SiteLogo

معرفی کامل برند اوردینری (The Ordinary)

کیمیا سلطانی 11 شهریور 1402
4 8269
معرفی کامل برند اوردینری (the ordinary) + محصولات این برند کانادایی

شاید شنیده باشید که برند اوردینری بی‌نقص‌ترین فرمولاسیون زیبایی پوست را دارد. جای تعجب نیست، زیرا تیم تولید کننده محصولات اوردینری از برجسته‌ترین شیمی دانان هستند که موفق شده‌اند با هزینه کم، بهترین محصول را تولید کنند. پس اگر تا به حال تجربه استفاده از این محصولات را نداشته‌اید، باید بگوییم که در خرید محصولات مارک اوردینری هیچ شکی نداشته باشید! زیرا قطعا بعد از مصرف آن رضایت 100 درصدی خواهید داشت. تمام مشتریان سوراو از این برند راضی هستند. مارک اردینری ادعا می‌کند که فرمول مناسب برای محصولاتش را به جای مطالعات نظری یا آزمایشگاهی، با کمک معالجه‌‌ی بیماران واقعی و مشاهدات بالینی به دست آورده است.

برند اوردینری (The Ordinary) تحت حمایت کمپانی مادر DECIEM در سال 2016 و در زمینه‌ی تولید محصولات تخصصی پوست، شروع به کار نمود. این شرکت به دلایل مختلفی در سال‌‌های آغازین فعالیت خود به سرعت به موفقیت و شهرت جهانی رسید. به طوری که در سال 2017، از نظر فروش در کل سال، برند شماره یک لوازم بهداشتی در آمریکای شمالی شد. با سوراو در این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این شرکت و محصولاتش به دست آورید.

 

مشاهده محصولات برند اوردینری (روی عکس کلیک کنید)

اوردینری

معرفی برند اوردینری

معرفی محصولات برند اوردینری

در سال 2016، برند کانادایی اوردینری به عنوان زیر مجموعه‌‌ای از کمپانی بزرگ DECIEM متولد شد و در حال حاضر، محصولات خود را در بیش از 60 کشور به فروش می‌رساند. این شرکت مجموعه‌ای از متخصصان زیست‌شناسی، شیمی مواد و بیوشیمی است که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌‌های جدید تولید محصولات پوستی، بهترین محصولات تخصصی برای مراقبت از پوست را تولید می‌کنند.

تمرکز تیم بزرگ و موفق Ordinary در تولید محصولاتی با کیفیت که پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین فرمولاسیون را در کنار قیمت مناسب دارند، موجب شد بتواند در مدتی کوتاه، جایگاه خوبی در بازار محصولات پوستی به دست بیاورد. اوردینری برای تولید انواع محصولات خود، ترکیبات فعال و مفید برای پوست را با رعایت استانداردهای دارویی به کار گرفته است. بنابراین برندی کاملا مطمئن و قابل اعتماد در دنیای گسترده‌ی امروزی محصولات مراقبت از پوست است.

این شرکت به واسطه‌ی حذف رایحه‌ها و بسته‌‌بندی‌های غیر ضروری در تولیدات خود، بسیاری از هزینه‌‌های اضافی را حذف کرده و توانسته است در کنار امنیت و سلامت، قیمت مناسبی را نیز ارائه دهد. همچنین با بهره‌‌گیری از ترکیبات فعالی مثل رتینول، ویتامین C، اسیدهای آمینه، آبرسان‌های عالی، آنتی‌اکسیدان‌ها، اسید هیالورونیک و… خود را به عنوان یک تولید کننده‌ی متخصص و حرفه‌‌ای به مردم معرفی کرد.

ordinary-brand

اوردینری ادعا می‌کند که فرمول مناسب برای محصولاتش را به جای مطالعات نظری یا آزمایشگاهی، با کمک معالجه‌‌ی بیماران واقعی و مشاهدات بالینی به‌دست آورده است. تجربه‌‌ی چند ساله‌‌ی مصرف‌کنندگان در سرتاسر جهان نیز این مهم را اثبات کرده است که مواد ویژه‌ی درمانی در محصولات این برند، به خوبی اثرگذار بوده‌اند. به همین سبب The Ordinary در سال‌‌های اخیر توانسته است خود را در جمع محبوب‌ترین و مطرح‌ترین برندهای تولید محصولات مراقبت از پوست جای دهد.

