SiteLogo

سبک ترین و سالم ترین ضد آفتاب دنیا را بشناس؟ اصلا چربی رو حس نمیکنی و هیچ رد سفیدی نداره

ضد آفتاب بدون رد سفیدی

ضد آفتاب ایزدین برای پوست چرب، غیرکومدوژنیک، فاقد روغن و چربی است و احتمال ایجاد جوش و آکنه پوست را به حداقل می‏‌رساند. ضد آفتاب بدون رنگ ISDIN را می‌‏توانید با خیال راحت در هنگام روز و حین فعالیت‏‌های خارج از منزل خود استفاده کنید و به‏‌دلیل قدرت پخش بسیار بالا، حجم کم آن را تا مدت‏ طولانی مصرف نمایید.

طبق آماری که برند ایزدین از مصرف‌کنندگان خود منتشر کرده‌ ‏است، 96.6% از آنان، افزایش آبرسانی در پوست خود مشاهده کردند و 81% افراد شرکت‌‏کننده در نظرسنجی نیز متوجه جذب فوری ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر به پوست شدند.

 

نظر شیرین از همدان:

به نظر من ایزدین عالیه و خیلی خیلی سبک و زود جذب هست و اصلا چربی ای رو حس نمیکنی و رد سفیدی به جای نمیذاره و این خیلی خوبه که واسه دور چشم و پوست پلک‌ هم قابل استفاده است و دارای نوآوری درای تاچ یا همون ایجاد بافت مات و مخملی روی پوستِ ؛ همچنین بر پایه ی آب هست ؛ حاوی ویتامین E و اسیدهیالورونیکِ ؛ پارابن و الکل و چربی هم نداره و ضد لک و ضد جوش هم هست
خلاصه که عاشق این ضدآفتاب شدم انگار آب زدی به صورتت همین قدر سبک و زود جذب👌🏻
از هر لحاظ بینظیرههههههه و حرف نداره

 

نوید از شهریار

خیلی سبکه و محافظت خیلی خوبی داره‌…یعنی تو افتاب شدید زده بودم و من که پوست حساسی دارم اصلا قرمز نشده بود پوستم…حجمشم خیلی خوبه و زود جذبم هستش
جز ۳ تا از بهترین ضد آفتاباس به نظرم✅️

 

ضد آفتاب ایزدین ISDIN مدل فیوژن واتر

ضد آفتاب ایزدین بی رنگ، یک ضدآفتاب روزانه 5 ستاره

1- محافظت بالا از اشعه‏‌های UV

همان‎طورکه گفته‎‌شد، این محصول علاوه‌‏بر UVB، از پوست در برابر اشعه ماوراءبنفش قوی‎‌تر یعنی UVA نیز محافظت می‏‌کند و جزو ضدآفتاب‌‏های با طیف اثر گسترده است. قدرت محافظت ضد آفتاب ایزدین برای پوست چرب در آزمایشگاه و تحت شرایط خورشیدی کاملا واقعی آزمایش و اثبات شده ‏است.

2- عدم ایجاد تحریک و التهاب چشم‏‌ها

فرمولاسیون انحصاری ISDIN، امکان استفاده از محصول را برای کل صورت فراهم می‌‏کند چراکه باعث ایجاد قرمزی، التهاب و خارش در چشم‏‌ها نمی‏‌شود.

3- تحمل‎‌پذیری مناسب پوست

به‌‏دلیل فرمولاسیون هیپوآلرژنیک، احتمال ایجاد آلرژی در پوست به حداقل می‌‏رسد و برای انواع پوست ازجمله پوست‏‌های خشک، چرب، حساس و دارای آتوپیک مناسب است. بافت فوق‏‌العاده سبک، لطیف و ابریشمی، ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر را به گزینه عالی برای استفاده روزانه در آخرین مرحله از برنامه مراقبت از پوست شما تبدیل می‏‌کند.

4- دارای فناوری Wet Skin

فرمولاسیون دارای فناوری Wet Skin پس از مصرف هیچ‏گونه رنگ سفیدی از خود برجای نمی‏‌گذارد و کاملا جذب پوست می‏‌شود. همین‌‏طور به شما اطمینان می‏‌دهد که استفاده از ضد آفتاب ایزدین برای پوست چرب بر روی پوست مرطوب، باعث محلول یا بی اثرشدن آن نمی‏‌شود.

5- دارای فرمولاسیون Sea Friendly

ISDIN با فرمولاسیون مخصوص خود، از پوست و کل سیاره به‎‌طور همزمان مراقبت می‌‏کند و بیشتر ترکیبات ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر را از مواد زیست تخریب‌‏پذیر طراحی نموده ‏است. بیش از 60% ترکیبات آن تنها در 28 روز در محیط‌‎های آبی تجزیه می‌‏شود. به همین دلیل اگر سبک زندگی شما با حفاظت از محیط زیست عجین است، می‌‏توانید با خیال راحت از این محصول حتی در سواحل و دریا استفاده کنید.

 

 

طرز استفاده ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

30 دقیقه قبل از قرارگرفتن در معرض آفتاب، مقداری از ضد آفتاب ایزدین برای پوست چرب را روی پوست خشک یا مرطوب خود بزنید و به‏‌طور مساوی در کل صورت پخش کنید. به‏‌دلیل اندازه کوچک، می‌‏توانید به‎راحتی آن را در هنگام سفر و در کیف لوازم آرایشی همراه خود داشته باشید.

  • از این ضد آفتاب ایزدین بی رنگ در آخرین مرحله از روتین مراقبت از پوست و قبل از آرایش استفاده نمایید.
  • هر 2 ساعت یکبار و بعد از تعریق و شنا، مجددا محصول را تمدید کنید.
  • فراموش نکنید که کاهش میزان مصرف، منجر به کاهش میزان محافظت از پوست می‌‏شود.
  • از قراردادن ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر در دسترس کودکان و همین‌‏طور در معرض نورمستقیم خورشید و یخ‌‎زدگی جلوگیری نمایید.