SiteLogo

روتین پوستی 5 مرحله ای برای جوانسازی پوست (پیشنهاد سوراو)

کیمیا سلطانی 24 اسفند 1402
0 2537
روتین پوستی 5 مرحله ای برای جوانسازی پوست (پیشنهاد سوراو)

برای جوانسازی پوستتان با استفاده از یک روتین پوستی منظم، لازم است به صورت روزانه، حداقل از 5 محصول در روتین خود استفاده نمایید. روتین پوستی جوانساز پیشنهادی سوراو به شما، به طور خلاصه به شرح زیر است:

 

روتین پیشنهادی سوراو برای جوانسازی پوست

 

1- پاکسازی پوست

  • ابتدا مواد آرایشی را با استفاده از پاک کننده‌ای مناسب، به طور کامل از روی پوست خود پاک کنید.
  • از شوینده‌ای با فرمولاسیون ملایم استفاده کنید که با نوع پوستتان سازگار است.
  • حداقل دو بار در روز با استفاده از شوینده مناسب پوست خود را شستشو دهید.
  • برای تمیزی بیشتر پوستتان می‌توانید از فیس براش‌ها استفاده نمایید.

 

2- استفاده از تونر

  • تونر وظیفه تنظیم pH پوست و آماده سازی پوست برای جذب بهتر سایر محصولات مراقبت از پوست را به عهده دارد. در نتیجه استفاده از آن بسیار مهم است.
  • توصیه می‌شود از تونری استفاده نمایید که حاوی مواد مرطوب کننده، آنتی اکسیدانی، ویتامین‌ها و… باشد.

 

3- استفاده از سرم‌های پوستی

  • از سرم‌های پوستی استفاده کنید که حتما با نوع پوستتان تطابق دارند و پاسخگو نیازهای پوستتان هستند.
  • توصیه می‌شود از سرم‌های پوستی استفاده نمایید که حاوی عناصر معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، مواد مرطوب کننده و… می‌باشند.

 

4- آبرسانی و مرطوب کردن پوست

  • برای آبرسانی و مرطوب کردن پوست خود، می‌توانید از کرم‌ها و ماسک‌های آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید.
  • برای تامین رطوبت و آب مورد نیاز پوست اطرف دور چشم نیز، لازم است از کرم دور چشم استفاده نمایید.
  • در این مرحله از روتین پوست نیز، از محصولات استفاده کنید که حاوی عناصری نظیر آلوئه‌ورا، هیالورونیک اسید و ویتامین‌ها، هستند.
  • در روز از محصولاتی ملایم‌تر و در شب از محصولاتی با فرمولاسیون قوی‌تر، استفاده کنید.

 

5- استفاده از کرم ضد آفتاب

  • کرم ضد آفتاب نقش مهمی در جلوگیری از علائم پیری پوست دارد. از این رو حتما باید در اخرین مرحله روتین پوست از آن استفاده کرد.
  • حتی در روزهای ابری و برفی نیز استفاده از کرم ضد آفتاب مهم است.
  • ترجیحا از کرم ضد آفتابی استفاده کنید که با نوع پوست شما تطابق دارد و دارای میزان SPF مناسب است.

 

مرحله اول: پاکسازی پوست

تمیزی پوست اولین گام مهم در روتین جوانسازی پوست است. پوست ما در معرض آلودگی‌های محیطی، آرایش، تعریق و… قرار دارد که هر یک از این موارد می‌توانند به نوعی باعث مسدود شدن منافذ پوست شود و مشکلاتی نظیر جوش‌ها، علائم پیری زودرس و… را برای ما ایجاد کنند. برای اینکه پوست خود را به خوبی تمیز کنید، لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • در صورت داشتن آرایش قبل از شستشو پوست، با استفاده از شوینده مناسب، از پاک کننده‌های آرایشی مناسب نوع پوست خود استفاده کنید تا مواد آرایشی به طور کامل از روی پوستتان پاک شوند.
  • فراموش نکنید که انتخاب یک شوینده ملایم که با نوع پوست شما تطابق داشته باشد، مسئله بسیار مهمی است. زیرا شوینده‌هایی که دارای فرمولاسیون قوی هستند، ممکن است پوست شما را دچار خشکی کنند و مشکلاتی را برای آن به وجود آورند. از این رو توصیه می‌شود به جای استفاده از شوینده‌های قوی، از شوینده‌های ملایم با pH متعادل استفاده کنید.
  • حتما پوست خود را دو بار در روز (یک بار صبح و یک بار شب)، با استفاده از فوم شستشو یا ژل شستشو، بشویید. این کار به تمیزی بیشتر پوست شما و جلوگیری از بسته شدن منافذ پوستتان، کمک بسیاری می‌کند.
  • برای شستشو پوستتان از آب ولرم استفاده کنید. آبی که دمای بالایی داشته باشد، می‌تواند رطوبت طبیعی پوست شما را از بین ببرد.
  • جهت تمیز شدن بیشتر منافذ پوستتان، می‌توانید از یک فیس براش مناسب استفاده کنید. فیس براش به تمیزی عمقی پوست شما کمک بسیاری می‌کند.

