SiteLogo

راهنمای انتخاب رنگ مو مناسب برای چشم فندقی

کیمیا سلطانی 18 شهریور 1402
0 336
راهنمای انتخاب رنگ مو مناسب برای چشم فندقی

انتخاب رنگ موی متناسب با ویژگی‌های چشم‌های خود می‌تواند تاثیر زیادی در جذابیت داشته باشد. یکی از انواع چشم‌هایی که بسیار جذاب و جالب هستند، چشم‌های فندقی می‌باشند. در این مطلب از مجله زیبایی سوراو، به بررسی راهنمایی‌ها و نکاتی خواهیم پرداخت که به شما کمک می‌کنند تا رنگ مویی را انتخاب کنید که با چشم‌های فندقی‌تان سازگاری دارند و جذابیت شما را دو چندان می‌کنند. پس همراه ما باشید تا با رنگ مو های مناسب برای چشم فندقی آشنا شوید.

 

ویژگی‌های تاثیرگذار چشم‌های فندقی در انتخاب رنگ مو

اگر چشم‌های شما فندقی هستند، این ویژگی‌ها باید در انتخاب رنگ موی مناسب برای شما، مورد توجه قرار گیرند. در این بخش، به شناخت ویژگی‌های چشم‌های فندقی می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم بهترین تصمیم را در انتخاب رنگ موی خود بگیرید:

  • اندازه چشم‌ها:

چشم‌های فندقی عموماً اندازه بزرگی دارند. این ویژگی به تنهایی می‌تواند زیبایی چشم‌های شما چندین برابر کند و جذابیت شما را افزایش دهد. در نتیجه، اگر چشم‌هایتان بزرگ هستند، توصیه می‌شود از رنگ موهایی که بر جذابیت چشم‌های شما تاکید می‌کنند، استفاده کنید.

  • رنگ چشم‌ها:

رنگ چشم‌های فندقی معمولاً در محدوده‌ای از سبز تا قهوه‌ای قرار دارد. این رنگ چشم‌ها می‌تواند در انتخاب رنگ موی مناسب تأثیرگذار باشد. برای مثال، رنگ موهایی که با رنگ چشم‌هایتان هماهنگی داشته باشند، می‌توانند جذابیت چشم‌های شما را بیشتر به نمایش بگذارند. به عنوان مثال، طیفی از رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای تیره، برخی از انواع رنگ‌های طلایی و حتی قرمز می‌توانند با رنگ چشم‌هایتان همخوانی داشته باشند.

  • تون چشم‌ها:

تون چشم‌ها نیز مهم است. اگر چشم‌های فندقی‌تان دارای تون‌های گرم مانند زرد یا قرمز هستند، رنگ مویی با تون‌های گرم می‌تواند زیبایی چشم‌های شما را افزایش دهد. به عنوان مثال، رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای گرم، کرم یا مسی می‌توانند با تون‌های گرم چشم‌های فندقی به خوبی ترکیب شوند.

این معلومات اولیه در مورد چشم‌های فندقی، می‌توانند به شما کمک کنند تا رنگ مویی را انتخاب کنید که زیبایی چشم‌هایتان را تا چندین برابر افزایش می‌دهد.

رنگ مو مناسب برای چشم فندقی و پوست روشن

رنگ مو مناسب برای چشم فندقی

بلوند گرم (Warm Blonde):

اگر به دنبال رنگ موی بلوند برای جذاب‌تر کردن چشم های فندقی تان هستید، رنگ موهایی با تن گرم مانند بلوند عسلی، کره ای و بلوند کرم را پیشنهاد می کنیم. درخشش گرم این رنگ موها به بیشتر نمایان شدن رنگ سبز و طلایی در چشمان فندقی شما کمک می‌کند.

از آنجایی که پوست‌های روشن‌ معمولاً دارای مقادیر کمتری ملانین هستند، می‌توانید با این رنگ مو حالت سر زنده‌تری به موهای خود ببخشید.

مسی (Copper):

قرمز و سبز ترکیب رنگی هستند که در بهشت ​​ساخته شده است و برای پوست روشن، یک رنگ قرمز گرم مانند مسی فورا باعث نمایان شدن بیشتر رنگ سبز در چشمان فندقی می‌شود.

در واقع قرمز و سبز رنگ‌های متضادی هستند و این باعث می‌شود که چشم‌ها به نقطه کانونی چهره شما تبدیل شوند.

قرمز آلبالویی (Cherry Red):

وقتی صحبت از رنگ موهای قرمز و چشم های فندقی به میان می آید، یکی از رنگ مو های مناسب برای چشم فندقی، رنگ قرمز آلبالویی است. این رنگ به شما چهره‌ای جذاب و شخصیتی منحصر به فرد می‌بخشد.

شکلات تلخ (Dark Chocolate):

اگر چشم‌های فندقی دارید، هرگز از رنگ‌های تیره همچون شکلات تلخ، نترسید!  این قهوه ای شکلاتی عمیق به اندازه کافی غنی است و از این رو هر رنگ پوست یا رنگ چشمی را برجسته می کند و باعث بیشتر نمایان شدن، جذابیت چشم‌ها می‌شود.

