SiteLogo

برند نوتروژینا (نیتروژنا): بهترین دوست پوست

کیمیا سلطانی 11 شهریور 1402
5 2390
برند نوتروژینا (نیتروژنا): بهترین دوست پوست

در دنیای امروزی که زیبایی و بهداشت پوست به یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها تبدیل شده است، انتخاب محصولات مراقبت از پوست امری بسیار حساس است. چرا که برندهای بسیاری در این حوزه مشغول فعالیت هستند و در این میان انتخاب برندی خوب و قابل اعتماد، کار چالش برانگیزی محسوب می‌شود. از جمله برندهای محبوب و مورد اعتماد در این زمینه، می‌توان از برند نیتروژنا (Neutrogena) یا نوتروژینا، نام برد. برند نیتروژنا، امروزه طیف گسترده‌ای از محصولات مراقبت از پوست و مو، فراورده‌های زیبایی و آرایشی و مانند آن را ارائه می‌دهد. رشد چشمگیر جایگاه و موقعیت شرکت، در کنار افزایش تعداد مشتریان ثابت و مصرف کنندگان رضایتمند، نشان از کیفیت و مرغوبیت تولیدات نوتروژینا دارد. از این رو ما تصمیم گرفتیم مطلبی از مجله سوراو را به معرفی این برند خوب آمریکایی اختصاص دهیم. 

پس اگر می‌خواهید با برند و محصولات نوتروژنا بیشتر آشنا شوید، با سوراو همراه شوید.

معرفی برند نوتروژینا (Neutrogena) و داستان شروع فعالیتش

معرفی برند نوتروژینا (Neutrogena) و داستان شروع فعالیتش

راه‌اندازی شرکت نوپای نوتروژنا را می‌توان به سال 1930 نسبت داد. زمانی که موسس آن که فردی به نام امانوئل استولاروف بود، به ایده‌ی اولیه‌ی چنین شرکتی پرداخت. در سال‌های آغازین فعالیت شرکت کوچکش، تهیه کننده‌ی سالن‌های زیبایی بوده که معمولا با جادوی صنعت فیلم نیز همراه بود. تا این که در دهه‌ی 1940، Neutrogena، شروع به تولید و عرضه‌ی لوازم آرایشی برای بازارهای کوچک محلی کرد.

اما شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چه چیزی باعث برگزیدن چنین نامی برای این شرکت شد. برای پاسخ باید گفت که همه چیز به سفر تجاری استولاروف به اروپا بر می‌گردد.

در این سفر، وی از شنیده‌هایی که خبر از یک صابون غیر معمول می‌داد، آگاه شد. این صابون توسط یک شیمی‌دان و سازنده‌ی لوازم آرایشی بهداشتی به نام دکتر ادموند فرومونت (Dr. Edmond Fromont)، در بلژیک تولید شده بود و فرمول انحصاری خاص خود را داشت. این صابون ملایم و شفاف، به راحتی از روی پوست شسته می‌شد و در انتها هیچ صابونی روی پوست باقی نمی‌ماند که این موضوع در زمان خود اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد.

استولاروف متوجه‌شد حدود 11 دقیقه پس از شست و شوی دست‌ها با این صابون، پوست pH طبیعی خود را باز می‌یابد. در مقایسه با زمانی که دست‌ها فقط با آب شسته‌شوند، فقط یک دقیقه بیشتر زمان لازم بود و این مساله در آن زمان ابتکار خارق‌العاده‌ای به شمار می‌آمد.

بنابراین استولاروف، موسس برند نوتروژینا، با این دید که چنین صابون با کیفیتی بازار خوبی در ایالات متحده خواهد داشت، مقدمات واردات و توزیع محصول صابون را که با نام Neutrogena عرضه می‌شد، به آمریکا ترتیب داد. در ایالات متحده نیز با تاکید بر ایجاد موقعیت‌های رشد و توسعه در آینده، به بیان خصوصیات منحصر به فرد صابون وارداتی پرداخت. در این راستا آن را به فروشگاه‌های بزرگ، کانال‌های عرضه کننده‌ی مختلف و بهترین داروخانه‌های ممکن معرفی کرد.

