SiteLogo

مارک لوازم آرایشی بازیگران معروف ایرانی و خارجی

کیمیا سلطانی 11 شهریور 1402
0 1580
مارک لوازم آرایشی بازیگران معروف ایرانی و خارجی

سلبریتی‌ها همواره در معرض توجه مردمان کشورهای مختلف هستند و یکی از جنبه‌های این توجه، زیبایی و آراستگی آن‌ها است. برای بسیاری از افراد این سوال پیش میاید که مارک لوازم آرایشی بازیگران معروف و سلبریتی ها چیست؟ یا آن‌ها معمولا به کدام برندها اعتماد می‌کنند؟ در این مطلب از مجله‌ی زیبایی سوراو، سعی کرده‌ایم به این سوال پاسخ دهیم تا ضمن آشنایی با سلایق افراد مشهور و اینفلوئنسرهای نام آشنا، با مارک‌های آرایشی قابل اعتماد آن‌ها آشنا شویم.

برترین برندهای لوازم آرایشی کدام‌اند؟

برای همه‌ی خانم‌ها و آقایان در هر سنی که هستند و به ویژه سنین جوانی و میانسالی، استفاده از روش‌های مختلف برای زیباتر دیده شدن، همواره جذاب است. حفظ و افزایش زیبایی نیز همیشه در گروی استفاده از لوازم آرایشی در کنار مراقبت و حفظ سلامت پوست بوده است. اما در بین انبوه تولید کننده‌های لوازم آرایشی که در سال‌های اخیر هر یک کمپانی‌های متعددی در کشورهای خود تشکیل داده‌اند، انتخاب بسیار سخت خواهد بود.

بنابراین بدیهی است که ما مشتاق شناختن بهترین برندهای سازنده لوازم آرایش با بالاترین کیفیت هستیم. زیرا فرصت کافی برای امتحان کردن این همه برند نداریم و از طرفی ممکن است با استفاده از لوازم نامرغوب، سلامتی پوست خود را به خطر بیاندازیم. نگاه به سلبریتی‌ها با توجه به آنکه بیشترین مراقبت را از پوست خود به عمل می‌آورند و همیشه از بهترین مارک‌های تولید کننده لوازم آرایشی استفاده می‌کنند، الگوی خوبی در این زمینه به نظر می‌رسد.

لوازم آرایشی سلبریتی‌ها با دقت و حساسیت بالایی انتخاب می‌شود و به همین جهت نمایانگر محصولات با کیفیت و مرغوب است. محصولات برترین برندهای لوازم آرایشی، بیشترین کیفیت را در حین استفاده داشته و از بهترین مواد اولیه برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود. این محصولات نه تنها به سلامت پوست شما آسیب نمی‌زند، بلکه می‌تواند ضمن زیباسازی چهره، فواید قابل توجهی برای رفع آسیب‌های پوستی نظیر پیری پوست به همراه داشته باشند.

مارک لوازم آرایشی افراد مشهور چیست؟

سلبریتی‌ها مانند بازیگران، خواننده‌ها، فعالان صنعت مد و زیبایی بیشترین وسواس و حساسیت را برای انتخاب برند لوازم آرایشی خود به کار می‌گیرند. به همین سبب مارک‌های انتخابی از بین لوازم آرایشی سلبریتی‌ها همواره الهام بخش انتخاب طرفداران آن‌ها بوده است. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به دنیای سلایق و ترجیح‌های این افراد در حوزه‌ی لوازم آرایشی بیاندازیم.

1-لورآل (L’Oréal)

مارک لوازم آرایشی افراد مشهور - لورال

لورآل (L’Oréal) از نام آشناترین برندهای دنیای لوازم آرایشی است که به خوبی توانسته نظر مثبت سلبریتی‌ها و دوستداران زیبایی را به خود جلب نماید. محصولات لورآل در کشورهای مختلف سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و با توجه به کیفیت بالای تولیدات این برند، فروش بالایی در بازار جهانی لوازم آرایش رقم زده است.

