SiteLogo

(ویدئو) این سرم OSMO کره ای حاوی 7 ویتامین‌ A، B، C، D، E، K، F است و برای لک صورت بی نظیره

آمپول مولتی ویتامین OSMO کره‌ای Storyderm

سرم هفت ویتامین اسمو استوری درم از محصولات لاین PERSONAL CARE حاوی مجموعه‌ای از ویتامین‌های مفید و تقویت کننده برای تغذیه پوست است. ویتامین‌های درون محصول از ویتامین‌های مورد نیاز برای داشتن پوست پوست سالم و متعادل هستند. این آمپول یا سرم صورت یک مکمل ویتامینه گیاهی به صورت موضعی است که برای همه سنین و انواع پوست، مناسب خواهد بود.

ویتامین‌های A، B، C، D، E، K و F در این سرم وجود دارند که باعث تقویت ایمنی پوست شده و به شادابی، انرژی و سرزندگی به آن می‌بخشد. پوست تمیز با اسیدیته‌ی متعادل، می‌تواند این ویتامین‌ها را جذب کرده و احیا شود.  آمپول مولتی ویتامین OSMO کره‌ای Storyderm ، ترمیم کننده‌ای فوق العاده و سازگار با انواع پوست است که باعث روشن شدن، جبران تجمع رنگدانه‌ها، کاهش لکه‌های تیره و بهبود کیفیت بافت پوست می‌شود.

سرم هفت ویتامین اسمو استوری درم (آمپول مولتی ویتامین OSMO کره‌ای Storyderm) | مغذی، مرطوب کننده، روشن کننده، محافظتی، ضد پیری

قدرت نفوذپذیری بافت مایع سرم هفت ویتامین اسمو استوری درم بیشتر از بسیاری از رقبای آن است، زیرا برای تولیدش از تکنولوژی اسموسل استفاده شده که با قراردادن ویتامین‌ها در ذرات بسیار کوچک، نفوذ آن تا اعماق پوست را ممکن کرده است. بنابراین ویتامین‌ها به لایه درم پوست رسیده و با تاثیر بر سلول‌های ملانوسیت، باعث کاهش تولید ملانین (رنگدانه‌های پوست) و در نتیجه کاهش لکه‌های تیره پوست می‌شوند. بنابراین پوست به طور موثرتری روشن و درخشان می‌شود.

همچنین ویتامین‌های درون آمپول به بازسازی سلول‌های پوست و احیای تولید کلاژن در آن‌ها کمک می‌کنند. این ویتامین‌ها منشأ طبیعی داشته و از گیاهانی مانند کیوی، ریشه شیرین بیان و انبه بدست می‌آیند. ویتامین‌ها در بهبود لکه‌ها و کک و مک موجود در روی پوست و همچنین جلوگیری از پیری پوست موثر هستند. سرم هفت ویتامین استوری درم باعث مرطوب و براق شدن پوست می‌شود.

 

برخورداری از تکنولوژی اُسموسل (Osmocell Technology)

آمپول مولتی ویتامین OSMO کره‌ای Storyderm با فناوری خاص اُسموسل طراحی شده که باعث می‌شود قدرت نفوذ حداکثری در پوست داشته باشد. مواد موثره انتخابی درون آن در وزیکول‌های لیپیدی بسیار کوچک (با قطر 70 تا 180 نانومتر) قرار داده شده‌اند که می‌توانند تا اعماق لایه درم پوست نفوذ کند. بنابراین از هر محصول مشابهی بهتر می‌تواند به پوست نفوذ کرده و اثر بیشتر و ماندگارتری خواهد داشت.

 

سرم هفت ویتامین اسمو استوری درم (آمپول مولتی ویتامین OSMO کره‌ای Storyderm) | مغذی، مرطوب کننده، روشن کننده، محافظتی، ضد پیری

طرز استفاده از سرم هفت ویتامین اسمو استوری درم

بعد از شوینده و تونر و قبل از کرم مرطوب کننده، 2 الی 3 قطره از سرم را روی پوست قرار دهید و با حرکات ضربه‌ای به جذب آن کمک کنید.

 

پس از شستن صورت با شوینده مناسب پوست و سپس تنظیم و متعادلسازی اسیدیته پوست با تونر، از این سرم استفاده کنید. دو تا سه قطره (یا در صورت تمایل بیشتر) از سرم را روی پوست صورت و یک الی دو قطره را روی پوست گردن گذاشته و با ضربه‌های سبک و ملایم در کل صورت پخش کنید تا جذب شود.

میزان جذب و اثرگذاری سرم را می‌توان با استفاده از دستگاه یونتوفورزیس (iontophoresis) به حداکثر رساند. زیرا در این روش، ماده باردار توسط نیروی محرک دافعه الکتریکی و بطور موثرتری به پوست وارد می‌شود.