بنابراین در سال 1962، صابون Neutrogena آن قدر مشابه با تصویر کلی این شرکت در ذهن‌ها بود که به طور رسمی نام این شرکت به نوتروژینا تغییر یافت.

ویژگی های مهم محصولات نوتروژینا اصل

برند نوتروژینا
کشور مبدا برند آمریکا
محصولات برند نوتروژینا ساخت کجاست؟ آمریکا - یونان - فرانسه - ایتالیا - انگلیس
پلمپ محصولات پلمپ نیست
رنج سنی 10 سال تا 60 سال
جنسیت زنانه - مردانه
 

مسیر پیشرفت و توسعه‌ی برند نوتروژینا

در ادامه‌ی فعالیت شرکت تازه تاسیس، در سال 1967، فردی به نام لوید کوتزن (Lloyd Cotsen) که از اعضای همین موسسه بود، به ریاست شرکت منصوب شده و تصمیمات تاثیرگذاری اتخاذ کرد که آینده‌ی شرکت را به سمت پیشرفت سوق داد. یکی از این تصمیمات، تبلیغ و ترویج مزایای صابون‌های وارداتی به سمت حرفه‌ی پزشکی بود، که رابطه‌ی محکمی بین شرکت نوتروژنا و متخصصین پوست را باعث شد.

در نتیجه، یک پذیرش منحصر به فرد از سمت جامعه‌ی پزشکی به اوج‌گیری فعالیت‌های شرکت در زمینه‌ی بازاریابی و تلاش‌های تحقیقاتی برای تولید محصولات بهتر منجر شد. انتظارات از این برند بالا رفت و می‌بایست محصولاتی با کیفیت بالا، ملایم، و کاملا بی‌خطر با محوریت مراقبت از پوست تولید می‌کرد.

در آغاز دهه‌ی 1980، نوتروژینا وارد حوزه‌ی مراقبت از مو شده و بخش قابل توجهی از این بازار را در دست خود گرفت. اما شاید بتوان گفت این برند، احترام و اعتبار کنونی در عرصه‌ی جهانی را مدیون پیوستن به خانواده‌ی Johnson & Johnson است.

در هر صورت امروزه Neutrogena یک برند عظیم لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی در آمریکا است که محصولات خود را در لیست محصولات ترجیح داده توسط مصرف کنندگان گنجانده است. این کمپانی در سال‌های اخیر, علاوه بر کرم‌ها و لوسیون‌های مراقبت از پوست، انواع زیادی از فراورده‌های مراقبت از مو و محصولات آرایشی را نیز با کیفیت بالا تولید می‌کند.

در همین سال‌ها یک محصول متفاوت در دنیای زیبایی که عموما با نام میکرودرم‌های خانگی شناخته می‌شود، توسط این کمپانی ساخته و در بازار بسیاری از کشورها توزیع می‌شود. مجموع محصولات برند نوتروژینا حتی در کشورهای مختلف در سراسر دنیا، رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده‌اند.

امتیازها و ویژگی‌های برجسته این برند

امتیازها و ویژگی‌های برجسته محصولات نوتروژینا

با گذشت زمان، نیتروژنا توانسته‌است با ترکیب علم و فناوری بهترین راهکارها را برای مشکلات پوست و مو ارائه‌دهد. در ادامه شما را با مهم‌ترین امتیازها و ویژگی‌های برجسته محصولات این برند آشنا خواهیم کرد:

تکنولوژی پیشرفته

یکی دیگر از عواملی که نوتروژینا را از سایر برندهای مشابه متمایز می‌سازد، استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در تولید محصولاتش است. این برند با بهره‌گیری از تحقیقات علمی و آزمایش‌های بسیار، محصولاتی را به بازار عرضه می‌کند که به طور مؤثر به بهبود وضعیت پوست کمک می‌کنند.