شوینده پیشنهادی برای روتین جوانسازی پوست

شوینده پیشنهادی برای روتین جوانسازی پوست

  • فوم شستشو و پاک‌کننده آرایش هیالورونیک اسید اوسرین

فوم شستشو و پاک‌کننده آرایش هیالورونیک اسید اوسرین، یک شوینده مناسب برای انواع پوست است که به واسطه ترکیباتی که دارد، از خاصیت جوان‌کنندگی و تمیزکنندگی فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشد.

اصلی‌ترین ماده موجود در این فوم شستشو، هیالورونیک اسید است که یک ماده طبیعی می‌باشد و رطوبت را به عمیق‌ترین لایه‌های پوست می‌رساند. کمپلکس APG و گلوکو-گلیسرول (Gluco-Glycerol)، از دیگر ترکیبات موجود در این فوم شوینده هستند که وجودشان باعث شده این فوم شستشو بدون ایجاد خشکی و تحریک پوست، به خوبی منافذ پوست را تمیز کند و حتی میزان ترشح سبوم پوست را متعادل کند.

به طور کلی، استفاده از این فوم شستشو به تمیز کردن پوست کمک می‌کند و در عین حال پوست را نرم و مرطوب می‌سازد تا از خشکی پوست جلوگیری کند و بسیاری از مشکلات پوستی را بهبود ببخشد. علاوه بر این‌ها، این محصول می‌تواند به جوانسازی پوست، بهبود ظاهر آن و… کمک کند که باعث بهبود کلی سلامت و جوانی پوست می‌شود.

شوینده پیشنهادی برای روتین جوانسازی پوست

  • فوم شستشو زردچوبه نیتروژنا

اگر به دنبال شوینده‌ای مقرون به صرفه‌تر و قیمت مناسب‌تر هستید، فوم شستشوی زردچوبه نیتروژنا، می‌تواند برای شما انتخابی مناسب باشد. البته این فوم شوینده، با توجه به ویژگی‌های پوست‌های حساس، مستعد آکنه و چرب فرموله شده است، از این رو یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که دارد، خاصیت ضد التهابی و ضد باکتریایی می‌باشد. 

از دیگر ویژگی‌های مهم این فوم شستشو می‌توان به خواص آنتی اکسیدانی، خاصیت روشن کنندگی و ضد لکی که دارد، اشاره کرد. 

مرحله دوم: استفاده از تونر

استفاده از تونر یکی از مراحل کلیدی در روتین مراقبت از پوست برای جوانسازی و بهبود ظاهر آن است. این محصول پوست را آماده بهره‌برداری از مرطوب‌کننده‌ها، مواد معدنی و سایر محصولات مراقبت از پوست می‌کند. اغلب تونرها معمولاً به متعادل شدن pH پوست کمک می‌کنند و این باعث می‌شود که پوست در حالت pH طبیعی‌اش باقی بماند و از عوامل مخرب بیرونی مثل آلودگی هوا در امان باشد.

همچنین بسیاری از تونرها حاوی مواد مرطوب‌کننده هستند که به تامین رطوبت و نرمی پوست کمک می‌کنند. بعضی از تونرها نیز حاوی موادی مانند آنتی‌اکسیدان‌ها و طیف گسترده‌ای از ویتامین‌ها هستند که به تقویت بافت پوست و کاهش علائم پیری کمک می‌کنند و این دسته از تونرها که با نام تونر جوانساز نیز شناخته می‌شوند، دقیقا همان تونر هایی هستند که در روتین برای جوانسازی پوست، باید مورد استفاده قرار بگیرند.

