SiteLogo

آیا استفاده از کرم ترمیم کننده پوست بعد از لیزر لازم است؟

کیمیا سلطانی 24 اسفند 1402
0 924
آیا استفاده از کرم ترمیم کننده پوست بعد از لیزر لازم است؟

استفاده از کرم های ترمیم کننده پوست بعد از لیزر بسیار مفید است. زیرا لیزر، به طور موقت، باعث آسیب پذیری و افزایش حساسیت پوست می‌شود و ممکن است عوارضی مانند خشکی، التهاب، قرمزی و حساسیت را برای پوست شما ایجاد کند. اما شما با استفاده از کرم‌ها یا محصولات ترمیم کننده پوست می‌توانید عوارض احتمالی لیزر را کاهش دهید یا حتی آن‌ها را کنترل کنید و بهبود ببخشید. 

در این مطلب از مجله زیبایی سوراو، هر آنچه که باید در مورد مصرف کرم های ترمیم کننده پس از لیزر بدانید را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

کرم ترمیم کننده بعد از لیزر

نقش کرم های ترمیم کننده برای پوست

استفاده از کرم‌های ترمیم‌کننده پوست پس از انواع روش‌های لیزری امری بسیار حیاتی است که به پوست کمک می‌کند بهبود یابد و سریع‌تر به حالت طبیعی خود بازگردد.

به طور کلی استفاده از این کرم‌ها بعد از انجام لیزر، اهمیت بالایی دارد. زیرا پوست پس از لیزر، در معرض عوامل محیطی و حرارت قرار می‌گیرد و این موضوع می‌تواند باعث خشکی، قرمزی، سوزش، التهاب و حساسیت پوست شود. کرم‌های ترمیم‌کننده با ارائه مواد مغذی، تسکین دهنده، ضد التهاب و مرطوب‌کننده (مانند آلانتوئین، ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و پپتیدها) به پوست، از پوست در مقابل حرارت و عوامل محیطی محافظت می‌کنند. همچنین فرآیند بهبود پوست را تسریع می‌بخشند تا پوست سریع‌تر به حالت طبیعی خود برگردد.

استفاده از کرم ترمیم کننده پوست بعد از لیزر

استفاده از کرم های ترمیم کننده بعد از لیزر

در این بخش به نکات مربوط به استفاده از کرم های ترمیم کننده پوست بعد از لیزر، خواهیم پرداخت:

  • بعد از انجام لیزر، پوست نیازمند مراقبت ویژه است. از این رو برای استفاده از کرم های ترمیم کننده بعد از لیزر، باید به طور دقیق از دستورالعمل مصرف محصول مدنظرتان، پیروی کنید.
  • برای دریافت بهترین نتیجه، لازم است از کرم های ترمیم کننده به طور منظم و مداوم استفاده نمایید.
  • استفاده از محصولات شیمیایی قوی، قرار گرفتن در مقابل تابش مستقیم خورشید و… پس از انجام لیزر می‌تواند، آسیب جدی به پوست وارد کند. از این رو هرگز در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و از محصولات مراقبتی که فرمولاسیون ملایمی دارند و فاقد مواد شیمیایی می‌باشند، استفاده کنید.
  • در صورت نیاز برای انتخاب کرم ترمیم کننده مناسب نیازها و نوع پوستتان، با پزشک متخصص مشورت فرمایید.
  • به تغییرات و علائمی که پوستتان در خصوص مصرف کرم ترمیم کننده بعد از لیزر، نشان می‌دهد، توجه ویژه داشته باشید و در صورت مشاهده مسئله غیر عادی، آن را به پزشک خود اطلاع دهید.

بهترین کرم های ترمیم کننده

سخن پایانی

استفاده از کرم های ترمیم کننده پوست بعد از لیزر اهمیت بالایی دارد. البته بعد از لیزر، استفاده از هر نوع محصول ترمیم کننده‌ای می‌تواند برای شما مفید و کارآمد باشد. 

شما با مراجعه به صفحه محصولات ترمیم کننده پوست در فروشگاه اینترنتی سوراو می‌توانید طیف متنوعی از محصولات پوستی با کیفیت را مشاهده کنید و در صورت تمایل خریداری فرمایید. 

خوب است بدانید، فروشگاه سوراو برای جلب اعتماد شما در خصوص اورجینال بودن محصولات خود، هر یک از محصولات خود را همراه با 20 روز تضمین اصل بودن کالا، به فروش می‌رساند.