SiteLogo

آشنایی با کاربرد و نحوه استفاده از سرم پیلینگ و لایه بردار قرمز اوردینری (محبوب ترین سرم لایه بردار بازار)

کیمیا سلطانی 19 آبان 1402
0 1059
نحوه استفاده از سرم پیلینگ و لایه بردار قرمز اوردینری

بدون شک اگر به دنبال بهترین سرم لایه بردار باشید، با نام سرم پیلینگ و لایه بردار قرمز اوردینری مواجه می‌شوید. این سرم اوردینری که با نام سرم پیلینگ و لایه بردار سلوشن AHA و BHA اوردینری نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین سرم های لایه بردار موجود در بازار می‌باشد که به برخورداری از خواص روشن کنندگی فوق‌العاده و به عنوان یک ضد لک و کوچک کننده منافذ عالی، معروف است. البته این سرم پیلینگ و لایه بردار اوردینری کاربردهای بسیاری برای پوست دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود چین و چروک‌های ریز و سطحی
  • کاهش ناهمواری بافت پوست
  • از بین بردن سلول‌های مرده پوست
  • پاکسازی منافذ پوست
  • بهبود جوش و آکنه و جلوگیری از ایجاد آن‌ها
  • از بین رفتن جوش‌های سر سیاه
  • ایجاد پوستی نرم و لطیف
  • تنظیم کننده pH پوست
  • جلوگیری از انسداد منافذ پوست
  • بهبود سلامت و افزایش زیبایی پوست
  • و…

برای استفاده از این سرم اوردینری، لازم است بدانید که این محصول اوردینری از جمله محصولات مناسب استفاده در روتین شبانه پوست است و بعد از اینکه مدتی بر روی پوست‌تان ماند، نیاز به شستشو دارد.

سرم پیلینگ و لایه بردار قرمز اوردینری

ویژگی‌ها و کاربرد سرم پیلینگ و لایه بردار قرمز اوردینری

اوردینری برای تولید این سرم پیلینگ، از اسیدهای لایه بردار متنوعی همچون لاکتیک اسید، گلیکولیک اسید، تارتاریک اسید، سیتریک اسید، بتا هیدروکسی که 2 درصد فرمولاسیون این را تشکیل داده است، سیتریک اسید، سالیسیلیک اسید و… استفاده کرده است. البته در کنار این اسیدها، موادی همچون عصاره میوه و برگ توت فلفلی تاسمانی، هیالورونات سدیم، عصاره هویج وحشی، ویتامین B5 و… نیز در فرمولاسیون این سرم وجود دارد. برخورداری از این همه ترکیبات مفید، باعث شده این سرم پیلینگ اوردینری از ویژگی‌ها و کاربردهای بسیاری برای پوست، برخوردار باشید. در این بخش با برخی از کاربرد های کلیدی سرم پیلینگ AHA 30% + BHA 2% اوردینری، آشنا خواهید شد:

  • بهبود علائم پیری پوست:

پوست ما با افزایش سن دچار مشکلاتی نظیر چین و چروک، لک‌های پوستی، شل شدگی و… می‌شود. این سرم پیلینگ اوردینری با ترکیباتی که دارد باعث بهبود چین و چروک‌های سطحی و ظریف، از بین رفتن لک‌های پوستی ناشی از سن، جای زخم و اسکار و…، می‌گردد و به طور کلی برای ما پوستی جوان‌تر به ارمغان می‌آورد.

  • افزایش زیبایی و جذابیت پوست:

داشتن پوست بی عیب و نقص، می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر زیبایی و جذابیت ظاهری ما داشته باشد. سرم پیلینگ و لایه بردار قرمز اوردینری با برطرف کردن مشکلات پوستی نظیر منافذ باز، ناهمواری بافت پوست، بهبود لک‌ها، از بین بردن سلول‌های مرده و… باعث افزایش زیبایی و جذابیت پوست و به طور کلی افزایش سلامت آن می‌شود.

  • بهبود جوش و آکنه:

این سرم با پاکسازی منافذ پوست به طور عمقی، از بین بردن سلول‌های مرده، تنظیم pH پوست، کنترل چربی پوست و… به مرور زمان باعث بهبود جوش و آکنه، اعم از جوش‌های چرکی، زیر پوستی، سرسیاه و… می‌شود. همچنین از ایجاد آن‌ها جلوگیری می‌کند.

  • مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه:

طبق گفته اوردینری، این سرم پوستی برای هر نوع پوستی که با مشکلات جوش و آکنه درگیر است، به غیر از پوست‌ حساس، مناسب است. اما با توجه به ترکیباتی که این سرم پوستی دارد، استفاده از آن بیشتر به افرادی پیشنهاد می‌شود که پوست چرب و مستعد آکنه دارند.

نحوه استفاده از این سرم لایه بردار اوردینری

بهترین زمان برای استفاده از سرم پیلینگ و لایه بردار قرمز اوردینری، شب‌ها قبل از خواب است. برای استفاده از این سرم، ابتدا باید صورت خود را با یک شوینده ملایم بشویید و کاملا خشک کنید. توجه داشته باشید که نباید از این سرم پوستی بر روی پوست مرطوب استفاده نمایید. بنابراین، بعد از اینکه پوست صورت‌تان به طور کامل خشک شد، چند قطره از سرم را بر روی پوست‌تان بریزد و با استفاده از نوک انگشتانتان به آرامی آن را بر روی سطح پوستتان‌ پخش کنید تا لایه‌ای نازک و یکدست از آن بر روی پوست‌تان ایجاد شود.

پس از آن اجازه دهید برای مدت حدود 10 دقیقه روی پوست‌تان بماند. در نهایت پوست خود را با آب ولرم بشویید و با حوله‌ای لطیف خشک کنید.

نکات مهم:

  • استفاده از این محصول، هفته‌ای یک الی دو بار، کفایت می‌کند و مصرف بیش از این، می‌تواند باعث آسیب دیدن پوست‌تان شود.
  • در نظر داشته باشید که این سرم تنها برای پوست صورت مناسب است. همچنین اعمال آن بر روی پوست حساس دور لب و اطراف چشم، مناسب نیست.
  • اجازه ندهید سرم پیلینگ و لایه بردار قرمز اوردینری، بیش از 10 دقیقه بر روی پوست‌تان بماند. حتی در اوایل دوره مصرف این سرم، بهتر است نهایت 5 دقیقه روی پوستتان باشد.
  • این سرم حساسیت پوست شما در مقابل عوامل محیطی نظیر آفتاب را بالا می‌برد. برای همین لازم در طی دوران مصرف این سرم و حتی تا یک هفته پس از قطع مصرف آن، از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 30 استفاده نمایید.
  • بر روی پوست تحریک شده یا دارای زخم، هرگز از این محصول استفاده نفرمایید.

سرم پیلینگ و لایه بردار اوردینری

سخن پایانی

اوردینری یکی از برندهای پرطرفدار در صنعت محصولات مراقبت از پوست است. همین موضوع باعث شده تا افراد سودجو بسیاری اقدام به کپی برداری از این برند و ارائه محصولات فیک اوردینری به بازار کنند. اگر می‌خواهید سرم لایه بردار قرمز اوردینری اصل را خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما این است که همین حالا بر روی “سرم پیلینگ قرمز اوردینری“، کلیک کنید و از فروشگاه اینترنتی سوراو همراه با 20 روز ضمات اصل بودن کالا، این محصول را خریداری کنید.

در صورتی که سوالی در خصوص این سرم لایه بردار دارید، می‌توانید از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان سوراو در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگو شما باشند.