صورتی پاستلی یا آدامس بادکنکی (Bubblegum Pink):

حفظ رنگ موهای فانتزی کاری سخت و چالش برانگیز است، اما اگر آماده مواجه شدن با این چالش هستید، به شما رنگ صورتی پاستلی یا صورتی آدامسی را پیشنهاد می‌دهیم.

رنگ مو مناسب برای چشم فندقی

سبز زمردی (Emerald):

اگر پوستی روشن و چشم‌های فندقی دارید و می‌خواهید رنگ موی سرد را امتحان کنید، بدون شک رنگ مو سبز زمردی، انتخابی ایده‌آل برای شما است. چرا که این رنگ مو خیره کننده، میزان سبزی موجود در چشم‌های فندقی را افزایش می‌دهد و باعث بیشتر به چشم آمدن آن‌ها می‌شود.

قهوه‌ای اسپرسو (Espresso):

یک راز کوچک در مورد چشم‌های فندقی وجود دارد، آن هم این است که هر چقدر رنگ مو شما تیره‌تر باشد، چشم‌های شما بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. قهوه‌ای اسپرسو، یکی دیگر از رنگ مو های مناسب چشم فندقی است که در دسته رنگ‌های تیره قرار دارد اما در عین حال، چندان تیره نیست.

بلوند کرمی (Cream Blonde):

اگر بین رنگ‌های گرم و رنگ‌های خاکستری سرگردان هستید، بلوند کرمی بهترین رنگ در هر دو دنیا است. این رنگ مو به اندازه کافی گرما دارد تا رنگ‌های گرم چشمان شما را برجسته کند و در عین حال باعث برجستگی رنگ‌های سرد پوستتان شود.

قهوه‌ای متوسط (Medium Brown):

برای کسانی که خیلی پوست روشنی دارند، قهوه‌ای متوسط ​​بهترین گزینه است. این رنگ مو، بدون با ایجاد ظاهری خون گرم و شاداب، جلوه چشمان شما را چندین برابر می‌کند.

قهوه‌ای دارچینی (Cinnamon):

دارچینی ممکن است رنگ مویی مناسب برای پاییز باشد، اما نمی‌توانیم انکار کنیم که این رنگ مو برای هر زمانی از سال قابل استفاده است. این رنگ قهوه ای مایل به قرمز، مکمل رنگ‌های سبز و طلایی موجود در چشم‌های فندقی است. از این رو می‌توان گفت، بدون شک یکی از رنگ مو های مناسب چشم فندقی، در هر زمان از سال، همین رنگ مو است.

رنگ مو مناسب برای چشم فندقی و پوست متوسط

رنگ مو مناسب برای چشم فندقی

قهوه‌ای تیره (Dark Brown):

برای کسانی که به طور طبیعی موهای قهوه‌ای تیره، چشم‌های فندقی و رنگ پوست متوسط ​​دارند، ضرورتی ندارد که برای برجسته‌تر شدن چشم‌هایشان، رنگ موهای خود را تغییر دهند.

عموما به این افراد توصیه می‌شود، رنگ موهای خود را ساده نگه دارند و تنها با رنگ‌هایی مثل رنگ مو قهوه‌ای شکلاتی، به موهای خود بعد ببخشند.

بلوند شنی (Sandy Blonde):

این ترکیب خیره کننده از بلوند روشن و قهوه‌ای شنی به اندازه کافی روشنایی و گرما دارد که هم رنگ چشم و هم رنگ پوست شما را تکمیل کند و جذابیتی خیره کننده برای شما به ارمغان بیاورد.

قهوه‌ای خاکستری (Ash Brown):

به طور کلی، این رنگ مو به افرادی پیشنهاد می‌شود که رنگ پوست روشنی دارند. اما بدون شک یکی از رنگ مو های مناسب برای چشم فندقی با رنگ پوست متوسط، رنگ مو قهوه‌ای خاکستری است که جذابیتی منحصر به فرد به چهره شما می‌بخشد.

رنگ مو مناسب برای چشم فندقی

بنفش اسطوخودوسی (Lavender):

اگر به رنگ‌های روشن، ملایم و پاستلی علاقه‌مند هستید، بدون شک یکی از بهترین پیشنهادها برای شما، رنگ مو بنفش اسطوخودوسی است.

قرمز شرابی (Mulled Wine):

اگر پوست متوسط یا پوست برنزه به همراه چشمانی فندقی دارید، رنگ قرمز شرابی، رنگی است که نباید به آن نه بگویید. چرا که این رنگ در هر فصلی از سال، زیبایی خیره کننده‌ای به شما می‌بخشد.

بلوند عسلی (Honey Blonde):

رنگ مو بلوند عسلی، رنگ مویی است که باعث تاکید بیشتر رگه‌های رنگ‌های طلایی در پوست متوسط و چشم های فندقی می‌شود. از این رو اگر در چشمان شما رگه‌هایی از رنگ طلایی وجود دارد، ما به شما استفاده از این رنگ مو فوق‌العاده را پیشنهاد می‌دهیم.

