SiteLogo

در این کرم A-Z کره ای، تمام مواد مغذی ضروری برای سلامت، جوانی و شادابی پوست وجود دارد

کرم چند منظوره A-Z اولترا لیفت استوری درم

این کرم مرطوب کننده و مغذی برای مراقبت از پوست در آخرین مراحل مراقبت لیفت کننده و ضد پیری طراحی شده است. عنوان A-Z بر روی بسته‌بندی قصد دارد این مساله را یادآوری کند که تمام مواد مغذی ضروری برای سلامت، جوانی و شادابی پوست به این کرم افزوده شده‌اند. فاکتورهای مرطوب کننده از پوست در برابر از دست دادن آب محافظت می‌کنند تا از خشکی آن جلوگیری کنند.

ترکیبات تغذیه کننده منتخبی که در این کرم به کاربرده شده‌اند، سد طبیعی و محافظتی پوست را تقویت می‌کنند. عملکرد تقویت شده و برتر آن تمام نیازهای پوست را برطرف کرده و ظاهری سالم، آرام و راحت به پوست هدیه می‌دهد. کرم چند منظوره A-Z اولترا لیفت استوری درم نه تنها از پوست در برابر محرک‌های خارجی، استرس و خشکی محافظت می‌کند، بلکه سد محافظتی پوست را نیز تقویت می‌کند تا ایمنی و تعادل در پوست صورت برقرار شود.

جلوگیری از خشکی پوست با ترکیبات گیاهی، اثر آنتی اکسیدانی برای به تاخیر انداختن پیری پوست و استفاده از ترکیباتی مانند نیاسینامید و الیگوپپتید باعث می‌شود که کرمی ایده‌آل برای لاین اولترا لیفت باشد. مواد موثره فرمول دارای گواهینامه KFDA از سازمان غذا و داروی کره هستند و سلامت و ایمنی آن‌ها کاملا تایید شده است. بافت کرم سبک و نرم بوده و یک رنگ صورتی بسیار ملایم دارد که سریعا جذب شده و چسبندگی و حالت روغنی روی پوست باقی نمی‌گذارد.

 

برخورداری از تکنولوژی اُسموسل (Osmocell Technology)

این محصول با فناوری خاص اُسموسل طراحی شده که باعث می‌شود قدرت نفوذ حداکثری در پوست داشته باشد. مواد موثره انتخابی این پودرها در وزیکول‌های لیپیدی بسیار کوچک (با قطر 70 تا 180 نانومتر) قرار داده شده‌اند که می‌توانند تا اعماق لایه درم پوست نفوذ کند. بنابراین از هر محصول مشابهی بهتر می‌تواند به پوست نفوذ کرده و اثر بیشتر و ماندگارتری خواهد داشت.

کرم چند منظوره A-Z اولترا لیفت استوری درم Storyderm Ultra Lift | مغذی، ضد پیری، محافظت کننده

 

 

طرز استفاده از کرم چند منظوره A-Z اولترا لیفت استوری درم

روزانه 2 بار بعد از مرحله شستشو، تونر و سرم، مقدار کافی از کرم را روی پوست صورت و گردن پخش کرده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.