SiteLogo

کره ای ها این 3 کرم ضد آفتاب مینرال را استفاده می کنند؟

0 5531

لاین محصولات محافظتی از برند استوری درم کره جنوبی (Storyderm) متعلق به محصولاتی است که از پوست حفاظت و حمایت می‌کنند. این محصولات، حاوی ترکیبات مغذی و تقویت‌کننده‌ای هستند که از تعادل و سلامت پوست حمایت می‌کند. از طرفی، با داشتن فاکتورهای ضد آفتاب، از پوست در برابر آسیب ناشی از امواج مضر نور خورشید، محافظت می‌کنند. بی بی کرم و ضد آفتاب فیزیکی استوری درم ، از محصولاتی هستند که استفاده از آن‌ها در هر روتین پوستی لازم است.

 

1- معرفی ضد آفتاب استوری درم مدل سوپر اولترا نوتریشن

ضد آفتاب سوپر اولترا نوتریشن استوری درم، دارای یک فرمولاسیون فوق‌العاده آبرسان و مغذی است. این ضد افتاب چندکاره، به طوری طراحی شده که هم از پوست در برابر امواج مضر نور خورشید محافظت کند، و هم با تغذیه پوست، از درون باعث جوانی و شادابی پوست شود. پس این محصول در اصل یک ضدآفتاب پرخاصیت است که با عصاره‌های گیاهی بسیار مفید، پوست صورت را تقویت می‌کند.

ضد افتاب سبک +Spf50 استوری درم دارای درجه حفاظت ++++PA نیز هست. بنابراین بالاترین درجه محافظت از پوست در برابر اشعه‌های ماوراء بنفش UVA و UVB را ارائه می‌دهد. این محصول حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمیایی متعددی است که امواج فرابنفش را در طول موج‌های متعدد خنثی می‌کنند.

ضد آفتاب  استوری درم با وجود داشتن فیلترهای فیزیکی ضد UV، رد سفیدی و چسبندگی روی پوست به جا نگذاشته و به خوبی جذب می‌شود. بنابراین از بابت طبیعی بودن آن روی پوست، نگرانی وجود ندارد. همچنین استوری درم آن را با بهترین فرمولاسیون خود اماده کرده تا به طور موثری از پوست شما در برابر تحریکات خارجی محافظت کند. این عوامل تحریک کننده و مضر می‌توانند امواج نور خورشید، رادیکال‌های آزاد و یا حتی خشکی پوست باشند.

این محصول حاوی آنتی‌اکسیدان‌های ارزشمند و عصاره‌های گیاهی مفیدی است که دمای پوست را کاهش داده و از آن به خوبی مراقبت می‌کنند. برخی از این ترکیبات مغذی پوست را برای مدت طولانی مرطوب نگهداشته و برخی دیگر، آن را تسکین می‌دهند. مواد تقویتی ضد آفتاب فیزیکی استوری درم مانند ویتامین A و E در کنار آنتی‌اکسیدان‌های قوی، اثر ضد پیری داشته و از شل‌شدن پوست یا ایجاد چین و چروک در صورت جلوگیری می‌کنند.

ضد آفتاب استوری درم

 

2- معرفی بی بی کرم استوری درم

این محصول یک بالم رنگی برای محافظت و مراقبت از انواع پوست، به خصوص پوست‌های مشکل‌دار مستعد جوش و لک است. این بالم هم یک ضد آفتاب و هم یک کرم پودر محسوب می‌شود که عیوب پوستی از جمله قرمزی، لکه‌های تیره و جای جوش را می‌پوشاند. فیلترهای ضد آفتاب درون محصول، از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کنند.

در BB کرم اکوسل بالم استوری درم از ترکیباتی استفاده شده که بازسازی پوست را تقویت می‌کنند. این بازسازی باعث کاهش میزان بروز التهاب، قرمزی و حساسیت در پوست می‌شود. به همین دلیل از این محصول می‌توان برای محافظت از پوست‌های حساس و تحریک‌پذیر نیز استفاده کرد. همچنین به دلیل داشتن عوامل ضد آفتاب، ترکیبات آنتی اکسیدان و عصاره‌های گیاهی، از پوست در برابر بسیاری تحریکات خارجی حفاظت می‌کند.

این محصول کره جنوبی دارای یک رنگ طبیعی است که به خوبی روی پوست نشسته و ناهمواری‌های آن را می‌پوشاند. پوشش بالم با گذشت ساعت‌ها حالت اولیه‌ی خود را بدون چسبندگی یا ذوب‌شدن، حفظ می‌کند. انواع پوست حتی پوست‌های حساس و خشک می‌توانند از این محصول استفاده کنند. ترکیبات درون فرمولاسیون بی بی کرم استوری درم کمک می‌کنند پوست تقویت شده و آرامش و تعادل از دست رفته‌ی خود را بازیابی کند.

ضد آفتاب استوری درم

 

3- معرفی کرم ضد آفتاب هانیسول

اگر علاقه‌ای به ضد آفتاب‌های سنگین و چرب ندارید و در تمدید ضد آفتاب خود، با چالش روبه‌رو می‌شوید، بهتر است به دنبال ضد آفتاب‌های سبک و لطیفی باشید که تجربه جدیدی از محافظت پوست را برای شما به ارمغان می‌آورند. ضد آفتاب هانیسول با توجه به بافت بسیار سبک و زود جذب خود برای همه انواع پوست بهترین انتخاب است و محافظتی همه جانبه از پوست ارزشمند شما فراهم می‌سازد.

این ضد آفتاب کره‌ای که با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های دنیا تولید شده است، دارای فاکتور حفاظتی SPF50+ و محافظت فوق گسترده PA++++ است. از بهترین ویژگی‌های ضد آفتاب هانیسول زود جذب بودن آن است. شما می‌توانید به دفعات این ضد آفتاب را روی پوست خود تمدید کنید و به‌هیچ‌عنوان احساس سنگینی یا چرب شدن پوست را تجربه نکنید.

فاکتور محافظتی PA یک ارزیابی درباره میزان محافظت ضد آفتاب در برابر اشعه UVA است و بالاترین درجه آن چهار مثبت است. محافظت PA++++ در این محصول به این معناست که شما با استفاده از ضد آفتاب هانیسول می‌توانید از پوست ارزشمند خود تا 94% در برابر اشعه UVA حفاظت کنید.

کرم ضد آفتاب هانیسول با توجه به فاکتورهای خود، بالاترین محافظت ممکن را در برابر اشعه مضر UV ارائه می‌دهد و درعین‌حال از پوست مراقبت می‌کند بدون این‌که آن را سنگین کند یا لایه‌ای سفید روی صورت باقی بگذارد. فرمول این ضد آفتاب منحصربه‌فرد بر اساس مجموعه‌ای از مواد فعال مثل گیاهان سنتی کره‌ای و ترافل سفید در کنار فناوری منحصربه‌فرد MO-A™ تولید شده است. این ترکیبات گرانبها و مغذی، از پوست در برابر آثار افزایش سن محافظت کرده و رطوبت بسیار بالایی برای سلول‌های پوستی فراهم می‌سازند؛ به‌گونه‌ای که با استفاده از ضد آفتاب SPF50 هانیسول در روتین صبح، ممکن است نیازی به مرطوب کننده و آبرسان جداگانه نداشته باشید.