SiteLogo

با این سرم هیالورونیک اسید بالانس پوست شما شاداب و پرآب تر می شود

سرم هیالورونیک اسید بالانس

با استفاده از سرم دابل بوستر مدل هیالورونیک اسید ۲% + کمپلکس سرامید ۳% بالانس ۳۰ میل | آبرسان قوی و جوانساز و پرکننده خطوط تا حد زیادی به هیدراتاسیون پوست خود کمک می‏‌کنیم، اما ممکن است پوست دچار خشکی شدید باشد و محصولات مختلف شما را به هدفتان نرسانده باشد. در این موقعیت سرم هیالورونیک بالانس دابل بوستر به کمک می‏‌آید. این محصول پوست را عمیقا آبرسانی می‏‌کند و باعث می‌‎شود صورت شما جوان‌‎تر از همیشه شود. برند بالانس در تولید این سرم صورت علاوه‎‌بر هیالورونیک‌‎اسید که جزء اصلی آبرسان‌ها است، از ترکیب قدرتمند دیگری نیز استفاده می‏‌کند که خواص مرطوب‎‌کنندگی آن را بسیار بالاتر می‎‌برد.

استفاده از سرم هیالورونیک بالانس دابل بوستر به کاهش موثر خطوط ظریف پوست کمک می‏‌کنید. ویژگی مهم این محصول که آن را نسبت به سایر آبرسان‎‌های پوستی برتری می‌‎بخشد، جفت‎‌شدن اسیدهیالورنیک با سرامید 3% است. سرامید یکی دیگر از مواد شناخته‎‌شده برای حفظ رطوبت پوست بوده و به این ترتیب انواع پوست و همین‎‌طور پوست‎‌های خشک و کم‏‌آب را مرطوب و جوان‎‌تر خواهدکرد.

هیالورونیک‌‎اسید از مهم‎‌ترین مواد جاذب رطوبت طبیعی پوست محسوب می‌‎شود و می‏‌تواند تا چندین برابر وزن خود آب جذب کند. اما با افزایش سن مقدار آن در پوست کاهش می‎‌یابد. به‌‎همین دلیل این اسید در اکثر سرم‏‌های جوان‎‌کننده، کرم‎‌های مرطوب‎‌کننده و آبرسان‎‌ نقش اصلی را ایفا می‌‏کند.

سرم هیالورونیک اسید بالانس | آبرسان قوی و جوانساز و پرکننده خطوط | ۳۰ میل

 

 

تفاوت دابل بوستر و سرم هیالورونیک اسید برند بالانس

به‎‌طور کلی هر دو این محصولات برای آبرسانی به پوست طراحی‎ شده‏‌اند اما در سرم هیالورونیک، از درصد بالاتر این اسید یعنی میزان 5% آن هم به‎‌تنهایی استفاده می‎‌شود تا به آبرسانی موثر پوست کمک کند. اما سرم دابل بوستر برند Balance حاوی درصد کمتری از هیالورونیک‎‌اسید همراه با کمپلکس سرامید است که وظیفه اصلی آن افزایش نفوذپذیری پوست برای آبرسانی عمیق به آن است. به‌‏همین دلیل متخصصان این برند توصیه می‌‏کنند تا از بوستر در کنار سرم آبرسان قوی هیالورونیک اسید بالانس استفاده شود تا عملکرد HA موجود را تقویت کند و نهایت آبرسانی به پوست انجام شود.

سرم هیالورونیک بالانس دابل بوستر مدل هیالورونیک اسید 2% + کمپلکس سرامید 3% حجم ۳۰ میل | آبرسان قوی و جوانساز و پرکننده خطوط (Balance 2% Hyaluronic Acid + 3% Ceramide Complex Booster 30ml)

 

ویژگی‌های سرم هیالورونیک بالانس دابل بوستر

  • حاوی 2% اسیدهیالورونیک چند مولکولی+ 3% کمپلکس سرامید
  • تقویت‎ کننده قوی آبرسانی به پوست
  • توسعه‎ یافته مخصوص بازسازی انواع پوست‌‎های خشک
  • کمک به نفوذ رطوبت به پوست
  • دارای قدرت محبوس‌‎کردن آب و جلوگیری‎ از ازدست‎‌رفتن سریع رطوبت پوست
  • سفت‎‌کننده، جوان‌‎کننده و پرکننده پوست

 

سوالات متداول

1. چگونه کرم آبرسان مناسب برای نوع پوستم را انتخاب کنم؟