هایلایت مسی (Copper Highlights):

اگر از رنگ مو مسی به طور کامل خوشتان نمی‌آید و موهایی قهوه‌ای دارید، می‌توانید هایلایت‌های مسی در موهایتان داشته باشید. این رنگ هایلایت باعث تاکید بیشتر بر روی جذابیت چشمان شما و برجسته‌تر شدن رنگ قرمز و قهوه‌ای در چشمان شما می‌شود.

رنگ مو مناسب برای چشم فندقی و پوست تیره

رنگ مو مناسب برای چشم فندقی

هایلایت کاراملی (Caramel Highlights):

افرادی که پوستی تیره و موهایی قهوه‌ای، همراه با چشم های فندقی دارند، با انجام هایلایت کاراملی، می‌توانند به موهای خود بعد و عمق ببخشند. انتخاب این رنگ مو باعث می‌شود، توجه بیشتری بر روی چشم‌های شما جلب شود.

بنفش (Violet):

یکی از رنگ مو های مناسب چشم فندقی رنگ مو بنفش است. این رنگ مو، در واقع رنگ مویی منحصر به فرد است که برای افرادی با این رنگ چشم و پوست تیره، چهره‌ای پر جنب و جوش، به ارمغان می‌آورد.

قرمز Burgundy:

اگر به دنبال رنگ موی آتشینی هستید که برای شما شخصیتی منحصر به فرد ایجاد کند، ما به شما رنگ مو قرمز شرابی (Burgundy) را پیشنهاد می‌کنیم. این رنگ مو با رنگ پوست تیره و چشم های فندقی، هارمونی جذابی ایجاد می‌کند و انرژی فوق العاده‌ای به چهره شما می‌بخشد.

قهوه‌ای تیره (Dark Auburn):

شاید فکر کنید قهوه‌ای تیره هارمونی خوبی با پوست تیره ایجاد نمی‌کند اما موهای قهوه‌ای تیره به افرادی با پوست تیره که چشم های فندقی دارند، زیبایی خاصی می‌بخشد. این رنگ مو از این جنبه که بر روی رنگ سبز و رنگ قرمز موجود در چشم ها تاکید می‌کند، در دسته رنگ مو های مناسب برای چشم فندقی قرار گرفته است.

رنگ مو مناسب برای چشم فندقی

صورتی تند (Hot Pink):

اگر به دنبال رنگ موی فانتزی هستید و می‌خواهید شخصیتی منحصر به فرد داشته باشید، به شما رنگ مو صورتی تند را پیشنهاد می‌کنیم. این رنگ مو، از جمله رنگ موهای خاص است که منحصر به فردترین هارمونی موجود را با چشم های فندقی ایجاد می‌کند.

مشکی (Black):

به جرئت می‌توان گفت هیچ ترکیبی دلنشین‌تر و زیباتر از مشکی و فندقی نیست. در نتیجه یکی از بهترین و مناسب ترین رنگ مو ها برای چشم فندقی رنگ مشکی است. با این رنگ مو اگر بتوانید به سلامت و زیبایی موهای خود رسیدگی کنید و برای خود موهایی براق و درخشان به ارمغان بیاورید، بدون شک جذابیت چشمان خود را چند برابر کرده‌اید.

بلوند طوفان شنی (Sand Storm Blonde):

اگر پوست تیره و چشم های فندقی دارید، هرگز فکر نکنید که نمی‌توانید موهایی بلوند داشته باشید. بلوند طوفان شنی یا موهایی قهوه‌ای با هایلایت بلوند شنی، از جمله رنگ مو بلوند مناسب چشم فندقی است که می‌توانید با آن جذابیت خود را بیشتر کنید.

هایلایت قهوه‌ای شاه بلوطی (Chestnut Highlights):

اگر نمی‌خواهید کل موهای خود را به رنگ مو قهوه‌ای مایل به قرمز تغییر دهید. ما به شما انجام هایلایت قهوه‌ای شاه بلوطی را پیشنهاد می‌کنیم. این رنگ مو با تناژ قرمزی که دارد، بر روی رنگ قهوه‌ای و سبز چشم های فندقی شما، تاکید بسیاری ایجاد می‌کند.

رنگ مو مناسب برای چشم فندقی

سخن پایانی

چشمان شما یکی از بزرگ‌ترین ثروت‌هایتان هستند و حالا که شما می‌دانید چگونه رنگ مویی را انتخاب کنید که با چشم‌های فندقی‌تان هماهنگی داشته باشد، به دنبال رنگ موی موردنظر خود بگردید. ما از شما دعوت می‌کنیم تا از بخش رنگ موها در فروشگاه اینترنتی سوراو، بازدید کنید. ما در فروشگاه اینترنتی سوراو، با ایجاد تنوع گسترده‌ای از رنگ‌ موها، بستری را فراهم کرده‌ایم که شما می‌توانید به راحتی رنگ مو مد نظر خود را خریداری کنید.

اگر پیشنهادی در خصوص انتخاب رنگ مو مناسب برای چشم های فندقی دارید، حتما آن را از طریق بخش نظرات، با ما و سایر خوانندگان مجله زیبایی سوراو، به اشتراک بگذارید.