تونرهای پیشنهادی برای روتین جوانسازی پوست

ما در این بخش شما را با 4 تونر موثر برای پوست که به کاهش علائم پیری پوست کمک می‌کنند، آشنا خواهیم کرد.

تونر پیشنهادی برای روتین جوانسازی پوست

  • تونر عصاره جوانی Drops Of Youth بادی شاپ

تونر عصاره جوانی Drops Of Youth بادی شاپ، یک تونر فوق العاده است که توسط برند بادی شاپ برای مراقبت از پوست و جوانسازی آن طراحی شده است. این تونر، یکی از محصولات موجود در لاین محصولات “Drops of Youth” برند بادی شاپ است که می‌تواند به عنوان یک بخش اصلی از روتین مراقبت از پوست در نظر گرفته می‌شود.

به طور کلی، این تونر جوانساز بادی شاپ دارای ویژگی‌های بسیار دوست داشتنی است. به طور مثال، بخشی از فرمولاسیون این محصول از عصاره‌های گیاهی تشکیل شده که موجب مرطوب شدن لایه‌های زیرین پوست می‌شوند. از این رو با استفاده از این تونر بادی شاپ می‌توانید پوستی لطیف و سر زنده داشته باشید. 

از دیگر ترکیبات مهم در فرمولاسیون این محصول می‌توان به آنتی اکسیدان‌ها اشاره کرد که به مبارزه با علائم پیری پوست می‌پردازند. در این تونر، ترکیبات دیگری نیز وجود دارد که نقش مهمی در تقویت بافت همبند پوست ایفا می‌کنند و موجب کاهش چین و چروک‌ها می‌شوند. 

از آنجایی که این تونر برای انواع پوست مناسب است، شما می‌توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

تونر پیشنهادی برای روتین جوانسازی پوست

  • تونر اسنس اولترا لیفت استوری درم Storyderm لاین Ultra Lift

تونر اسنس اولترا لیفت استوری درم لاین Ultra Lift، یک تونر جوانساز دیگر است که توسط برند استوری درم به بازار عرضه شده است تا به جوانسازی و بهبود ظاهر انواع پوست کمک کند. اگر به دنبال تقویت، آبرسانی پوست و کاهش علائم پیری آن هستید، این تونر می‌تواند برای شما انتخابی مناسب باشد. چرا که ترکیبات موجود در این تونر می‌توانند به تقویت بافت پوست و بهبود الاستیسیته و کشسانی آن کمک کنند و این به انعطاف‌پذیری بهتر پوست و جلوگیری از چین و چروک‌ها کمک می‌کند.

این تونر حاوی مواد آنتی‌آکسیدانی نیز است که از پوست در برابر عوامل آسیب‌رسان خارجی محافظت می‌کنند و علائم پیری زودرس پوست را کاهش می‌دهند.

تونر پیشنهادی برای روتین جوانسازی پوست

  • تونر فلوئیدی هانیسول

تونر فلوئیدی هانیسول، یک تونر تخصصی است که توسط برند کره‌ای هانیسول و با استفاده از گیاهان طب سنتی کره و میوه نونی تولید شده است. این تونر با توجه به فرمولاسیونی که دارد کمک بسیاری به تسکین و ترمیم پوست می‌کند. همچنین سلامت و جوانی را به آن باز می‌گرداند. 

این تونر با توجه به فرمولاسیون و تکنولوژی که در ساخت آن به کار رفته است، کاملا با تونرهای دیگر متفاوت است. 

لازم است در نظر داشته باشید که این تونر، یک محصول درمانی محسوب می‌شود و از این رو در صورت استفاده مداوم تغییراتی را در پوست شما به وجود می‌آورد که صد در صد با مشاهده آن‌ها، شگفت زده خواهید شد. کاهش چین و چروک‌ها، تقویت سد دفاعی پوست، افزایش شفافیت و درخشندگی، کاهش قرمزی و… از جمله تغییراتی هستند که این تونر قادر به انجام آن‌ها است.

تونر پیشنهادی برای روتین جوانسازی پوست

  • تونر رتینول پیکسی

تونر رتینول پیکسی، توسط برند انگلیسی پیکسی تولید شده است و از جمله تونرهای محبوب و پر طرفدار است که نه تنها منافذ پوست را تمیز می‌کند و میزان pH پوست را به تعادل می‌رساند، بلکه با توجه به ترکیباتی که دارد، کارهای بسیار دیگری نیز برای پوست انجام می‌دهد.

