SiteLogo

کاملترین و دقیق ترین طرز استفاده از سرم نیاسینامید اوردینری

0 12170
کاربرد و نحوه استفاده از سرم نیاسینامید اوردینری + لینک خرید

سرم نیاسینامید (Niacinamide serum) اوردینری، به طور کلی یک محصول مراقبت از پوست محبوب است که عملکردی مثل کرم‌های ضد چروک و کرم‌های ضد آکنه دارد. نیاسینامید، در واقع یک شکل از ویتامین B3 (نیاسین) است و دارای خواص متعددی برای پوست می‌باشد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و کاربرد هایی که سرم نیاسینامید اوردینری دارد، می‌توان به موارد ذیل  اشاره کرد:

  • کاهش التهاب
  • ترمیم پوست
  • تقویت کلی بافت پوست
  • محافظت از آن در برابر عوامل محیطی آسیب رسان
  • کاهش علائم پیری پوست،
  • تنظیم تولید چربی
  • کنترل جوش و آکنه

 

اگر قصد استفاده از سرم نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری را دارید، باید بدانید نحوه مصرف این سرم پوستی بسیار ساده است و تنها لازم است در خصوص استفاده منظم از آن، حساسیت کافی داشته باشید. همچنین مهم است توجه داشته باشید که پیش از استفاده از کرم‌های سنگین، از این محصول استفاده نمایید.

سرم نیاسینامید اوردینری

ویژگی‌ها و کاربردهای سرم نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری

این سرم پوست صورت اوردینری، از ترکیبات موثری در کنار نیاسینامید برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به زینک اشاره کرد. برخورداری از چنین فرمولاسیونی، باعث شده تا سرم نیاسینامید اوردینری از از کاربردهای گسترده‌ای برخوردار باشد:

نیاسینامید چیست و فواید نیاسینامید(ویتامین B3) برای پوست + محصولات
نیاسینامید چیست و فواید نیاسینامید(ویتامین B3) برای پوست + محصولات
ویتامینB3 یکی از انواع ویتامین‌های محلول در آب و از جمله مواد مغذی مورد نیاز برای بدن است. این ویتامین مانند سایر ویتامین‌ها، دارای ساختارهای شیمیایی و اشکال کوفاکتوری مختلف است. نیاسینامید که با نام «نیکوتین‌ آمید» نیز شناخته می‌شود، فرم آمیدی از وی

1. کاهش التهاب و ترمیم پوست:

نیاسینامید به عنوان یک ضد التهاب طبیعی عمل می‌کند و می‌تواند به کاهش التهاب‌های پوستی کمک قابل توجهی کند. این ویژگی برای افرادی که دارای پوست دچار قرمزی، ترشحات زیاد چربی و التهابات هستند، بسیار مفید است.

2. تقویت کلی بافت پوست و محافظت از آن:

نیاسینامید می‌تواند باعث بهبود کلی بافت پوست و تقویت سد دفاعی پوست شود. در نتیجه می‌توان گفت این سرم پوستی از پوست در برابر عوامل آسیب‌رسان، مانند نور خورشید، آلودگی هوا و… حفظ کند.

3. کاهش علائم پیری پوست:

ترکیبات موجود در ابن سرم ضد جوش و  ضد لک اوردینری، به گونه‌ای است که استفاده منظم از آن می‌تواند باعث افزایش تولید کلاژن و کاهش علائم پیری پوست شود. در نتیجه استفاده منظم و متداول این سرم می‌تواند برای شما پوستی سالم و جوان به ارمغان آورد. 

4. کنترل چربی پوست و کمک به کاهش جوش و آکنه:

نیاسینامید می‌تواند ترشحات چربی پوست را کاهش دهد و به تنظیم چربی پوست کمک کند. این ویژگی می‌تواند به کاهش جوش و آکنه منجر شود. همچنین از ایجاد جوش و آکنه جدید، جلوگیری کند.

5. افزایش قدرت حفظ رطوبت در پوست:

یکی از مهم‌ترین کارهایی که نیاسینامید برای پوست انجام می‌دهد، این است که سرامید موجود در پوست را تقویت می‌کند. این سرم با تقویت سرامیدها در پوست، از خروج رطوبت از پوست جلوگیری می‌کند و باعث حفظ بیشتر رطوبت در پوست می‌شود.

