SiteLogo

10 مدل سرم ویتامین سی خارجی برای رسیدن به پوستی شاداب، شفاف، روشن و جوان

سرم ویتامین سی برای از بین بردن لکه های ناشی از بالا رفتن سن

پوست و اندام‌های سالم حاوی غلظت بالایی از ویتامین C هستند که این نشان از اهمیت بالای رساندن ویتامین سی به بدن و صورت به‌صورت موضعی و همچنین در رژیم روزانه دارد.

سرم ویتامین سی صورت می تواند تمام لکه های ناشی از بالا رفتن سن جای جوش ها و همچنین لکه های ایجاد شده در اثر آفتاب سوختگی را از بین ببرد و روشنی خاصی را به پوست شما می بخشد. بعد از تمام شدن یک روز کاری و پر جنب و جوشی که شما دارید چهره شما بسیار خسته به نظر می آید بطوریکه در پوستتان رنگ پریدگی و پوستی که فقط خستگی را نمایان می کند به دید می آید. سرم ویتامین C ، روشن کننده و شفاف کننده پوست، پوست شما را بسیار شاداب و سرحال نشان می دهد بطوریکه رنگ پوستتان بسیار یکدست و روشن به نظر می آید.

 

با روند افزایشی سن پوست تغییر زیادی می کند تغییراتی از جمله چین و چروک و لکه ها و غیره که لکه ها از بین این موارد بسیار واضع در چهره یک فرد به نظر می رسد و حالت صافی و یکدستی پوست فرد را از بین می برد. این یکی از شایع ترین مشکلات خانم ها می باشد ولی با وجود این سرم ویتامین سی روشن کننده دیگر نگران هیچگونه لکه ای نباشید.

سرم های ویتامین سی برای انواع پوست (خشک، معمولی، چرب) مناسب می باشند و هیچ گونه منع مصرفی ندارد. استفاده طولانی مدت از سرم صورت ویتامین سی C می تواند لکه ها را بطور کامل از بین برد.

 

 

10 مزیت مهم قطره ویتامین C:

  1. برای انواع پوست بی‌خطر است
  2. به حفظ بیشتر رطوبت توسط پوست کمک می‌کند.
  3. می‌تواند پوست شما را روشن و شفاف کند
  4. قرمزی و التهابات پوست را کاهش می‌دهد.
  5. در کمرنگ شدن لک‌های پوست تأثیر دارد
  6. می‌تواند ظاهر تیرگی زیر چشم را کاهش دهد
  7. سنتز کلاژن را تحریک می‌کند.
  8. به جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست کمک می‌کند
  9. به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان، نقش مهمی در محافظت از پوست دارد.
  10. در التیام آفتاب‌سوختگی نقش دارد

 

 

سوالات متداول:

 1- زمان مصرف:

اگر شما در طول روز 2 بار از سرم ویتامین سی استفاده می کنید بهتر است یک وعده آن در صبح و وعده دیگر در اوایل تاریک شدن شب باشد و قبل از خواب استفاده نشود چون تجربیات بسیار زیاد ما نشان داده که اگر به سرم حساسیت هم نداشته باشید قبل از خواب می تواند ایجاد جوش کند.

 

2- مقدار مصرف:

معمولا استفاده از این سرم بین 2 تا 4 قطره برای کل صورت می باشد.

 

3- نقاطی که سرم را میتوان زد:

شما می توانید جدا از پوست صورت سرم ویتامین سی را برای زیباتر شدن پوست نقاط دیگر بدن آن را به دست ها، گردن، دکلته زد.

 

4- آیا می توان برای زیر چشم استفاده کرد؟

معمولا نباید از سرم ویتامین سی برای زیر چشم استفاده کرد، البته شاید تعداد کمی از افراد به این استفاده حساسیت داشته باشند و تعداد بسیار زیادی اصلا دچار مشکل نشوند ولی پیشنهاد ما این است که بجای استفاده از سرم ویتامین سی برای زیر چشم از دور چشم های حاوی ویتامین سی استفاده شود.

 

5- آیا می توان با سرم یا کرم های دیگر مخلوط (میکس) کرد؟

می توانید ویتامین سی را به سرم های هیالورونیک اسید یا کرم های مرطوب کننده روزانه اضافه کرد و از تاثیر 2 محصول در یک محصول نهایت استفاده را کرد. البته پودرهای ویتامین سی هم می توان به همین شکل استفاده کرد.

 

طریقه مصرف سرم ویتامین سی

کافی است ناحیه کوچکی از پوست را انتخاب کنید و مقدار کمی از محصول را روی آن ناحیه ماساژ داده و 24 ساعت صبر کنید. در صورت عدم بروز عوارض، می‌توانید آن را روی پوست صورت خود استفاده کنید و در صورت بروز بثورات، قرمزی یا کهیر مصرف را قطع کنید.

سرم ویتامین سی به‌طور معمول یک یا دو بار در روز استفاده می‌شود. بهتر است روتین پوستی خود را با یک شوینده مناسب شروع کنید، از تونر برای تنظیم تعادل پوست استفاده کرده و سپس سرم صورت ویتامین ث را روی پوست خود ماساژ دهید. با استفاده از آبرسان و مرطوب کننده مناسب، روتین خود را به پایان برسانید.