SiteLogo

4 روند کلیدی در کازموبیوتی سئول 2023

0 270
4 روند کلیدی در نمایشگاه کازموبیوتی سئول 2023

نمایشگاه CosmoBeauty، یک نمایشگاه تجاری بزرگ در حوزه زیبایی است که هر ساله در شهر سئول کره جنوبی برگزار می‌شود. این نمایشگاه به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های زیبایی کره جنوبی شناخته می‌شود و هدف اصلی آن ارتقا و نمایش آخرین محصولات و خدمات مرتبط با صنعت زیبایی و آرایش است. در این نمایشگاه، شرکت‌های بزرگ و کوچک، از جمله تولیدکنندگان لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو، تجهیزات آرایشگاهی و آرایشی و تکنولوژی‌های جدید در حوزه زیبایی، برای نمایش و فروش محصولات خود حضور دارند. سی و هفتمین دوره نمایشگاه کازموبیوتی سئول، از ۲۵ تا ۲۷ مه ۲۰۲۳ برگزار شد و در این نمایشگاه بیش از ۳۶۰ شرکت که اغلب آن‌ها کره‌ای بودند، حضور داشتند. در مطلب، به بررسی 4 روند کلیدی که در این نمایشگاه به چشم می‌خورد، می‌پردازیم.

روند شماره یک کازموبیوتی سئول 2023:

تمرکز بر استفاده از فناوری‌های پیشرفته و عملکرد

در هر یک از نمایشگاه‌های حوزه زیبایی که در آسیا برگزار می‌شود، محصولات ضد پیری (جوانساز) که از فناوری‌های جدید و پیشرفته برخوردار هستند، از جمله محصولات مهم در نمایشگاه محسوب می‌شوند. در نمایشگاه کازموبیوتی سئول ۲۰۲۳ نیز، شرکت‌های کره‌ای مجموعه‌ای گسترده از فناوری‌های زیبایی و محصولات کارآمد مراقبت از پوست که ویژه مقابله با مشکلات پیری پوست تولید شده‌اند، رونمایی کردند.

نمونه‌ای از محصولات جدید با فناوری پیشرفته:

  • برند بانوباجی (Banobagi): سرم و کرمی که حاوی الفا-آربوتین هستند تا به روشن کردن رنگ پوست کنترل لک‌های تیره، کمک کنند.
  • برند سوروچی (Soroci): ماسک صورت Vita Tangerine Fit، مجموعه‌ای دو مرحله‌ای از ماسک ورقی است که شامل یک پد پیلینگ آغشته به تونر حاوی ویتامین C و پس از آن یک ماسک ورقی می‌باشد.
  • برند الدین (Eldeen): این از پچ‌های میکرونیدل خود حل شونده برای مناطق مختلف پوست، رونمایی کرد.
  • برند رکلار (Reclar): برند رکلار نیز دستگاه ماساژ صورتی با فرکانس‌های ارتعاشی مختلف و تنظیمات مختلفی برای محصولات مایع و محصولات کرمی (غلیظ) را ارائه داد.
  • و…

روند شماره دو نمایشگاه کازموبیوتی سئول 2023:

حفاظت از میکروبیوم پوست

میکروبیوم، ترکیبی از این باکتری‌ها، مخمرها و انگل‌ها هستند که بر روی پوست ما زندگی می‌کنند و رابطه‌ی تنگاتنگی با سلامت روان، سلامت خود ایمنی بدن، فشارخون، دیابت، بیماری های قلبی و حتی سرطان دارند.

یکی از روندهای بسیار واضح در کازموبیوتی سئول امسال، ارائه راهبردهای بین‌المللی حفظ میکروبیوم پوست بود. این موضوع به ویژه در برندهای جدیدی که در حوزه تولید محصولات محافظت از پوست و تولید محصولات مرتبط با نیازهای پوست حساس فعالیت داشتند، پر رنگ‌تر بود.

نمونه‌ای از محصولات جدید مربوط به این روند:

  • برند ابی (Abiy): دو محصول ترکیب شده با پپتیدها برای مراقبت از پوست
  • برند او کلرین (O’Clearien): پنج محصول مراقبت از پوست صورت حاوی ترهالوز و عصاره گیاه سنتلا آسیاتیکا
  • برند Orgahue: ارائه کرم Mela Barrier با ترکیباتی همچون عصاره سنتلا آسیاتیکا، یوزو و…
  • و…

4 روند کلیدی در نمایشگاه کازموبیوتی سئول 2023

روند شماره سه کازموبیوتی سئول 2023:

محصولات وگان و بدون جنسیت

بدون شک، تولید و ارائه محصولات وگان، بخش قابل توجهی از نمایشگاه زیبایی کازموبیوتی سئول ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داده بودند. به طور کلی برندهای جوان بسیاری در این نمایشگاه حضور داشتند که اغلب محصولاتشان وگان بوده‌اند و همچنین بدون توجه به جنسیت برای همگان قابل استفاده بوده‌اند.

نمونه‌ای از محصولات جدید وگان و بدون جنسیت:

  • برند Aroutine: ارائه 5 محصول مراقبت از پوست فرموله شده با مواد گیاهی مانند عصاره گل سفید
  • برند Hamel: ارائه لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست با بافتی فوق العاده
  • برند Equlib: ارائه محصولات مراقبت از پوست با چنین ویژگی‌هایی برای افراد بالای 30 سال
  • و…

روند شماره چهار نمایشگاه کازموبیوتی سئول 2023:

استفاده از مواد فعال گیاهی در محصولات

مواد گیاهی همیشه نقش مهمی در زیبایی کره‌ای داشته‌اند، از جینسینگ با خاصیت ضد پیری که در برندهای زیبایی لوکس استفاده می‌شود تا مرکبات محلی مانند میوه یوجا که غنی از ویتامین است، همه از جمله ترکیبات اصلی در محصولات زیبایی کره‌ای هستند. با افزایش شهرت محصولات وگان، بسیاری از برندهای حاضر در نمایشگاه کازموبیوتی سئول ۲۰۲۳، تمرکز خود را بر روی محصولات مبتنی بر مواد طبیعی و گیاهی، قرار داده‌بودند.

نمونه‌ای از محصولات جدید حاوی مواد فعال گیاهی:

  • برند بم (B.O.M): معرفی تونر تک ماده‌ای خود به نام The One که بیش از 90 درصد فرمولاسیون آن را یک عصاره گیاهی تشکیل داده‌است.
  • برند Marinavi: معرفی کرم غنی‌شده با 25 درصد ویتامین سی مشتق‌شده از مرکبات محلی
  • برند Deardot: ارائه محصولاتی فرموله‌شده با میوه اژدها با هدف حفاظت از این گونه گیاهی
  • و…

سخن پایانی

به طور کلی کازموبیوتی یکی از نمایشگاه‌های مهم زیبایی در کره است که کسب اطلاعات در خصوص روند‌های موجود در آن به شما کمک می‌کند از جدیدترین متودها و بهترین محصولات مراقبت از پوست برای داشتن پوستی سالم و جذاب، استفاده کنید.