SiteLogo

برند هدی بیوتی: از موفق‌ترین برندهای آرایشی

کیمیا سلطانی 24 اسفند 1402
1 937
برند هدی بیوتی: از موفق ترین برندهای آرایشی

در بین برندهای لوازم آرایشی موفق و مطرح، یکی از این برندهای لوازم آرایشی هدی بیوتی است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا، به خصوص در خاورمیانه، به خود جذب کرده است. هدی کتان مالک اصلی این کمپانی با ارائه‌ی آموزش‌های آرایش و زیبایی کار خود را شروع کرد و امروز شاهد هستیم، خیلی زود موفق به ابداع و مدیریت یک برند بزرگ شده است. در حال حاضر برند هدی بیوتی (Huda beauty) در بین تاثیرگذارترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام، با دارا بودن 50 میلیون فالوور می‌درخشد. از این رو ما تصمیم گرفتیم، مطلبی را به معرفی برند هدی بیوتی، اختصاص دهیم و شما را با این برند برجسته و محصولاتش، آشنا کنیم. پس برای آشنایی بیشتر با این برند تا پایان این مطلب از مجله زیبایی سوراو، همراه ما باشید.

زندگینامه‌ی موسس هدی بیوتی

«هدی کتان»، در تاریخ 2 اکتبر سال 1983 میلادی در شهر اوکلاهما در آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او اصالتا عراقی بوده و به جز هدی دو دختر با نام مونا و آلیا و یک پسر به نام خلید نیز داشتند. وی در کالیفرنیا به یادگیری آرایشگری پرداخته‌است.

خانواده‌ی کتان در سال 2006 با توجه به موقعیت شغلی استادی دانشگاه شارجه در امارات که برای پدرش پیشنهاد شده بود، به دبی مهاجرت کردند. اما چند سال بعد هدی باتوجه به علاقه‌اش به لس‌آنجلس رفته و دوره‌های حرفه‌ای آرایشگری را گذراند. سپس به دبی بازگشته و به عنوان میکاپ آرتیست در برند رولون به فعالیت پرداخت.

با وجود این که در دانشگاه میشیگان و رشته‌ی مدیریت مالی تحصیل کرده بود، در سال 2010 با ساخت وبلاگ وردپرسی خود با نام Hudabeauty شروع به بلاگ نویسی کرد. در واقع به پیشنهاد خواهرش، فیلم‌های آموزشی خود را با ذکر نکات زیبایی، آرایشی و مراقبت از پوست در سایت خود آپلود می‌کرد. به تدریج با افزایش بینندگان و طرفداران، صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام و یوتیوب را راه‌اندازی کرد.

بر اساس رده‌بندی مجله‌ی هارپر، هدی بیوتی به عنوان پولسازترین و موفق‌ترین اینفلوئنسر اینستاگرام در سال 2017 شناخته شد. فعالیت این بیزینس وومن برتر خاورمیانه به همین‌جا ختم نشده و دست به خلق برند اختصاصی خود می‌زند.

هدی با همسر پرتغالی‌اش «کریس گونسالو» در دانشگاه میشیگان ملاقات کرده و پس از چند سال به دبی مهاجرت کردند. اکنون آن‌ها دارای یک فرزند به نام نورا هستند. مجله‌ی فوربز معتقد است هدی کتان جزو 10 بلاگر تاثیرگذار برتر در جهان به شمار می‌آید. برجسته‌ترین هنر وی را خلاقیت در طراحی ابرو می‌دانند که شهرت فوق‌العاده‌ای برای وی ایجاد کرده است.

هدی کتان موسس برند هدی بیوتی

داستان هدی بیوتی (Hudabeauty) را از زبان خود بنیانگذارش بشنویم!

جملات زیر از زبان هدی کتان (huda kattan) و در وبسایت رسمی‌اش منتشر شده‌اند:

  • برای من، آرایش همیشه چیزی بیشتر از یک روش برای زیباترشدن بوده است. این موضوع بر روحیه من، اعتماد به نفسم و احساسم تأثیر می‌گذارد.
  • از وقتی که اولین جفت موچینم را برداشتم، مبهوت شدم و تا 14 سالگی چهره کاملی از آرایشی که دوست داشتم پوشیدم!
  • شروع کردم به درست کردن ابروهای دوست و خواهرم و از هر فرصتی که می‌توانستم با زیبایی درگیر شوم، مانند آرایش در نمایش‌های مدرسه یا نمایش‌های مد دانشگاه، استفاده کردم.
  • بعد از دانشگاه، شروع به ارسال ایمیل برای دوستانم با ذکر نکات زیبایی‌، هک و خودآرایی کردم.
  • خواهرم مونا با شناختن من بهتر از خودم، مرا تشویق كرد كه اشتیاقم به آرایش را دنبال کنم. با شور و هیجان زیاد خانواده و البته خودم، به لس‌آنجلس رفتم تا در مدرسه‌ی آرایش جو بلاسکو (Joe Blasco) آرایش را فرابگیرم.
  • فرصت‌های باورنکردنی باعث شد تا با هنرمندان گریم درجه یک‌، مارک‌های شگفت‌انگیز و برخی مدل‌ها و سلبریتی‌ها همکاری کنم.
  • وبلاگ خود، Hudabeauty را از سال 2010 شروع کردم تا مکانی برای بررسی و به اشتراک گذاشتن زیبایی زنان باشد. من از همه‌ی دوستداران زیبایی که از خواندن وبلاگم لذت می‌برند، بسیار سپاسگزارم و واقعاً نسبت به همه‌ی آنچه که به اشتراک می‌گذارم، احساس مسئولیت می‌کنم.
  • صداقت همان سیاستی است که به خود قول دادم هرگز در مورد آن سازش نخواهم کرد، بنابراین هر محصولی که بررسی می‌کنم‌، بدون توجه به مارک یا قیمتش، 100٪ چیزی است که من معتقدم.
  • وقتی خواهرم مونا دید که من مژ‌ه‌های مصنوعی خود را شخصی‌سازی و طراحی کرده‌ام، مرا قانع کرد که باید آن‌ها را در هدی بیوتی به اشتراک بگذاریم.
  • من با چندین سال تجربه آزمایش محصولات و مهارت‌های آرایش حرفه‌ای، افتخار می‌کنم محصولاتی را ایجاد کردم که معتقدم برای هر عاشق آرایش واقعاً با ارزش هستند.
  • همه‌ی چیزهای منتشر شده در Hudabeauty، محصولاتی‌اند که من روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنم.

معرفی برند هدی بیوتی و داستان شروع فعالیتش

معرفی برند هدی بیوتی

برند “هدی بیوتی” یک برند معتبر در زمینه محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و مو است که با تمرکز بر استفاده از مواد طبیعی و فرآورده‌های ترکیبی به تولید محصولات با کیفیت و اثربخش مشغول است. این برند معمولاً محصولاتی مانند کرم‌ پودر، پالت سایه، پودر بیک، رژ لب و… را برای ارائه دارد.

یکی از ویژگی‌های ممتاز این برند، تمرکز بر استفاده از مواد طبیعی و گیاهی در ترکیب محصولاتش است. این رویکرد معمولاً به منظور جلوگیری از تحریک و حساسیت پوست، همچنین بهره‌گیری از خواص مرطوب‌کنندگی و تغذیه از منابع طبیعی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هدف اصلی برند هدی بیوتی ارائه محصولاتی با کیفیت بالا، اثربخشی قابل مشاهده و همچنین ایجاد تجربه‌ای خوب برای مشتریان خود است. از طریق تحقیق و توسعه مداوم، این برند تلاش می‌کند تا به نیازها و خواسته‌های مختلف مشتریان پاسخ دهد و محصولاتی مناسب را ارائه کند.

مسیر رشد و توسعه برند هدی بیوتی

در سال 2013، هدی کتان برند آرایشی مختص خود را با نام Hudabeauty بنیان نهاد. از اولین محصولات هدی بیوتی نوعی مژه‌ی مصنوعی بود که در فروشگاه‌های عظیم سفورا ارائه شد. گفته‌می‌شود مشتری اصلی مژه‌های هدی کیم کارداشیان بود که این موضوع سرعت پیشرفت برند فوق را دو چندان می‌کرد.

در سال 2017، پالت سایه‌ی چشم رز گلد (Rose Gold) این برند مانند صاعقه‌ای در فضای مجازی درخشید و توجه بسیاری از طرفداران و میکاپ آرتیست‌های سراسر دنیا را به خود جلب کرد. در سال‌های بعدی پالت سایه‌ی Desert Dusk را روانه‌ی بازار کرد که رنگ‌هایی براق و پرطرفدار را برای خانم‌ها به ارمغان می‌آورد. کارخانه‌های تولید کننده‌ی محصولات هدی بیوتی در بیرون از دبی مستقر هستند، اما خود هدی اکنون ساکن دبی است.

خواهر بزرگ‌تر هدی شریک تجاری وی و خواهر کوچکترش مدیر برنامه‌های او و برندش بوده است. به تدریج Hudabeauty به تولید انواع مختلفی از لوازم آرایشی مانند پالت‌های سایه‌ی چشم، رژ لب‌های مایع، پالت‌های هایلایت، خط لب، کرم پودر و ناخن مصنوعی پرداخت. محصولات تولیدشده در این کمپانی در ابتدای کار به فروشگاه‌های معتبر و معروفی مانند سفورا عرضه‌می‌شد که این امر باعث آشنایی بیشتر مردم با آن گشته‌بود.

