SiteLogo

معرفی 5 تا از محبوب ترین ترند های آرایشی در سال 2023

کیمیا سلطانی 24 شهریور 1402
0 686
معرفی 5 تا از محبوب ترین ترند های آرایشی در سال 2023

سال 2023، سالی پر از ترند های جذاب و نوآورانه در دنیای آرایش و زیبایی است. در این سال، طراحان و آرایشگران به روش‌ها و استفاده از محصولات آرایشی جدید روی آورد‌ه‌اند تا جنبه‌ای مدرن به آرایش‌ها ببخشند و جذابیت چهره‌ها را دو چندان کنند. در این مطلب از مجله زیبایی سوراو، برخی از محبوب‌ترین ترند های آرایشی سال 2023 را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با استفاده از آن‌ها، جذابیت ظاهر و استایل خود را چند برابر کنید.

توجه داشته باشید که اطلاعات موجود در این مطلب با توجه به ظاهر آرایش افراد مشهور و گفته‌های آرایشگران و میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای، گردآوری شده است.

خلاصه مطلب

هر ساله ترندهای آرایشی جدیدی به وجود می‌آیند. در سال 2023، داشتن پوستی درخشان و شفاف، استفاده از رژگونه پر رنگ، داشتن ابروهایی طبیعی، لب‌هایی درخشان و شاین، همچنین داشتن آرایش چشمی خیره کننده، از جمله ترند های آرایشی محبوب به حساب می‌آیند.

پوست درخشان و شفاف با جلوه‌ای طبیعی

ترندهای آرایشی در سال 2023

داشتن پوستی درخشان، شفاف و بی عیب و نقص، چیزی است که همه ما آرزوی داشتن آن را داریم و از این رو، داشتن پوستی درخشان و شفاف با جلوه‌ای طبیعی، از محبوب ترین ترند های آرایشی موجود در تابستان 2023 است.

البته لازم است توجه داشته باشید که این موضوع، یک ترند جدید نیست، اما وجود فناوری‌های پیشرفته در صنعت مراقبت از پوست و نوآوری‌های جدید در محصولات آرایشی، باعث شده که دیگر داشتن چنین پوستی در حد آرزو باقی نماند و همین موضوع، امسال داشتن چنین پوستی را به یکی از پرطرفدارترین ترندها، تبدیل کرده است.

این ترند را به راحتی می‌توان در چهره مدل‌هایی که در نمایشگاه Proenza Schouler امسال (یعنی سال 2023) حضور داشتند، مشاهده کرد. در این نمایشگاه، میکاپ‌های مینیمال مدل‌ها بر روی پوستی درخشان و شفاف‌شان، خود نمایی می‌کرد. حتی مدل‌‌های سندی لیانگ نیز از این ترند استفاده کردند و آرایشگران آن‌ها توجه ویژه‌ای به درخشندگی قسمت دکلته و استخوان‌های گونه و گوشه‌های داخلی چشم‌ها داشتند.

البته هیچکس به اندازه هیلی بیبر، از طرفداران پر و پا قرص این ترند محبوب آرایشی نیست.

مارک لوازم آرایشی بازیگران معروف ایرانی و خارجی
مارک لوازم آرایشی بازیگران معروف ایرانی و خارجی
سلبریتی‌ها همواره در معرض توجه مردمان کشورهای مختلف هستند و یکی از جنبه‌های این توجه، زیبایی و آراستگی آن‌ها است. برای بسیاری از افراد این سوال پیش میاید که مارک لوازم آرایشی بازیگران معروف و سلبریتی ها چیست؟ یا آن‌ها معمولا به کدام برندها اعتماد می‌

گونه‌های برجسته و رژ گونه پر رنگ

ترند های آرایشی در سال 2023

استفاده از رژگونه پر رنگ و تاکید بر گونه‌ها، باعث می‌شود آرایشی جذاب و پر شور و حرارت داشته باشید. رژ گونه پر رنگ، از جمله ترند های محبوب آرایشی سال 2023 است که به سرعت مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته‌است و برندهای مختلف به واسطه همین موضوع، طیف گسترده‌ای از رژگونه‌ها را روانه بازار کرده‌اند.

