SiteLogo

dd کرم، bb کرم و cc کرم چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

کیمیا سلطانی 06 آبان 1402
0 4231
dd کرم، bb کرم و cc کرم چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

در دنیای امروز، طیف گسترده‌ای از کرم‌های پوستی برای مراقبت و محافظت از پوست، در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند. در بین انواع کرم‌های پوستی موجود در بازار، چند دهه‌ای است که DD (دی دی) کرم ها، CC (سی سی) کرم ها و BB (بی بی) کرم ها به طور ویژه، مورد توجه قرار گرفتند. هر یک از این کرم‌ها، دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند. در این مطلب از مجله زیبایی سوراو، قصد داریم تفاوت‌های این سه محصول (بی بی کرم، سی سی کرم  و دی دی کرم) را با یکدیگر بررسی کنیم. دانستن تفاوت های dd کرم، bb کرم و cc کرم، به شما کمک می‌کند تا بهترین محصول را با توجه به نیازهای پوستتان شناسایی کنید.

خلاصه مطلب

دی دی کرم، بی بی کرم و سی سی کرم، شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند اما با این وجود دارای تفاوت‌هایی نیز می‌باشند:

  • BB کرم‌ها دارای پوشش سبک تا متوسط هستند. این به معنای آن است که می‌توانند عیوب پوستی کمی را پنهان کنند و پوششی سنگین و کامل بر روی پوست ندارند. علاوه بر پوشش، BB کرم‌ها معمولاً دارای خاصیت مرطوب کنندگی هستند و به واسطه برخورداری از SPF، در برابر اشعه‌های UV از پوست مراقبت می‌کنند. این به این معنا است که بی بی کرم می‌تواند به مرطوب کردن پوست و محافظت از آن، کمک کند.
  • CC کرم‌ها در مقایسه با بی بی کرم‌ها و دی دی کرم‌ها، معمولاً دارای پوشش سبک‌تری هستند. اصلی‌ترین وظیفه آن‌ها تصحیح رنگ پوست یا به عبارت دیگر، پنهان کردن عیوب رنگی پوست مانند نقاط قرمز، پیگمنتاسیون و… است. به طور کلی، CC کرم‌ها برای اصلاح و توازن رنگ پوست به کار می‌روند و جلوه‌ای طبیعی برای پوست ایجاد می‌کنند. این کرم معمولاً حاوی مواد مرطوب کننده نیز است.
  • DD کرم‌ها عمدتاً پوششیسبک دارند تمرکزشان بر روی حفاظت و مراقبت از پوست است. اصلی‌ترین وظیفه دی دی کرم‌ها حفاظت از پوست در برابر عوامل محیطی مانند آلودگی و اشعه UV است. DD کرم‌ها علاوه بر ایجاد پوششی سبک بر روی پوست، با تامین رطوبت پوست، از خشک شدن و ترک خوردن پوست جلوگیری می‌کنند. دی دی کرم‌ها معمولاً حاوی SPF هم هستند و پوست را از اشعه‌های مضر خورشید و خطر آفتاب سوختگی، در امان نگه می‌دارند.

تفاوت dd کرم، bb کرم و cc کرم

معرفی کوتاه از dd کرم، bb کرم و cc کرم

به ترتیب، BB کرم، CC کرم و DD کرم ، نام مخفف شده کرم‌هایی هستند که نه تنها به سلامت پوست کمک می‌کنند. بلکه ظاهری زیبا و طبیعی برای پوست شما به ارمغان می‌آورند. در این بخش به طور مختصر با بی بی کرم، سی سی کرم و دی دی کرم، آشنا خواهید شد:

1. BB کرم (Blemish Balm Cream):

Blemish Balm که به اختصار به BB کرم (بی بی کرم) معروف است، ابتدا در کره جنوبی معرفی شد و از آنجا به سراسر جهان راه یافت.

این کرم، کاربردهای بسیار متنوعی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • پوشش عیوب کوچک پوست مانند نقاط قرمز، آکنه‌ها و جوش‌ها
  • مراقبت از پوست و مرطوب کردن آن
  • محافظت و مراقبت از پوست در برابر اشعه‌های مضر UV
  • ایجاد پوششی ملایم تا متوسط برای پوست
  • و…

هر آنچه باید در مورد BB کرم (بی بی کرم) بدانید
هر آنچه باید در مورد BB کرم (بی بی کرم) بدانید
آیا دنبال یک راه حل جادویی برای ظاهری بی‌عیب و زیبا برای پوستتان هستید؟ آیا تاکنون نام BB کرم (بی بی کرم) را شنیده‌اید؟ BB کرم یک محصول آرایشی و مراقبتی نسبتاً جدید است که به سرعت محبوبیت فراوانی در بین خانم‌ها و آقایان پیدا کرده است. این کرم با توان