بسیاری از افراد مشهور در دنیا مانند ایوا لانگوریا و نیکول ریچی به سمت برندی که کتان خلق کرده بود جذب شدند. بنابراین به دنبال آن به محبوبیت هدی بیوتی نزد مردم افزوده شد. البته فعالیت‌های قبلی موسس این برند که بلاگر زیبایی بود، موجب می‌شد مردم اعتماد بیشتری به این محصولات داشته باشد. در حقیقت محصولات هدی بیوتی توسط فردی طراحی شده بودند که خود یک آرایشگر و آشنا با سلایق و نیازهای دنیای میکاپ بود.

معرفی محصولات برند هدی بیوتی (Hudabeauty)

محصولات برند هدی بیوتی

  • محصولات آرایش چشم شامل:
    • سایه‌ها مانند پالت‌های New Nude، Rose Gold، Desert Dusk، Obsessions و پالت‌های مات یا متالیک
    • مژه‌های مصنوعی در انواع مختلف Lengthie، Classic، Eazy و Faux Mink و…
    • خط چشم و پاک کننده‌های آن
  • محصولات آرایش صورت شامل:
    • محصولات رنگی چهره مانند کانسیلر، پرایمر، پودرها و…
    • هایلایترها مانند ماسه‌های برنز، طلایی، نقره‌ای و انقلاب‌های زمستانی و تابستانی
  • محصولات آرایشی لب‌ها شامل:
    • انواع رژ لب‌های مایع و جامد، مات و براق و  همچنین ست‌ها
  • محصولات آرایشی-بهداشتی بدن:
    • مانند Luna، Aphrodite، Aurora
  • اکسسوری‌ها شامل:
    • انواع براش‌ها (قلم موها)، مژه‌های مصنوعی و سایر ابزارها مانند چسب مژه و اسفنج

ویژگی‌های برجسته محصولات برند هدی بیوتی

معرفی محصولات برند هدی بیوتی

  1. ترکیبات مفید برای پوست: محصولات این برند به طور کلی دارای ترکیباتی مفید هستند که به پوست آسیب نمی‌زنند. از جمله ترکیبات موجود در اغلب محصولات این برند می‌توان به ترکیبات مرطوب‌کننده، ضد چروک و… اشاره کرد.
  2. تحقیق و توسعه مداوم: برند “هدی بیوتی” تلاش می‌کند که با توجه به پیشرفت‌های علمی و فناوری، محصولات خود را بهبود‌داده و با تحقیق و توسعه مداوم، محصولات جدید و متنوعی ارائه‌دهد.
  3. تنوع محصولات: این برند تنوع وسیعی از محصولات آرایشی را برای تمام نیازهای زیبایی و مراقبتی ارائه می‌دهد.
  4. بسته‌بندی جذاب: برند “هدی بیوتی” به طراحی بسته‌بندی‌های زیبا و جذاب نیز اهمیت می‌دهد که این امر به تجربه خرید مشتریان بیشترین ارزش را می‌دهد.
  5. تمرکز بر تجربه مشتری: این برند با توجه به ارتباط مستقیم با مشتریان و بازخوردهای آن‌ها، تلاش می‌کند تا تجربه‌ای رضایت‌بخش برای مخاطبان خود ایجاد کند.
  6. اهمیت بهداشت و ایمنی: از آنجا که این برند محصولات آرایشی ارائه می‌دهد، بهداشت و تمیزی محصولات و مواد استفاده‌شده در ترکیب آن‌ها برای آن‌ها اولویت دارد.

سخن پایانی

در هر جای دنیا و با هر سلیقه‌ای که هستید، یقینا محصولات هدی بیوتی (Hudabeauty) با کیفیت بالای خود توجه شما را جلب خواهد کرد. البته محصولات فیک و کپی نیز با همین نام در بازار وجود دارند که با قیمت پایین‌تر یا کیفیت پایین قابل تشخیص هستند. بنابراین توصیه‌ی ما این است که از خرید لوازم آرایشی ارزان و از فروشگاه‌های غیر معتبر خودداری کنید.

ما در فروشگاه سوراو، بستری را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید محصولات اورجینال هدی بیوتی را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. برای مشاهده و خرید محصولات این برند، کافی است وارد صفحه برند هدی بیوتی در فروشگاه سوراو شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

ارسال دیدگاه

آخرین دیدگاه ها

erotik
erotik

میگوید

3 سال قبل

Many thanks very handy. Will share website with my good friends. Wilma Melvyn Martella

مقالات مرتبط

سوالات متداول

1. چرا محصولات اوردینری محبوب هستند؟
2. آیا اوردینری تست‌های حیوانی را برای محصولات خود انجام می‌دهد؟
3. آیا محصولات اوردینری بر پایه مواد شیمیایی تولید می‌شوند؟
4 . آیا محصولات اوردینری برای همه انواع پوست مناسب هستند؟