رتینول، از ترکیبات اصلی این تونر است که باعث می‌شود استحکام پوست افزایش پیدا کند و به دنبال آن روند پیری پوست کند شود و علائم پیری آن‌ کاهش پیدا کنند. 

از دیگر ترکیبات موجود در این تونر می‌توان به عصاره گل و برگ گل‌های مغربی، ختمی چینی، یاس، اسطوخودوس، میخک صد پر، آب برگ رزماری، عصاره میوه انگور و… اشاره کرد. وجود تمامی این ترکیبات در کنار یکدیگر باعث شده تا این تونر پیکسی از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و آسیب‌های محیطی محافظت کند، درخشش و شفافیت پوست را افزایش دهد، همچنین آن را برای استفاده از سایر محصولات مراقبت از پوست آماده کند.

خبر خوب این است که تونر رتینول پیکسی برای انواع پوست مناسب است. در نتیجه شما با هر نوع پوستی بدون هیچ گونه نگرانی می‌توانید از این محصول استفاده نمایید.

مرحله سوم: استفاده از سرم‌های پوستی

سرم‌های پوستی، یکی دیگر از محصولات کلیدی در روتین جوانسازی پوست هستند و می‌توانند به بهبود ظاهر پوست، کاهش علائم پیری و بهبود سلامت عمومی پوست کمک کنند. 

توجه داشته باشید که انتخاب سرم مناسب بسیار مهم است. سرم‌ها معمولاً حاوی مواد مؤثر و معمولاً غنی از عناصر معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد مرطوب کننده هستند. برای دریافت نتایج بهتر، لازم است سرمی را انتخاب کنید که با نوع پوست شما سازگار باشد و به رفع مشکلات آن کمک کند.

سرم‌های پیشنهادی برای روتین جوانساز پوست

سرم های پوستی پیشنهادی برای روتین جوانسازی پوست

  • سرم طلا (گلد کلاژن) بالانس

سرم طلا (گلد کلاژن) بالانس، یک سرم مراقبت از پوست است که به جوانسازی و بهبود ظاهر پوست کمک می‌کند. این سرم حاوی مواد مؤثری مانند طلا و کلاژن است که خاصیت‌های جوان‌کنندگی قابل توجهی دارند. در واقع کلاژن یک پروتئین مهم در پوست است که برای حفظ سلامت پوست، نقش کلیدی را در ساختار آن ایفا می‌کند. اما با گذشت زمان و به علت عوامل مختلفی مانند افزایش سن و آسیب‌های خارجی، سطح کلاژن در پوست کاهش می‌یابد. وجود کلاژن در سرم طلا (گلد کلاژن) بالانس، باعث می‌شود این سرم بتواند بافت پوست را به طور کلی تقویت کند، همچنین چین و چروک و سایر علائم پیری در پوست را بهبود ببخشد. 

طلا نیز خاصیت‌های ضد التهابی و آنتی‌آکسیدانی دارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که این سرم بتواند از پوست در برابر آسیب‌های رادیکال‌های آزاد محافظت کند و التهابات پوست را بهبود ببخشد. 

در ترکیبات این سرم جوانساز، از مواد مرطوب کننده و مواد مغذی دیگری نیز استفاده شده است که در صورت استفاده مداوم از این سرم، می‌توانید صاحب پوستی بی عیب و نقص شوید.

سرم پوستی پیشنهادی برای مراقبت از پوست

  • سرم پپتاید استوری درم مدل پیور اوریجین

سرم پپتاید استوری درم مدل پیور اوریجین، یکی از سرم‌های تخصصی تولید شده توسط برند کره‌ای استوری درم است که شما با هر نوع پوستی می‌توانید از آن‌، استفاده نمایید. در ترکیبات این سرم، طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، مرطوب کننده، عصاره‌های گیاهی و… با استفاده از به روزترین تکنولوژی‌ها، مورد استفاده قرار گرفته‌اند. از این رو این سرم پوستی جوانساز، قادر است وضعیت پوست شما را به طور ویژه‌ای بهبود ببخشد و علاوه بر این، از پوست شما در برابر آسیب‌های محیطی به خوبی محافظت کند.

