ مو است که برای افرادی با موهای کم پشت و نازک، انتخابی فوق العاده است.

این نوع رنگ مو، به طور کلی، ظاهر منحصر به فردی به موهای شما می‌بخشد. در واقع شما می‌توانید با انتخابی رنگی متضاد یا کاملا متفاوت از رنگ مو طبیعی تان، هنگام مدل‌دادن موهایتان، ظاهری پر تر به آن‌ها ببخشید. همین باعث شده است که پیکابو یکی از رنگ مو های مناسب موهای کم پشت باشد.

رنگ مو مناسب موهای کم پشت

  • بلوند با هایلایت تیره

اگر از علاقه‌مندان رنگ مو روشن هستید و موهای کم پشتی دارید، می‌توانید از رنگ مو بلوند با هایلایت‌های تیره استفاده کنید. رنگ مو بلوند روشن با هایلایت‌های تیره، باعث ایجاد سایه در موها می‌شود و همین مسئله موها را پر پشت تر نشان می‌دهد.

سخن پایانی

امیدواریم که این مطلب از مجله زیبایی سوراو، به شما کمک کرده باشد تا رنگ مو های مناسب موهای کم پشت را به خوبی بشناسید. اگر تصمیم جدی برای تغییر رنگ موهای خود گرفته‌اید، می‌توانید همین حالا به صفحه خرید رنگ مو در فروشگاه سوراو، مراجعه نمایید. ما امکان خرید طیف گسترده‌ای از رنگ موهای با کیفیت را برای شما فراهم کرده‌ایم.