SiteLogo

بهترین اسکراب ضد جوش سرسیاه صورت از برند نیتروژنا برای پوست چرب و مختلط

0 404
بهترین اسکراب ضد جوش سرسیاه صورت

برند نیتروژنا (Neutrogena) این محصول را با فرمولاسیونی ویژه برای مبارزه با جوش‌های سرسیاه تولید کرده است. از نظر بالینی و آزمایشات متعدد متخصصان پوست، مفید و موثر بودن این محصول برای از بین بردن و همچنین جلوگیری از جوش‌های سرسیاه حتی بعد از اولین استفاده، ثابت شده است. در این اسکراب، از مواد ضد جوش سرسیاه، ترکیبات پاکسازی کننده منافذ و لایه‌بردارهای طبیعی سلولزی استفاده شده است.

ترکیبات درون فرمولاسیون اسکراب ضد جوش سرسیاه نیتروژنا به گونه‌ای تخصصی انتخاب شده‌اند تا آلودگی و چربی محبوس شده در منافذ پوست را از بین ببرند. این آلودگی و چربی هستند که منافذ پوست را مسدود کرده و اکسید شدنشان در سطح پوست، باعث ظاهر شدن رنگ سیاه در دهانه منافذ می‌شود.

این اسکراب نیتروژنا به صورت هدفمندی روزانه پوست و منافذ پوست را عمیقا تمیز می‌کند. بنابراین منافذ پوست را کاملا تصفیه و پاکسازی کرده و انسداد و گرفتگی منافذ آن را برطرف می‌کند. برای پوست‌هایی که مستعد بروز جوش‌های سرسیاه هستند، این محصول یک انتخاب خارق‌العاده است که در کنار تونر ضد جوش سرسیاه نیتروژنا بطور کامل این مشکل را برطرف می‌کند.

اسکراب ضد جوش سرسیاه صورت نیتروژنا

 

 

ویژگی‌های اسکراب صورت ضد جوش سر سیاه Neutrogena

  • لایه برداری و پاکسازی پوست و منافذ مسدود شده
  • حذف سلول‌های مرده، چربی و آلودگی‌های تجمع یافته در منافذ پوست
  • تولید شده و تایید شده توسط متخصصان پوست
  • از بین بردن و جلوگیری از جوش های سرسیاه
  • کوچک کننده منافذ باز و تصفیه منافذ پوست
  • کمک به داشتن پوستی صاف، شفاف و تمیز
  • حاوی سلولز طبیعی بعنوان لایه بردار
  • حاوی سالیسیلیک اسید برای پاکسازی و تخلیه منافذ

طرز استفاده از اسکراب ضد جوش سرسیاه نیتروژنا

از این محصول می‌توانید بطور روزانه روی مناطقی که مستعد پیدایش جوش سرسیاه هستند، استفاده کنید. ابتدا پوست را مرطوب کرده و مقدار کافی از اسکراب را روی صورت با تاکید بر مناطق دارای جوش سرسیاه (مانند روی بینی) به آرامی ماساژ دهید. در انتهاب کاملا پوست را اسکراب کرده و از تونر و مرطوب کننده بدون چربی استفاده کنید.

از تماس اسکراب نوتروژینا با چشم و پوست اطراف آن خودداری کنید. در صورت هرگونه تماس اتفاقی، فورا پوست را با آب بشویید.

 

سوالات متداول

1. چگونه کرم آبرسان مناسب برای نوع پوستم را انتخاب کنم؟