SiteLogo

با این کرم سبک روزانه در فصل پاییز و زمستان، نیاز به ضدآفتاب نداری!

کرم روز ضد چروک قوی و پر کننده خطوط نامبر سون

این کرم روز ضد چروک، حاوی ضدآفتاب است و می‌تواند با قدرت بالایی با نشانه‌های پیری پوست به ویژه خطوط و چروک‌های صورت مبارزه کند. فرمولاسیون قدرتمند آن حاوی ترکیبات ضدپیری و ضد چروک موثر است. همزمان یک محافظت پیشرفته و 24 ساعته از پوست در برابر آسیب ناشی از خشکی، آلودگی و رادیکال‌های آزاد ایجاد می‌کند. بنابراین علاوه‌بر کاهش چین و چروک، از سلامت و جوانی پوست نیز حمایت می‌کند.

کرم روز ضد چروک قوی نامبر سون به‌طور قابل مشاهده‌ای خطوط ریز و سطحی پراکنده در صورت تا چین و چروک‌های عمیق‌تر را بهبود می‌بخشد تا به‌مرور پوست را صاف‌تر کند. این محصول ظاهر جوان‌تر و درخشان‌تری به پوست می‌دهد. همچنین با قدرت محافظتی SPF 15 و 5* UVA در برابر نور خورشید دارد. با جلوگیری از ایجاد آسیب امواج فرابفنش UVA/UVB، از اینکه این نور مضر باعث پیری پوست شود و به سلول‌های جوان صدمه بزند، جلوگیری می‌کند.

کرم روز No7 مدل Protect Perfect Intense مجهز به فناوری منحصر به فرد دفاع در برابر آلودگی Double Defence نیز هست. پس در طول روز از اینکه ذرات آلودگی معلق در هوا به پوست شما آسیب بزنند هم پیشگیری می‌کند. همچنین حاوی مواد فعال ضد پیری است که شدیدا با نشانه‌های افزایش سن در پوست مقابله می‌کنند؛ چه نشانه‌های فعلی باشد و چه نشانه‌های احتمالی آینده.

کرم روز ضد چروک قوی نامبر سون دارای فرمولاسیون هایپوآلرژنیک یا ضد حساسیت است. به این معنا که در تولید آن از ترکیبات تحریک‌کننده پوست و مواد رایجی که پوست‌های حساس را اذیت می‌کنند، استفاده نکرده است. پس همه انواع پوست و حتی پوست‌های حساس نیز می‌توانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

کرم روز No7 مدل Protect Perfect Intense غنی و مغذی با قوام خوب است که به پوست حس شادابی و نرمی می‌دهد. این محصول بر روی حیوانات آزمایش نمی‌شود.

 

 

منظور از محافظت ۵ ستاره در ضد آفتاب چیست؟

رتبه‌بندی ستاره یا star rating در مورد ضد آفتاب‌ها یا محصولات دارای SPF، میزان محافظت آن محصول در برابر اشعه ماوراء‌بنفش UVA را اندازه‌گیری می‌کند. در کرم‌های ضد آفتاب بریتانیا مانند کرم روز No7 مدل Protect Perfect Intense امتیاز ۱ تا ۵ ستاره را می‌بینید که هرچه رتبه ستاره بالاتر باشد، بهتر است. نهایتا ۵ ستاره بالاترین و موثرترین تاثیر را دارد. در واقع سیستم رتبه‌بندی ستاره‌های UVA میزان جذب موثر پرتوهای UVA را در مقایسه با اشعه‌های UVB اندازه‌گیری می‌کند.

اشعه‌های UVA و UVB هر دو توسط خورشید ساطع می‌شوند، اما انواع مختلفی از آسیب‌ها را ایجاد می‌کنند. برای دفاع در برابر هر دو نوع اشعه، باید از محافظ‌های متفاوتی استفاده شود و کرم روز ضد چروک قوی نامبر سون هر دو نوع محافظت را ارائه می‌دهد.

اشعه‌های UVA حتی در روزهای ابری وجود داشته، با قدرت بالایی در پوست نفوذ کرده و در طولانی مدت، آسیب بیشتری به پوست وارد می‌کنند. این آسیب شامل چین و چروک، پیری زودرس، لکه‌های تیره و… است. امواج UVB باعث آفتاب سوختگی شده و حتی اثرات طولانی مدت پیری زودرس نیز دارند. کرم روز No7 مدل Protect Perfect Intense می‌تواند از پوست دربرابر آن‌ها محافظت کند

 

 

ویژگی‌ها:

  • آبرسان و مرطوب کننده 24 ساعته پوست صورت
  • کمک به کاهش خطوط و چین و چروک پوست
  • ایجاد ظاهری جوان، سالم و درخشان در پوست
  • مناسب برای انواع پوست حتی پوست های حساس
  • دارای فرمولاسیون ضد حساسیت (Hypo-allergenic)
  • دارای غلظت مناسب بدون احساس سنگینی و چربی روی پوست
  • محافظت از پوست در برابر امواج مضر نور فرابنفش خورشید
  • دارای فاکتور SPF 15 برای محافظت ضد UVB و5* برای محافظت ضد UVA
  • محافظت از پوست در برابر آلودگی، رادیکال های آزاد و پیری زودرس
  • حاوی پپتیدها و مواد ضد چروک مانند ماتریکسیل، رتینیل پالمیتات، استیل پپتاید و پالمیتوئیل پپتاید
  • حاوی مواد رطوبت رسان مانند هیالورونیک اسید، عصاره یونجه و شی باتر
  • غنی شده با ویتامین E، عصاره جینسنگ و عصاره تسکین دهنده توت سفید

 

 

نحوه استفاده:

هر روز صبح به‌عنوان بخشی از برنامه روزانه مراقبت از پوستتان، از کرم روز ضد چروک قوی نامبر سون استفاده کنید.

ابتدا پوست صورت و گردن را با شوینده مناسب تمیزکرده و اسیدیته آن را با تونر تنظیم کنید. از سرم‌های صورت  و کرم دور چشم استفاده کرده و سپس این کرم روز را روی پوست اعمال کنید. مقدار لازم را بطور یکنواخت روی صورت و گردن ماساژ دهید تا جذب شود.

از تماس محتوی محصول با دور چشم یا ورود آن به چشم‌ها خودداری کنید. در صورت ورود تصادفی، بلافاصله چشم‌هایتان را با آب بشوئید.

می‌توانید در کنار این کرم روز، از سایر محصولات این سری برند NO7 مانند سرم ضد چروک Protect Perfect نامبر سون استفاده کنید.

سوالات متداول

1. چگونه کرم آبرسان مناسب برای نوع پوستم را انتخاب کنم؟