6. فاقد مواد مضر و بدون تست بر روی حیوانات:

به جرئت می‌توان گفت این سرم پوستی اوردینری یک محصول ایمن است که اغلب افراد بالای 20 سال، با هر نوع پوستی می‌توانند از آن استفاده کنند.  چرا که فاقد هرگونه ماده مضر اعم از سولفات‌های SLS و SLES، پارابن، گلوتن، الکل، سیلیکون، فرمالدئیدها، فتالات، رتینیل پالمیتات، اکسی بنزون، رنگ قیر ذغال سنگ، هیدروکینون، تریکوزان و تریکلوکاربان می‌باشد و حتی حاوی کمتر از یک درصد رایحه‌ مصنوعی است.

همچنین برای تولید این سرم پوستی از هیچ ماده حیوانی استفاده نشده است و در هیچ مرحله‌ای از تولید، این محصول مورد آزمایشات حیوانی قرار نگرفته‌است.

نحوه استفاده از سرم نیاسینامید اوردینری

نحوه استفاده از سرم نیاسینامید اوردینری

  1. قبل از استفاده از سرم نیاسینامید، باید پوست صورت خود را با استفاده از شوینده‌ای مناسب، به دقت بشویید تا پوستتان برای استفاده از این سرم، کاملا تمیز شود. 
  2. پس از شستشو، از تونری متناسب با نوع پوستتان استفاده کنید. استفاده از تونر، کمک می‌کند پوستتان آماده جذب سرم نیاسینامید اوردینری شود.
  3. بعد از اینکه تونر به خوبی جذب پوست شد، وقت آن رسیده است که چند قطره از سرم نیاسینامید را بر روی پوستتان بریزید و سپس با انگشتانتان آن را بر روی تمام سطح پوست پخش کنید.
  4. برای اینکه سرم نیاسینامید به خوبی جذب پوست شود و اثرگذاری بیشتری داشته باشد، خوب است با نوک انگشتانتان آن را ماساژ دهید.
  5. بعد از جذب کامل سرم نیاسینامید اوردینری، از یک کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید تا پوست خود را مرطوب کنید.

نکات تکمیلی در مورد استفاده از این سرم:

  • برای دریافت نتیجه مطلوب لازم است از این سرم در روتین روزانه و شبانه خود استفاده نمایید.
  • نکته مهمی که نباید هرگز آن را فراموش کنید، این است که نیاسینامید می‌تواند بر روی عملکرد ویتامین سی تاثیر بگذارد. از این رو هرگز نباید از این سرم اوردینری همراه با محصولات حاوی ویتامین C استفاده کرد. عموما توصیه می‌شود بین استفاده از سرم نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری و استفاده از هر یک از محصولات حاوی این ویتامین، چند ساعت فاصله باشد.
  • هرگز از این سرم پوستی بر روی زخم، جوش‌های فعال و… استفاده نکنید.
  • در کنار استفاده از سرم نیاسینامید اوردینری، استفاده از محصولات ضد آفتاب را نیز فراموش نکنید و به حفظ پوستتان از اشعه‌های مضر UV، اهمیت دهید.

کاربرد و نحوه استفاده از سرم نیاسینامید اوردینری

سخن پایانی

ما در فروشگاه اینترنتی سوراو، امکان خرید طیف گسترده‌ای از محصولات اوردیجینال برند اوردینری، از جمله سرم نیاسینامید را برای شما فراهم کرده‌ایم و شما با یک کلیک بر روی “سرم نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری” می‌توانید این محصول را در حجم 30 میلی‌لیتر یا 60 میلی‌لیتر، خریداری کنید.

در پایان، لازم به ذکر است که موارد مصرف و نحوه استفاده از سرم نیاسینامید اوردینری ممکن است بسته به نوع پوست و مشکلات پوستی شما متفاوت باشد. از این رو به افرادی که تا به حال از این محصول استفاده نکرده‌اند، توصیه می‌شود در خصوص استفاده از این محصول از یک متخصص پوست مشورت بگیرند. البته اگر اولین بار است که می‌خواهید از این سرم پوستی استفاده کنید، می‌توانید با کارشناسان سوراو نیز مشورت کنید.