SiteLogo

این محصولات نوتروژینا (Neutrogena®) پرطرفدارترین و پرفروش ترین در ایران هستند!

0 1343
نیتروژنا

برند نیتروژنا با محصولات متنوع و با کیفیت خود در دنیای مراقبت از پوست و مو، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازارهای کشورهای مختلف، از جمله ایران، به دست بیاورد.

در کل، برند نوتروژینا (Neutrogena)، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای محصولات مراقبت از پوست است. این برند با تجربه‌ی طولانی در این صنعت و فناوری‌های مورد استفاده در تولید محصولات، بهترین محصولات مراقبت را به شما ارائه می‌دهد.

 

نوتروژنا نیز مانند برندهای معروف و مشابه در زمینه‌ی لوازم آرایشی بهداشتی، آزمایشات متعلق به تولیدات خود را بر روی حیوانات انجام نمی‌دهد. این شرکت چنین ادعایی را به استثنای موارد نادری که دولت‌ها یا قوانین به چنین چیزی حکم می‌کنند، تضمین می‌کند.

 

دسته‌بندی محصولات تولید شده در برند نوتروژینا:

  • انواع محصولات مراقبت از پوست: شامل اقسام تونر و پاک کننده‌ها، سرم‌ها و مرطوب کننده‌ها، ، ماسک‌ها و حتی محصولات مراقبت از پوست برای مردان.
  • محصولات درمانی برای پوست: مانند فراورده‌های ضد آکنه، ترمیم کننده‌ی جای جوش، محصولات ضد پیری پوست، کرم‌های دور چشم، کرم‌های ترمیم پوست خشک و آسیب دیده و مانند آن.
  • محصولات ضد آفتاب: شامل ضد آفتاب‌های کودکان و بزرگسالان، ضد آفتاب‌های رنگی و غیر رنگی، بدون چربی، معدنی، لوسیون‌ها و اسپری‌های محافظتی و در نهایت ضد آفتاب‌های متناسب با انواع پوست.
  • محصولات آرایشی: برای زیبایی صورت، چشم‌ها، لب‌ها و پاک کننده‌های آرایش، محصولات آرایشی جلوگیری از بروز پیری پوست و آکنه، فراورده‌های زیبایی متناسب با پوست‌های چرب و خشک و حساس.
  • محصولات مراقبت از مو: مانند انواع شامپوهای نرم کننده و ترمیم کننده، شامپوهای معمولی، متناسب با موی چرب و متناسب با موی خشک، انواع شامپو برای ترمیم موهای خشک و آسیب دیده، شامپوی درمان کننده‌ی شوره و خارش سر.

 

محصولات پرطرفدار موجود در سوراو:

 

به طور کلی محصولات پوست نوتروژینا، در مقایسه با محصولات مو این برند دارای محبوبیت بیشتری هستند. برخی از محبوب‌ترین محصولات این برند در ایران عبارتند از: