SiteLogo

کانادا ممنوعیت آزمایش روی حیوانات را اعلام کرد!

کیمیا سلطانی 11 مرداد 1402
0 245
کانادا ممنوعیت آزمایش لوازم آرایشی روی حیوانات را اعلام کرد!

چندی پیش دولت کانادا ممنوعیت آزمایش لوازم آرایش بر روی حیوانات را اعلام کرد. طبق گفته مقامات این کشور، از این پس آزمایش‌ یا تست لوازم آرایشی روی حیوانات در کانادا ممنوع خواهد بود.

در واقع دولت کانادا قوانینی را در خصوص ممنوعیت آزمایش لوازم آرایشی بر روی حیوانات، تصویب کرده‌است. با توجه به این قوانین، فروش محصولات زیبایی که روی حیوانات آزمایش شده‌اند و همچنین فروش محصولاتی که بر داده‌های جدید آزمایش‌های حیوانی متکی هستند، در این کشور ممنوع است.

دولت کانادا برای اجرای جدی این ممنوعیت، تصمیم گرفته‌است از نزدیک با برندها، سازمان‌ها و مجموعه‌هایی از جمله برند بادی شاپ (The Body Shop)، برند لاش (Lush)، جامعه انسانی بین الملل (Humane Society International)، گروه Cruelty Free International، اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی کانادا، و اتحادیه حفاظت از حیوانات کانادا و… همکاری کند تا بتواند به خوبی این ممنوعیت را به اجرا در آرود.

برند بادی شاپ: برندی گیاهی با رایحه طبیعت
برند بادی شاپ: برندی گیاهی با رایحه طبیعت
برند بادی شاپ یکی از معروف‌ترین برند ها در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبتی پوست است. این برند در کشور ما نیز مخاطبان خود را دارد و افراد زیادی متقاضی واردات و خرید محصولات با کیفیت آن هستند. جالب است بدانید این برند انگلیسی در جایگاه ج

هیلاری لوید (Hilary Lloyd)، معاون بازاریابی و مسئول سازمانی بادی شاپ در آمریکای شمالی، در خصوص این موضوع چنین گفته‌است:

“از زمان راه‌اندازی اولین ابتکار برند بادی شاپ علیه آزمایش‌های حیوانی در سال 1989 و کمپین‌های ما پس از آن، از اینکه در نهایت شاهد تحقق این تلاش در کانادا باشیم، بسیار خرسندیم. ما از وزیر دوکلوس (Duclos) و وزارت بهداشت کانادا برای تصویب این قانون بسیار ممنونیم و همچنین از همه کسانی که این تغییر را ممکن ساخته‌اند تشکر می‌کنیم. به ویژه از شرکای ما در Cruelty Free International، تیم‌های خرده فروشی پرشور بادی شاپ و مشتریان فعالمان که بیش از 625000 امضا در خصوص ممنوعیت آزمایش لوازم آرایشی روی حیوانات را در سال 2018 به پارلمان هیل تحویل دادند و خواستار تحقق این قانون شده‌اند.”

ژان ایو دوکلوس (Jean-Yves Duclos)، وزیر بهداشت دولت کانادا نیز در این رابطه توضیح می‌دهد:

“آزمایش لوازم آرایشی و بهداشتی روی حیوانات هم بی‌رحمانه و هم غیرضروری است. به همین دلیل است که ما مفتخریم، مسیر ممنوعیت آزمایش بر روی حیوانات در تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی را ادامه دهیم. حفاظت از حیوانات در حال حاضر و در آینده چیزی است که بسیاری از کانادایی‌ها از آن حمایت کرده‌اند. اکنون، همه ما می‌توانیم مطمئن باشیم که لوازم آرایشی در کانادا عاری از ظلم هستند و ما به انجام تمام اقدامات لازم برای بهبود رفاه حیوانات ادامه خواهیم داد.”