خوب است بدانید، از آنجایی که سه نوع پپتید احیا کننده در این محصول به کار رفته، این سرم استوری درم قدرت شگفت انگیزی در بازسازی و ترمیم پوست دارد.

نکته مهم دیگری که در خصوص این سرم وجود دارد، این است که برای ساخت فرمولاسیون آن از تکنولوژی اُسموسل (Osmocell Technology) استفاده شده است. این به این معنی است که این سرم قدرت نفوذ حداکثری به پوست شما دارد و با استفاده از آن می‌توانید پوست خود را به طور عمقی بهبود ببخشید.

مرحله چهارم: آبرسانی و مرطوب کردن پوست

آبرسانی و مرطوب کردن پوست یکی از گام‌های حیاتی در روتین جوانسازی پوست است. چرا که پوستی که از رطوبت و آب کافی برخوردار است، بهتر ترمیم می‌شود و راحت‌تر می‌توان از بروز علائم پیری در آن جلوگیری کرد، همچنین سریع‌تر می‌توان علائم پیری موجود در آن را کاهش داد.

به منظور تامین آب و رطوبت مورد نیاز پوست، توصیه می‌شود که از کرم مرطوب کننده استفاده کرد. در نظر داشته باشید که انتخاب کرم مرطوب کننده مناسب با توجه به نوع پوست تان (خشک، چرب، معمولی و …) اهمیت بسیاری دارد. همچنین توصیه می‌شود از کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان حاوی عناصری نظیر آلوئه‌ورا، هیالورونیک اسید و ویتامین‌ها که مزایای بسیاری برای پوست دارند، استفاده نمایید.

لازم است بدانید که در شبانه‌روز، پوست بیشتر به ترمیم و بازسازی نیاز دارد. بنابراین، در شب از کرم‌های مرطوب کننده قوی‌تر استفاده کنید تا پوست به خوبی بتواند بازسازی شود.

همچنین فراموش نکنید که پوست حساس اطراف چشم‌ها نیاز به مراقبت خاصی دارد. در نتیجه لازم است که از کرم مرطوب کننده‌های چشم مناسب استفاده کنید تا از ایجاد چین و چروک در این منطقه جلوگیری شود.

استفاده از ماسک‌های مرطوب کننده جوانساز پوست را نیز فراموش نکنید.

محصولات پیشنهادی برای این بخش از روتین جوانساز

ماسک صورت پیشنهادی برای روتین جوانسازی پوست

  • ماسک ورقه‌ای پپتاید اولترا لیفت استوری درم

ماسک ورقه‌ای پپتاید اولترا لیفت استوری درم، یک محصول مراقبت از پوست است که برای افزایش الاستیسیته و جلوگیری از علائم پیری پوست تولید شده است. این ماسک حاوی پپتیدها و مواد مؤثر دیگری است که به پوست انرژی می‌دهند و به آن ظاهر جوان و شادابی می‌بخشند. این ماسک حاوی مواد مرطوب کننده نیز می‌باشد. از این رو استفاده از این ماسک به افزایش نرمی و لطافت پوست نیز کمک می‌کند.

به طور کلی، با توجه به ترکیباتی که  ماسک ورقه‌ای پپتاید اولترا لیفت استوری درم دارد، می‌توان گفت با استفاده منظم از این ماسک، ممکن است علائم پیری آن مانند چین و چروک‌ها کاهش یابند.

کرم مرطوب کننده پیشنهادی برای جوانسازی پوست

  • کرم جوانساز و ترمیم کننده استوری درم مدل شیپ مموری

یکی دیگر از محصولات تخصصی و حرفه‌ای استوری درم که کمک بسیاری به ترمیم پوست و جوانسازی آن می‌کند، کرم جوانساز و ترمیم کننده استوری درم مدل شیپ مموری است. این کرم، یکی از محصولات موجود در لاین PERSONAL CARE برند استوری درم است که برای ساخت آن از تکنولوژِ اسموسل، استفاده شده است و این به معنی این است که این محصول توانایی نفوذ به عمیق‌ترین لایه‌های پوست را دارد.

استوری درم، تاکید ویژگی‌ای بر روی افزایش کیفیت و بهبود استحکام پوست در صورت استفاده مداوم و منظم از این کرم دارد. 