برند لورال از جمله محبوب‌ترین مارک‌های لوازم آرایشی سلبریتی ها است که بیش از 500 نوع محصول با بهترین کیفیت‌ و متناسب با انواع سلیقه‌ی مخاطبان ارائه می‌دهد. از سلبریتی‌هایی که برند لورآل را برای استفاده برگزیده‌اند، می‌توان Julianne Moore، Eva Longoria، Andie McDowell و  Taylor Alison Swift را نام برد.

2-استی لادر (Estee Lauder)

یکی دیگر از مارک های لوازم آرایشی بازیگران معروف و سلبریتی ها، برند استی لادر است. شرکت معتبر آمریکایی استی لادر (Esteelauder) از دیگر اولویت‌های برتر سلبریتی هاست. گستره‌ای وسیع از انواع لوازم آرایش و مراقبت از پوست برای بانوان و آقایان که مجموعه‌ی کاملی متناسب با نیازها و سلایق مختلف را گردآورده است. این شرکت که چندین برند محبوب آرایشی را نیز در زیر مجموعه‌ی خود دارد، توانسته در رقابت با دیگر برندهای مورد علاقه زیبایی پسندان پررنگ ظاهر شود.

بدون شک در بین لوازم آرایشی سلبریتی‌ها، می‌توان نمونه‌هایی از محصولات استی لادر و زیر مجموعه‌هایش را پیدا کرد یا دست کم از استفاده از این محصولات، خاطره‌ی خوبی به یاد دارند. محصولات با کیفیت و طبیعتا گران برند استی لادر در کشورهای مختلف فروش قابل توجهی داشته و مشتریان مخصوص به خود را در طول سالیان متوالی حفظ کرده است.

سلبریتی‌هایی مثل Kendall Jenner و Elizabeth Hurley از طرفداران استی لادر هستند.

مارک لوازم آرایشی بازیگران معروف - استی لادر

3-مک (MAC)

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به آرایش کردن علاقمند باشد اما اسم برند مشهور مک را نشنیده باشد. برندی موفق که در کشور ما نیز طرفداران فراوانی را به خود اختصاص داده است. مک ویژه‌ترین و خلاقانه‌ترین محصولات را در کنار مرغوبیت بالا تولید کرده که از چشم طرفداران زیبایی و مد دور نمی‌ماند.

بنابراین اگر به دنبال مارک‌های پرطرفدار در بین لوازم آرایشی سلبریتی‌ها می‌گردید، به نام مک (Mac) نیز برخورد خواهید کرد. اکنون محصولات مک علاوه‌بر فروشگاه‌های لوازم آرایشی، در فروشگاه‌های اختصاصی این شرکت در کشورهای مختلف در سرتاسر جهان عرضه می‌شود. مک برند مورد استفاده‌ی بسیاری از سلبریتی‌ها مانند Lady Gaga ،Angelina Jolie  Ariana Grande،Rihanna ،Caroline Flack و… است.

مارک لوازم آرایشی بازیگران معروف - مک

4- اسمش باکس (Smashbox)

اسمش باکس (SmashBox) برند مورد علاقه‌ی آن‌هایی است که مجذوب رنگ‌ها و تنوع در بکارگیری لوازم آرایش می‌شوند. بنابراین یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها در بین لوازم آرایشی سلبریتی‌هایی است که به حضور در عکس‌های هنری، تبلیغاتی، شوها و استدیوهای مختلف علاقمندند، برند حرفه‌ای اسمش باکس خواهد بود.

این شرکت جزو برندهای آرایشی لوکس نیز به حساب می‌آید. چرا که اسمش باکس از روغن‌های مخصوص و تکنولوژی‌های منحصر به فردش در تولید محصولاتی با کیفیت عالی بهره برده است. عمدتا محصولات آرایش چشم و لب، مهم‌ترین تولیدات این برند هستند که توجه بسیاری از طرفداران و به خصوص سلبریتی‌ها را به سمت خود معطوف کرده‌اند.

اسمش باکس انتخاب سلبریتی‌هایی همچون Sobhita Dhulipala و بسیاری دیگر از خوانندگان، بازیگران، بلاگرها و مدل‌های سرتاسر جهان است.

