SiteLogo

این شامپوی OGX فرمول جدید و ارتقا یافته‌ دارد و [محافظ رنگ مو] است

شامپو او جی ایکس مدل ارکید اویل

این شامپوی برند او جی ایکس که به شامپو Fade-Defying نیز شناخته می‌شود، یک شامپوی محافظ رنگ مو است. در واقع این محصول مناسب برای شستشوی موی رنگ شده تولید شده است. فرمول جدید و ارتقا یافته‌ی آن برای پاکسازی ملایم و با اسیدیته یا Ph متعادل تولید شده است. همچنین یک سیستم مراقبت از موی بدون سورفکتانت سولفاته (SLS و SLES) دارد. به‌همین دلیل باعث کمرنگ شدن رنگ روی موها نمی‌شود.

شامپو تثبیت رنگ مو ارکید اویل OGX با وجود نداشتن سولفات، به‌خوبی کف می‌کند و چربی و چسبندگی مو را تمیز می‌کند. این محصول خاصیت تثبیت کننده رنگ دارد و از موهای رنگ شده در برابر محوشدن زودرس رنگ آن‌ها محافظت می‌کند. در تولیدش از فیلترهای جدید ضد آفتاب UVA/UVB استفاده شده که به محافظت از مو در برابر آسیب اشعه ماوراءبنفش کمک می‌کند.

شامپو روغن ارکیده او جی ایکس علاوه‌بر تثبیت رنگ مو، به آبرسانی همزمان مو هم کمک می‌کند. این محصول به شما کمک می‌کند موهای رنگ شده‌ی قوی‌تر با درخشندگی بیشتر و وز کمتر داشته باشید. شامپوی بدون سولفات برای موهای زبر، خشک، مجعد، نازک یا ضخیم خوب است و به آن‌ها احساس لطافت، نرمی و شانه زدن راحت‌تر می‌بخشد.

 

 

شامپو تثبیت رنگ مو ارکید اویل OGX متعادل کننده PH پوست و مو

یکی از نکات مهمی که در ترکیب شامپوها و به‌طور کلی محصولات بهداشتی و شوینده‌های پوست و مو باید رعایت شود، اسیدیته‌ی مناسبی است که استفاده از آن محصول، در پوست و مو ایجاد خواهد کرد. خوشبختانه شامپو ارکید اویل اوجی ایکس با داشتن PH بین ۴ تا ۶٫۵، محصولی کاملا ایده‌آل برای شستشو و پاکسازی موهای شما است که اسیدیته‌ی متعادل و طبیعی را برای سلامت پوست و مو، برقرار می‌سازد.