عصاره هسته انگور، نیاسینامید، سدیم هیالورونات، عصاره جلبک Caulerpa Lentillifera، عصاره برگ آلوئه ورا و… از جمله ترکیبات موجود در این کرم جوانساز هستند.

کرم دور چشم پیشنهادی برای روتین پوست جوانساز

 

  • کرم دور چشم گلد کلاژن بالانس

کرم دور چشم گلد کلاژن بالانس، یک کرم دور چشم فوق العاده است که در عین برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فرد و موثر، دارای قیمت فوق العاده مناسبی می‌باشد. این کرم دور چشم که توسط برند انگلیسی بالانس تولید شده است، دارای ذرات ریز طلا، است. وجود ذرات ریز طلا در کنار سایر ترکیبات موثر موجود در این کرم، باعث شده تا کرم دور چشم گلد کلاژن بالانس به خوبی چین و چروک دور چشم را رفع کند و حتی پوست دور چشم را لیفت کند. 

به طور کلی این کرم دور چشم دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است و تاثیر قابل توجهی بر روی بهبود چین و چروک‌های پنجه کلاغی دارد. همچنین عملکرد سریع، از جمله ویژگی‌های مهم این کرم دور چشم است که باعث محبوبیت بسیار آن شده است.

مرحله پنجم: استفاده از کرم ضد آفتاب

استفاده از ضد آفتاب مناسب، یکی از مهم‌ترین قدم‌ها در روتین مراقبت از پوست برای جوانسازی و حفاظت از آن در برابر عوامل خارجی است. 

کرم ضد آفتاب نیز مانند سایر محصولات مراقبت از پوست، باید با نوع پوست و نیازهای آن همخوانی داشته باشد. همچنین از آنجایی که این محصول باید به صورت روزانه در روتین مراقبت از پوست شما استفاده شود، حتی در روزهای ابری یا زمستانی استفاده از آن، اهمیت دارد، چرا که اشعه مضر خورشید حتی در این شرایط نیز پوست را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

مقدار استفاده از کرم ضد آفتاب نیز بسیار مهم است. معمولاً باید به اندازه دو بند انگشت اشاره و وسط دست، از کرم ضد آفتاب برای پوست صورت و گردن استفاده کنید.

فراموش نکنید که باید به صورت منظم (معمولاً هر دو ساعت یک بار) نیز آن را تمدید کنید. پس از پایان روز نیز، ضد آفتاب را با پاک‌کننده مناسب از روی پوست خود پاک کنید.

کرم ضد آفتاب پیشنهادی برای این روتین پوست

کرم ضد آفتاب پیشنهادی برای روتین جوانسازی پوست

  • ضد آفتاب فلوئیدی اوریاژ مدل باریسان

کرم ضد آفتاب فلوئیدی اوریاژ مدل باریسان، یک ضد آفتاب بی رنگ است که دارای SPF50+ می‌باشد. این کرم ضد آفتاب، به نحوی تولید شده که با هر نوع پوستی می‌توانید از آن استفاده کنید. 

به طور کلی، این ضد آفتاب دارای ویژگی‌های بسیار کاربردی و مهمی است. اما یکی از ویژگی‌های محبوب آن برخورداری از فرمولاسیونی بسیار سبک است که به سرعت جذب پوست می‌شود. 

خوب است بدانید، این محصول در برابر آب مقاوم است و دارای فرمولاسیونی غیر کومدوژنیک می‌باشد. همچنین فاقد هرگونه عطر است. در نتیجه افرادی با پوست حساس، می‌توانند با خیالی آسوده از این کرم ضد آفتاب اوریاژ، استفاده نمایند.  

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم، شما را با روتین پوستی که به جوانسازی پوست شما کمک می‌کند، آشنا کنیم. پس اگر به دنبال پوستی جوان، سرزنده، درخشان و… هستید، همین حالا تصمیم بگیرید که روتین پوست مناسب خود را داشته باشید. 

اگر برای پیدا کردن روتین مناسب پوست خود و برطرف کردن نیازهای پوستتان به مشورت و نظر یک متخصص احتیاج دارید، می‌توانید روی مشاوره کارشناسان سوراو حساب کنید. 

کارشناسان سوراو با توجه به تخصصی که در زمینه مراقبت از پوست دارند، می‌توانند به شما کمک کنند بهترین محصول را برای پوست خود پیدا کنید و از استفاده آن بهترین نتیجه را به دست آورد.