سلبریتی‌های بسیاری امسال از این ترند آرایشی استفاده کرده‌اند. به طور مثال، در آرایش لیدی گاگا در مراسم اسکار 2023 و میکاپ سلبریتی‌های بسیاری در جشنواره کن، رژگونه‌ پر رنگ به چشم می‌خورد. همچنین جالب است بدانید که این ترند آرایشی، یکی از ترندهای مورد علاقه مدل مشهور، جی جی حدید است.

ابروهای طبیعی

محبوب ترین ترندهای آرایش در 2023

این روزها یکی از ترند های آرایشی محبوب و پرطرفدار در هر رده سنی، داشتن ابروهایی طبیعی است. ابروهای خوش فرم و طبیعی، بدون شک جلوه‌ای خاص به چهره شما می‌بخشند.

برای داشتن ابروهایی طبیعی و جذاب، کافی است به فکر تقویت ابروهایتان باشید و هرگز آن‌ها را نازک نکنید. همچنین برای آرایش‌کردن و فرم‌دادن آن‌ها، می‌توانید از برس‌های آرایشی مخصوص یا ریمل لیفت‌کننده ابرو، استفاده نمایید.

لب‌هایی درخشان و شاین

ترند های آرایشی 2023

یکی از ترند های آرایشی محبوب در سال 2023، داشتن لب‌هایی درخشان است. داشتن لب‌هایی درخشان به معنی این است که به جای استفاده از رژ لب‌هایی با رنگ‌های جیغ و مات، از رژ لب‌هایی با رنگ‌های طبیعی و براق که درخشندگی زیبایی به لب‌های شما می‌دهند، استفاده کنید. حتی برای داشتن لب‌هایی درخشان و شاین، می‌توانید به تنهایی از برق لب استفاده نمایید.

چشم‌هایی خیره کننده با آرایش خاص

ترند های آرایشی 2023

چشم‌ها نقطه قوت آرایش هستند و در سال 2023، یکی از ترندهای آرایشی، داشتن آرایش چشمی خاص و خیره کننده است. اما منظور از چشم‌های خیره کننده چیست و چگونه می‌توان آرایش چشمی خاص داشت؟

در سال 2023، اغلب آرایشگران و میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای برای ایجاد یک آرایش چشم خاص و خیره کننده، از رنگ‌های جسورانه، مدل خط چشم‌های منحصر به فرد و خلاقانه و جواهراتی همچون نگین، استفاده می‌کنند.

چسب گلیتر چیست و چه کاربردی در آرایش دارد؟
چسب گلیتر چیست و چه کاربردی در آرایش دارد؟
همه ما در دنیای زیبایی و آرایش، همواره به دنبال راه‌هایی برای ایجاد یک ظاهر بی‌نظیر و جذاب هستیم. در این راستا، یکی از محصولات جذاب و پرطرفدار که در این مقاله از مجله زیبایی سوراو، به آن می‌پردازیم، چسب گلیتر یا پرایمر گلیتر است. چسب گلیتر (Glitter P

سخن پایانی

اجرای ترند های آرایشی 2023، به شما این امکان را می‌دهد که چهره‌ای جذاب‌تر داشته باشید و به زیبایی مدرن دست پیدا کنید. لازم است بدانید، برندهای آرایشی بسیاری با در نظر گرفتن این ترندها، اقدام به تولید لوازم آرایشی نوآورانه کرده‌اند. از این رو، به شما پیشنهاد می‌دهیم از محصولات آرایشی موجود در فروشگاه سوراو، بازدید کنید. چرا که ما در فروشگاه اینترنتی سوراو، همواره در تلاش هستیم تا بستری را فراهم کنیم که شما بتوانید بهترین و جدیدترین محصولات آرایشی را به راحتی خریداری کنید و استفاده نمایید.