مارک لوازم آرایشی بازیگران معروف - اسمش باکس

5-میبلین (Maybelline)

لوازم آرایش طبیعی، خود عنوانی است که به تنهایی می‌تواند نظرها را به خود جلب کند. اما وقتی این ادعا با تولید محصولات مرغوبی همراه می‌شود که از سمت مخاطبان بازخوردهای بسیار مثبتی را دریافت می‌کند، میبلین (Maybelline) استحقاق این را پیدا می‌کند که یکی از معروف‌ترین لوازم آرایشی سلبریتی‌ها باشد.

ریمل‌های معروف برند میبلین توانسته‌اند شهرتی جهانی پیدا کنند. در واقع تولید این لوازم از مواد طبیعی، مساله‌ای است که بر محبوبیت آن بیش از پیش می‌افزاید. از جمله سلبریتی‌هایی که در تبلیغات برای این برند دیده‌شده‌اند، می‌توان Scarlett Johansson را نام برد. مدل‌های معروفی چون Gigi Hadid نیز این برند را انتخاب کرده‌اند.

 مارک لوازم آرایشی بازیگران معروف - میبلین

6-لانکوم (Lancôme)

برند فرانسوی لانکوم (Lancome) از بزرگ‌ترین صنایع تولید لوازم آرایشی در اروپا است که به عنوان برندهای پرطرفدار در بین لوازم آرایشی سلبریتی‌ها شناخته می‌شود. این برند زیر مجموعه‌ی مارک معتبر لورآل است و در کنار اعتبار آن، تولید محصولات با کیفیت، گیاهی و بدون حساسیت‌زایی موجب‌شده از اولویت‌های دوستداران زیبایی باشد.

سلبریتی‌های متعددی همچون Kourtney Mary Kardashian ،Julia Roberts ،Taylor Marie Hill ،Penélope Cruz ،Kate Elizabeth Winslet و… از طرفداران لانکوم هستند.

 مارک لوازم آرایشی بازیگران معروف - لانکوم

نکات مهم در انتخاب و استفاده از محصولات لوازم آرایشی بازیگران معروف

درست است که سلبریتی‌ها و بازیگران معروف از برندها و محصولات آرایشی با کیفیتی استفاده می‌کنند اما باز هم اگر قصد استفاده از محصولات آرایشی را دارید که سلبریتی‌ها از آن استفاده می‌کنند،باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • لوازم آرایشی، باید با نوع پوست و نیازهای شما سازگاری داشته باشند. بنابراین هنگام خرید به سازگاری محصولات آرایشی با نوع پوستتان و نیازهایش توجه داشته‌باشید.
  • احتمال واکنش‌های پوستی در انتخاب محصولات باید در نظر گرفته‌شود. در نتیجه اگر برای اولین بار قصد استفاده از محصول آرایشی را دارید، اطمینان حاصل کنید که به آن حساسیت ندارید.
  • قبل از استفاده، حتما به ترکیبات تشکیل دهنده محصول توجه کنید. اطلاع از مواد مضر ممکن است برای جلوگیری از عوارض ناخواسته اهمیت داشته باشد.

سخن پایانی

با بررسی مارک لوازم آرایشی بازیگران معروف و سلبریتی ها، می‌توانید با برترین و مطمئن‌ترین برندهای جهانی تولید کننده محصولات آرایشی آشنا شوید. در نتیجه شما نیز به بهترین انتخاب‌ها نزدیک‌شده و از برترین محصولات بهره‌مند خواهید شد.

اگر قصد خرید محصولات اورجینال برندهای ذکر شده در این مطلب را دارید، می‌توانید به فروشگاه سوراو، مرجع تخصصی محصولات اورجینال، مراجعه نمایید. ما برای شما شرایطی را فراهم کرده‌ایم که بتوانید با قیمتی مناسب طیف گسترده‌ای محصولات هر یک از این برندها را تنها با چند کلیک خریداری کنید و درب منزل، تحویل بگیرید.

در صورتی که تجربه استفاده از محصولات آرایشی هر یک از این برندها را دارید، خوشحال می‌شویم آن را با ما و سایر همراهانمان به اشتراک بگذارید.