SiteLogo

این BB کرم کره ای هم ضد آفتابه و هم کرم پودر | پوستت را واقعا صاف و یکدست میکنه

بی بی کرم استوری درم

بی بی کرم استوری درم Storyderm یک بالم رنگی برای محافظت و مراقبت از انواع پوست، به خصوص پوست‌های مشکل‌دار مستعد جوش و لک است. این بالم هم یک ضد آفتاب و هم یک کرم پودر محسوب می‌شود که عیوب پوستی از جمله قرمزی، لکه‌های تیره و جای جوش را می‌پوشاند. فیلترهای ضد آفتاب درون محصول، از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کنند.

در BB کرم اکوسل بالم استوری درم از ترکیباتی استفاده شده که بازسازی پوست را تقویت می‌کنند. این بازسازی باعث کاهش میزان بروز التهاب، قرمزی و حساسیت در پوست می‌شود. به همین دلیل از این محصول می‌توان برای محافظت از پوست‌های حساس و تحریک‌پذیر نیز استفاده کرد. همچنین به دلیل داشتن عوامل ضد آفتاب، ترکیبات آنتی اکسیدان و عصاره‌های گیاهی، از پوست در برابر بسیاری تحریکات خارجی حفاظت می‌کند.

این محصول کره جنوبی دارای یک رنگ طبیعی است که به خوبی روی پوست نشسته و ناهمواری‌های آن را می‌پوشاند. پوشش بالم با گذشت ساعت‌ها حالت اولیه‌ی خود را بدون چسبندگی یا ذوب‌شدن، حفظ می‌کند. انواع پوست حتی پوست‌های حساس و خشک می‌توانند از این محصول استفاده کنند. ترکیبات درون فرمولاسیون بی بی کرم استوری درم کمک می‌کنند پوست تقویت شده و آرامش و تعادل از دست رفته‌ی خود را بازیابی کند.

 

 

 

مواد موثره موجود در محصول

  1.  آربوتین (Arbutin)
  2. آب برگ آلوئه‌ورا (Aloe Barbadensis)
  3. عصاره ریشه گیاه Boerhavia Diffusa
  4. عصاره میوه انار (Punica Granatum)
  5. عصاره میوه انجیر (Ficus Carica)
  6. عصاره میوه توت سفید (Morus Alba)
  7. عصاره مغز (میوه) درخت کهن‌دار (Ginkgo Biloba)
  8. عصاره قارچ Sarcodon Aspratus
  9. عصاره ریشه ماکا (Lepidium Meyenii)
  10. آلانتوئین (Allantoin)
  11. ویتامین E (توکوفریل استات)

 

استوری درم در این محصول خود از چندین فیلتر ضدافتاب استفاده کرده تا از پوست شما در برابر امواج فرابنفش نور خورشید محافظت کند. فیلترها، امواج نور ماوراء‌بنفش را منعکس کرده یا آن‌ها را جذب و خنثی می‌کنند. به این ترتیب، این امواج وارد لایه‌های پوستی نشده و باعث ایجاد آسیب‌های ناشی از نور UVA و UVB نخواهند شد.

اتیل هگزیل متوکسی سینامات، تیتانیوم دی اکساید، فور متیل بنزیلدن کامفور و ایزوآمیل متوکسی سینامات، فیلترهای ضد UV موجود در این محصول هستند. مجموع آن‌ها در یک محصول، باعث می‌شود که بتواند از پوست در برابر طیف گسترده‌ای از امواج فرابنفش محافظت کند.

این فیلترها به‌خوبی از پوست در برابر مشکلات متداولی که اشعه‌های فرابنفش ایجاد می‌کند، محافظت می‌کنند. محافظت در برابر آفتاب سوختگی، تخریب کلاژن، ایجاد لکه‌های تیره، پیدایش خطوط و چروک‌ها، قرمزی و التهاب پوست و پیری زودرس از جمله‌ی این آسیب‌های بالقوه هستند که به لطف بی بی کرم استوری درم ، بالفعل نمی‌شوند.

بی بی کرم استوری درم

 

برخورداری از تکنولوژی اُسموسل (Osmocell Technology)

محصولات استوری درم از جمله بی بی کرم استوری درم با فناوری خاص اُسموسل طراحی شده که باعث می‌شود ترکیباتش قدرت نفوذ حداکثری در پوست داشته باشند. مواد موثره انتخابی درون آن‌ها در وزیکول‌های لیپیدی بسیار کوچک (با قطر ۷۰ تا ۱۸۰ نانومتر) قرار داده شده‌اند که می‌توانند تا اعماق لایه درم پوست نفوذ کند. بنابراین از هر محصول با ترکیبات مشابه، بهتر می‌تواند به پوست نفوذ کرده و اثر بیشتر و ماندگارتری خواهند داشت.

 

طرز استفاده از بی بی کرم استوری درم

از این محصول در آخرین مرحله مراقبت از پوست خود استفاده کنید. مقدار مناسب را برداشته و با ضربه انگشت، به طور مساوی روی کل پوست صورت پخش کنید.

استفاده از BB کرم اکوسل بالم استوری درم بلافاصله بعد از درمان‌های درماتولوژیک برای محافظت از پوست نیز ممکن است.