محصولات متنوع

یکی از ویژگی‌های برجسته نوتروژینا، مجموعه‌ی گسترده‌ای از محصولات متنوع برای انواع پوست‌ها است. از محصولات ضد آکنه تا مرطوب‌کننده‌ها و ضد چروک‌ها، هر فردی با توجه به نوع پوست خود می‌تواند محصول مناسب خود را در بین محصولات این برند پیدا کند. خوب است بدانید، مهم‌ترین اصول طراحی محصولات نیتروژنا شامل علم مراقبت از پوست، مواد باکیفیت و رعایت استانداردهای بهداشتی است.

فرمول‌های ملایم و در عین حال موثر

یکی از ویژگی‌های بارز Neutrogena تعهد آن به ایجاد محصولاتی است که دارای فرمولی مناسب برای پوست ملایم هستند و در عین حال نتایج قابل توجهی را ارائه می دهند. خواه پاک کننده، مرطوب کننده یا هر محصول دیگری که باشد، بدون شک فرمول هر یک تحت آزمایش‌های دقیق قرار می‌گیرد تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای بالای برند را برآورده می‌کند.

عدم تست محصولات Neutrogena بر روی حیوانات

نوتروژنا نیز مانند برندهای معروف و مشابه در زمینه‌ی لوازم آرایشی بهداشتی، آزمایشات متعلق به تولیدات خود را بر روی حیوانات انجام نمی‌دهد. این شرکت چنین ادعایی را به استثنای موارد نادری که دولت‌ها یا قوانین به چنین چیزی حکم می‌کنند، تضمین می‌کند.

در مقابل، آن‌ها مدعی هستند که برای سنجش کیفیت و ایمنی محصولاتشان، به طور مداوم به دنبال گزینه‌های مناسب برای جایگزینی آزمایش بر روی حیوانات هستند.

تاثیرگذاری اجتماعی

نیتروژنا تنها به جذب مشتریان از طریق محصولات با کیفیت و معتبر نمی‌پردازد، بلکه به تأکید بر اهمیت مراقبت از پوست در جامعه‌ی امروزی نیز مشغول به فعالیت است. این برند تلاش می‌کند تا آگاهی‌بخشی در زمینه‌ی مراقبت از پوست انجام دهد و به افراد کمک کند تا تصمیم‌های بهتری در خصوص بهداشت پوست خود بگیرند.

محصولات برند نوتروژینا

برخی دسته‌بندی محصولات تولید شده در برند نوتروژینا (Neutrogena):

  • انواع محصولات مراقبت از پوست: شامل اقسام تونر و پاک کننده‌ها، سرم‌ها و مرطوب کننده‌ها، ، ماسک‌ها و حتی محصولات مراقبت از پوست برای مردان.
  • محصولات درمانی برای پوست: مانند فراورده‌های ضد آکنه، ترمیم کننده‌ی جای جوش، محصولات ضد پیری پوست، کرم‌های دور چشم، کرم‌های ترمیم پوست خشک و آسیب دیده و مانند آن.
  • محصولات ضد آفتاب: شامل ضد آفتاب‌های کودکان و بزرگسالان، ضد آفتاب‌های رنگی و غیر رنگی، بدون چربی، معدنی، لوسیون‌ها و اسپری‌های محافظتی و در نهایت ضد آفتاب‌های متناسب با انواع پوست.
  • محصولات آرایشی: برای زیبایی صورت، چشم‌ها، لب‌ها و پاک کننده‌های آرایش، محصولات آرایشی جلوگیری از بروز پیری پوست و آکنه، فراورده‌های زیبایی متناسب با پوست‌های چرب و خشک و حساس.
  • محصولات مراقبت از مو: مانند انواع شامپوهای نرم کننده و ترمیم کننده، شامپوهای معمولی، متناسب با موی چرب و متناسب با موی خشک، انواع شامپو برای ترمیم موهای خشک و آسیب دیده، شامپوی درمان کننده‌ی شوره و خارش سر.