2. CC کرم (Color Correcting Cream):

CC کرم (سی سی کرم) به عنوان “کرم تصحیح رنگ” شناخته می‌شود. این کرم نیز دارای کاربرد گسترده‌ای است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • تصحیح رنگ پوست و پنهان کردن نقاط قرمز، پیگمنتاسیون و تغییرات رنگی در پوست
  • مراقبت و محافظت از پوست در برابر عوامل مختلف
  • تامین رطوبت و آب مورد نیاز پوست
  • ایجاد پوششی ملایم و سبک برای پوست
  • ایجاد ظاهری طبیعی و بی نقص برای پوست
  • و…

هر آنچه در مورد CC کرم (سی سی کرم) باید بدانید | معرفی انواع سی سی کرم
هر آنچه در مورد CC کرم (سی سی کرم) باید بدانید | معرفی انواع سی سی کرم
در دنیای آرایش و زیبایی، CC کرم (سی سی کرم)، به عنوان یکی از محصولات مهم برای اصلاح رنگ پوست و ایجاد پوستی صاف و خیره‌کننده شناخته می‌شود. این مطلب از مجله زیبایی سوراو، به شما تمام جزئیات مربوط به استفاده از CC کرم را ارائه می‌دهد. از تعریف CC کرم ت

3. DD کرم (Daily Defense Cream):

DD کرم (دی دی کرم) محصولی است که به عنوان یک “کرم محافظ روزانه” استفاده می‌شود. مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربردهای این کرم عبارتند از:

  • حفاظت و مراقبت از پوست در برابر عوامل محیطی مانند آلودگی هوا و گرد و غبار، رادیکال‌های آزاد و…
  • تامین رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز پوست
  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید (UVA و UVB)
  • ایجاد لایه‌ای سبک بر روی پوست به منظور مراقبت و محافظت از پوست
  • ایجاد پوششی ملایم و ظاهری طبیعی برای پوست
  • و…

هر آنچه باید در مورد dd کرم (دی دی کرم) بدانید
هر آنچه باید در مورد dd کرم (دی دی کرم) بدانید
DD کرم، محصولی از نسل جدید محصولات مراقبت از پوست است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از نیازهای پوستتان را برطرف کنید. ما در این مطلب از مجله زیبایی سوراو، قصد داریم شما را به طور کلی با این محصول آشنا کنیم و هر آنچه که باید در مورد دی دی کرم ب

New wpDataTable

ویژگی‌ها BB کرم (Blemish Balm) CC کرم (Color Correcting) DD کرم (Daily Defense)
پوشش متوسط تا سبک ملایم و سبک سبک
تصحیح رنگ پوست خیر بله خیر
تامین رطوبت مورد نیاز پوست بله بله بله
محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB بله معمولا خیر بله
مراقبت و محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی خیر خیر بله
رایحه معطر ممکن است داشته باشد احتمالا داشته باشد به عنوان محصول مراقبت از پوست، دارد
موارد استفاده مراقبت روزانه از پوست و پوشش عیوب کوچک تصحیح رنگ پوست و پوشش ملایم پوست مراقبت روزانه از پوست

سخن پایانی

در انتخاب بین DD کرم، CC کرم و BB کرم، باید به نیازهای پوست خود اهمیت دهید. به طور کلی، اگر نیاز به پوشش کم دارید و می‌خواهید پوستتان جلوه‌ای فوق العاده طبیعی داشته باشد، BB کرم (بی بی کرم) برای شما مناسب است. اما اگر تصحیح رنگ پوست و پنهان کردن عیوب رنگی آن، برای شما مهم است، CC کرم (سی سی کرم) برای شما انتخاب بهتری خواهد بود. اگر هم به محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی نیاز دارید، بدون شک DD کرم (دی دی کرم) مناسب‌ترین انتخاب برای شما است.

اگر تا به حال از هر یک از این کرم‌ها استفاده کرده‌اید، حتما تجربه خود را با ما و سایر همراهانمان از طریق بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

در صورتی که تا به حال هیچ یک از این محصولات را استفاده نکرده‌اید و می‌خواهید تغییری در روند مراقبت از پوستتان ایجاد کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی سوراو بزنید و از صفحه خرید بی بی کرم، سی سی کرم و دی دی کرم، بازدید کنید. فروشگاه اینترنتی سوراو، مرجع فروش محصولات پوست و مو اورجینال، برای شما شرایطی را فراهم کرده‌ است که شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از این کرم‌های پوستی را که توسط برندهایی معتبر تولید شده‌اند، به صورت آنلاین خریداری نمایید.