SiteLogo

این کرم ضد آفتاب کره ای باعث جوانی و شادابی پوست می شود

0 19917
ضد آفتاب استوری درم

ضد آفتاب سوپر اولترا نوتریشن استوری درم، دارای یک فرمولاسیون فوق‌العاده آبرسان و مغذی است. این ضد افتاب چندکاره، به طوری طراحی شده که هم از پوست در برابر امواج مضر نور خورشید محافظت کند، و هم با تغذیه پوست، از درون باعث جوانی و شادابی پوست شود. پس این محصول در اصل یک ضدآفتاب پرخاصیت است که با عصاره‌های گیاهی بسیار مفید، پوست صورت را تقویت می‌کند.

ضد افتاب سبک +Spf50 استوری درم دارای درجه حفاظت ++++PA نیز هست. بنابراین بالاترین درجه محافظت از پوست در برابر اشعه‌های ماوراء بنفش UVA و UVB را ارائه می‌دهد. این محصول حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمیایی متعددی است که امواج فرابنفش را در طول موج‌های متعدد خنثی می‌کنند.

ضد آفتاب استوری درم Storyderm مدل سوپر اولترا نوتریشن +SPF50 حجم 50 میل

ضد آفتاب  استوری درم با وجود داشتن فیلترهای فیزیکی ضد UV، رد سفیدی و چسبندگی روی پوست به جا نگذاشته و به خوبی جذب می‌شود. بنابراین از بابت طبیعی بودن آن روی پوست، نگرانی وجود ندارد. همچنین استوری درم آن را با بهترین فرمولاسیون خود اماده کرده تا به طور موثری از پوست شما در برابر تحریکات خارجی محافظت کند. این عوامل تحریک کننده و مضر می‌توانند امواج نور خورشید، رادیکال‌های آزاد و یا حتی خشکی پوست باشند.

این محصول حاوی آنتی‌اکسیدان‌های ارزشمند و عصاره‌های گیاهی مفیدی است که دمای پوست را کاهش داده و از آن به خوبی مراقبت می‌کنند. برخی از این ترکیبات مغذی پوست را برای مدت طولانی مرطوب نگهداشته و برخی دیگر، آن را تسکین می‌دهند. مواد تقویتی ضد آفتاب فیزیکی استوری درم مانند ویتامین A و E در کنار آنتی‌اکسیدان‌های قوی، اثر ضد پیری داشته و از شل‌شدن پوست یا ایجاد چین و چروک در صورت جلوگیری می‌کنند.

 

برخورداری از تکنولوژی اُسموسل (Osmocell Technology)

این محصول با فناوری خاص اُسموسل طراحی شده که باعث می‌شود قدرت نفوذ حداکثری در پوست داشته باشد. مواد موثره انتخابی درون آن در وزیکول‌های لیپیدی بسیار کوچک (با قطر ۷۰ تا ۱۸۰ نانومتر) قرار داده شده‌اند که می‌توانند تا اعماق لایه درم پوست نفوذ کند. بنابراین از هر محصول با ترکیبات مشابه، بهتر می‌تواند به پوست نفوذ کرده و اثر بیشتر و ماندگارتری خواهد داشت.

 

طرز استفاده از ضد آفتاب فیزیکی استوری درم

پس از انجام مراقبت‌های اولیه پوست خود (از جمله شوینده، تونر، کرم دور چشم و مرطوب‌کننده) مقدار مناسب از ضد آفتاب را برداشته و روی پوست صورت پخش کنید. دقت داشته باشید که باید حتما به مقدار کافی از محصول را استفاده کنید تا میزان حفاظت مورد انتظار، ایجاد شود.

کرم  ضد افتاب سبک +Spf50 استوری درم را کاملا روی تمام قسمت‌های پوست پخش کرده و ماساژ دهید تا جذب شود. به‌خصوص در قسمت‌هایی که در معرض نور بیشتر هستند، از جمله بینی و دور چشم، استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید.

هر دو ساعت، استفاده از ضد آفتاب را تمدید کنید تا قدرت محافظت آن کم نشود.