معرفی محصولات محبوب و پرطرفدار برند نوتروژینا در ایران

محبوب ترین محصولات برند نوتروژینا در ایران

برند نیتروژنا با محصولات متنوع و با کیفیت خود در دنیای مراقبت از پوست و مو، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازارهای کشورهای مختلف، از جمله ایران، به دست بیاورد.

به طور کلی محصولات پوست نوتروژینا، در مقایسه با محصولات مو این برند دارای محبوبیت بیشتری هستند. برخی از محبوب‌ترین محصولات این برند در ایران عبارتند از:

سخن پایانی

در کل، برند نوتروژینا (Neutrogena)، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای محصولات مراقبت از پوست است. این برند با تجربه‌ی طولانی در این صنعت و فناوری‌های مورد استفاده در تولید محصولات، بهترین محصولات مراقبت را به شما ارائه می‌دهد.

اگر قصد دارید از محصولات این برند در برنامه روتین پوست خود استفاده کنید، کافی است به صفحه برند نوتروژینا در فروشگاه اینترنتی سوراو مراجعه نمایید. شما می‌توانید به راحتی از طریق فروشگاه سوراو، محصولات اورجینال این برند را با قیمتی مناسب تهیه کنید و با استفاده منظم از آن‌ها، صاحب پوستی سالم و بی‌نقص شوید.

ارسال دیدگاه

آخرین دیدگاه ها

محدثه جهان بیک
محدثه جهان بیک

میگوید

2 سال قبل

شوینده زردچوبه اشو استفاده کردم علاوه بر کیفیت خوب غلظت به شدت بالایی داره که از لحاظ اقتصادی به شدت با صرفه هست...انتظار خیلی زیادی نباید از یه شوینده داش چون مدت زمان کمی روی پوست هست

زهرا تازه رو
زهرا تازه رو

میگوید

2 سال قبل

نوتروژینا هم لاین زردچوبه اش که برای پوست های چرب و مستعد جوش هست و هم لاین گریپ‌فروتش و برایت بوست که برای پوست های کدر و تیره هست رو تست کردم و واقعا از کیفیت بالایی برخوردار هستن با وجود اینکه قیمتشون واقعا مناسب هست، البته لاین هیدرابوست که برای پوست های خشک هم هست خیلی تعریفش رو شنیدم حتما با توجه به نوع پوست یا مشکل پوستی که دارید یکی از محصولات نوتروژینا بخصوص شوینده و آبرسان هاش رو تست کنید پشیمون نمیشید

زهرا قلعه خانی
زهرا قلعه خانی

میگوید

2 سال قبل

نوتروژینا جدیدا خیلی معروف شده و من ازش بشدت ناراضی ام، گرچه از سوراو نگرفتم ولی از جای معتبری خریدم با قیمت اصلی ولی با اینکه مطابق پوستم بودن کلی جوش زیر پوستی زدم،

پریوش گراوند
پریوش گراوند

میگوید

2 سال قبل

من چندین محصولشو استفاده کردم باتوجه به قیمتشون از کیفیت بالایی برخوردارن

عاطفه معظمی
عاطفه معظمی

میگوید

3 سال قبل

سپاس از توضیحاتتون

مقالات مرتبط

سوالات متداول

1. چرا محصولات اوردینری محبوب هستند؟
2. آیا اوردینری تست‌های حیوانی را برای محصولات خود انجام می‌دهد؟
3. آیا محصولات اوردینری بر پایه مواد شیمیایی تولید می‌شوند؟
4 . آیا محصولات اوردینری برای همه انواع پوست مناسب هستند؟