SiteLogo

معرفی کاربرد های سرم بافه (بافت) اوردینری + آموزش نحوه استفاده از آن

کیمیا سلطانی 16 آبان 1402
0 1753
معرفی کاربرد های سرم بافه (بافت) اوردینری + آموزش نحوه استفاده از آن

بدون شک یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات برند اوردینری، سرم بافه (بافت) اوردینری است که استفاده از آن باعث می‌شود:

  • علائم پیری پوست کاهش یابد.
  • pH پوست متعادل شود.
  • بافت پوست بهبود یابد و تقویت شود.
  • ناهمواری پوست از بین برود.
  • پوست روشن‌تر و شفاف‌تر شود.
  • نرمی و لطافت پوست افزایش یابد و خشکی آن از بین برود.
  • و…

استفاده از این سرم اوردینری، مانند سایر محصولات این برند بسیار ساده است، تنها نکته مهمی که در خصوص آن وجود دارد این است که محصولات حاوی اسیدهای مستقیم، آسکوربیک اسید و دیگر آنتی اکسیدان‌های قوی، نباید در کنار این محصول مورد استفاده قرار بگیرند.

سرم بافه (بافت) اوردینری

ویژگی‌ها و کاربرد سرم بافه (بافت) اوردینری

سرم بافت اوردینری، از جمله سرم‌های پوستی اوردینری است که از خاصیت ضد چروک و ضد پیری برخوردار می‌باشد و به واسطه تاثیر گذاری بالایی که دارد، توانسته در بین مصرف کنندگانش محبوبیت بالایی کسب کند. البته این‌ها تنها ویژگی‌ها و مزایای سرم بافه اوردینری نیست. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و کاربردهای سرم بافه (بافت) اوردینری، عبارتند از:

  • تنظیم pH پوست:

از آنجایی که pH، نقش بسیار مهمی در زیبایی و سلامت پوست دارد، تعادل pH پوست، اهمیت بالایی دارد. pH این سرم اوردینری حدود 4.5 الی 5.5 است. از این رو استفاده از سرم بافه (بافت) اوردینری، به صورت منظم، می‌تواند کمک بسیاری به تنظیم pH پوست کند و به طور کلی باعث بهبود کیفیت بافت پوست شود.

  • تقویت بافت پوست:

در فرمولاسیون سرم بافه اوردینری، از پپتیدها و آمینواسیدهای بسیار مفیدی برای پوست استفاده شده است. از این رو می‌توان گفت سرم بافت اوردینری یک منبع غذایی ارزشمند برای پوست محسوب می‌شود که می‌تواند به خوبی مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین کند و باعث بهبود کلی وضعیت بافت پوست شود.

  • درمان برخی از مشکلات پوستی:

این سرم پوستی اوردینری، با توجه به فرمولاسیونی که دارد می‌تواند برخی از مشکلات رایج پوست که با بالا رفتن سن ظاهر می‌شوند، مانند چین و چروک، خشکی، کدری و تیرگی پوست، بافت ناهموار و… را به میزان بالایی برطرف کند.

  • قابل استفاده برای انواع پوست:

سرم بافه (بافت) اوردینری، به گونه‌ای ساخته شده است که همه افراد بالای 20 سال با هر نوع پوستی، اعم از پوست نرمال، چرب، مختلط، خشک و حتی پوست حساس می‌توانند از آن استفاده نمایند.

کاربرد و نحوه استفاده از سرم بافه (بافت) اوردینری

نحوه استفاده از سرم بافت (بافت) اوردینری

از این سرم پوستی اوردینری، باید بر روی پوست تمیز استفاده کنید. بنابراین لازم است قبل از استفاده از آن و اعمال سرم بر روی پوست، ابتدا پوست صورت خود را با استفاده از شوینده مناسب بشویید. پس از اینکه پوست صورت خود را به خوبی شستید و با استفاده از حوله‌ای لطیف صورت خود را خشک کردید، چند قطره از سرم را بر روی نقاط مختلف پوست‌تان بریزید و سپس آن را با حرکات دورانی نوک انگشتانتان، بر روی تمام سطح پوست‌تان پخش کنید و به آرامی ماساژ دهید تا سرم به طور کامل، جذب پوست شود.

نکات مهم:

  • برای دریافت بهترین نتیجه از سرم بافه اوردینری، پیشنهاد می‌شود از این سرم در روتین روزانه و شبانه خود (حداقل دو بار در روز) استفاده کنید.
  • با توجه به ترکیبات موجود در این محصول پوستی، پیشنهاد می‌شود قبل از استفاده از آن، با یک پزشک یا متخصص پوست، مشورت فرمایید.
  • اسیدهای مستقیم، آسکوربیک اسید و دیگر آنتی اکسیدان‌های قوی، با فرمولاسیون این محصول تداخل دارند. از این رو توصیه می‌شود در کنار سرم بافه (بافت) اوردینری از محصولات پوستی فاقد این ترکیبات استفاده نمایید.
  • به طور جدی از اعمال این سرم پوستی بر روی پوست آسیب‌دیده یا پوست تحریک‌شده، خودداری کنید.
  • در صورتی که پس از استفاده از این سرم پوستی اوردینری، پوست‌تان دچار حساسیت شد، مصرف این سرم را متوقف کنید و در صورت نیاز به پزشک مربوطه مراجعه نمایید.

سرم بافه (بافت) اوردینری

سخن پایانی

سرم بافت اوردینری، یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین محصولات برند اوردینری است که افراد بسیاری در سراسر جهان برای بهبود بسیاری از مشکلات پوستی‌شان از آن استفاده می‌کنند. اگر شما نیز قصد دارید از حالا به بعد از این سرم پوستی فوق العاده در برنامه مراقبت از پوست خود استفاده نمایید، همین حالا با کلیک بر روی “سرم بافه (بافت) اوردینری با حجم 30 میل” می‌توانید این محصول را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

البته توصیه ما به شما این است که قبل از خرید محصول با کارشناسان سوراو ارتباط بگیرید و اطمینان حاصل کنید که این محصول برای برطرف‌کردن مشکلات پوستی شما انتخاب مناسبی است.