محصولات [برند] اوردینری (The Ordinaryساخت کجاست؟ 

برند اوردینری متعلق به کشور کانادا است. اما محصولات اوردینری به سفارش برخی از کشورهای اروپایی نظیر انگلیس، سوئد و… نیز تولید می‌شوند. در کارتن محصولات این برند عبارت Made In Canada حک شده است. اگر غیر از این بود، نسبت به اصل بودن آن تا حدودی حساس باشید. پس مطمئن باشید که محصول اوردینری را از شرکت معتبری خریداری می‌کنید. به تصویر ذیل دقت کنید.

محصولات اوردینری ساخت کجاست

تشخیص صحیح سرم اوردینری اصل و فیک در سفورای آمریکا + فیلم
تشخیص صحیح سرم اوردینری اصل و فیک در سفورای آمریکا + فیلم
در کشورهایی مانند ایران به دلایل مختلفی ازجمله عدم وجود فروشگاه‌های مستقیم برند، محصولات آرایشی و بهداشتی فیک و تقلبی به میزان زیادی در بازار وجود دارد. سرم‌های اوردینری از همین محصولات هستند که تقاضای بالایی دارند و به همان نسبت نگرانی از تقلبی‌بودن

امتیازات برند اوردینری

شاید این سوال برای شما مطرح شود که چرا باید از محصولات اوردینری استفاده کرد و چه ویژگی‌های شاخصی آن‌ها را در بین خیل عظیم محصولات پوستی متمایز کرده است؟

 The ordinary محصولاتی را با قیمت‌های مناسب در صادقانه‌ترین و واقعی‌ترین شکل ارائه می‌دهد که همین مساله خود باعث برجسته شدن آن در نزد مخاطبان می‌شود. نوآوری‌های پیشگامانه در حوزه‌ی تولید محصولات مراقبت از پوست، از دیگر خصوصیات حائز اهمیت در این برند است که موجب می‌گردد به طور دائم برای مخاطبانی با نیازهای مختلف، محصولات مناسبی تولید و عرضه شود.

برخورداری مارک اردینری از مواد موثر و قدرتمند

انواع مواد و ترکیبات بسیار موثر برای سلامت و مراقبت از پوست، در فرمول این محصولات وجود دارد. کمتر کسی است که از خواص ارزشمند ویتامین سی برای پوست، اطلاع نداشته باشد. تعدادی از محصولات تولید شده توسط شرکت The ordinary، حاوی مقادیر معینی از این ویتامین هستند. ویتامین C به درخشش، شادابی و رفع لک‌ها و تیرگی‌های پوست صورت کمک شایانی می‌کند، اما پوست به تنهایی نمی‌تواند آن را تولید کند.

هیالورونیک اسید، از دیگر ترکیبات مهم مورد استفاده در این مراقبت کننده‌های پوستی است. این اسید به طور طبیعی در پوست ما وجود داشته و قابلیت نگهداری مقادیر قابل توجه آب را در پوست دارد. بنابراین باعث می‌شود پوست چندین برابر آب جذب کرده و در آبرسانی پوست نقش بسیار مهمی دارد. اما با بالا رفتن سن به تدریج تولید طبیعی آن دچار کاهش می‌شود. به همین سبب، بافت پوست نمی‌تواند رطوبت مورد نیاز را در خود نگهدارد و به مرور زمان دهیدراته و چروک می‌شود.

در محصولات ویژه‌ی اوردینری، انواعی از هیالورونیک اسید با غلظت‌‌های معین وجود دارند که می‌توانند این مشکل را به خوبی برطرف کرده و به حفظ رطوبت در پوست، کمک کنند. رتینوئید نیز از مشتقات ویتامین A در تولیدات این شرکت است که برای تحریک سنتز الاستین و کلاژن و در نتیجه محکم شدن پوست و کاهش تراکم خطوط به کار می‌رود.

نقش و کاربرد هیالورونیک اسید برای پوست چیست؟
نقش و کاربرد هیالورونیک اسید برای پوست چیست؟
هیالورونیک اسید یکی از ترکیبات مهم و پرکاربرد در عناصر مراقبت از پوست است. این ترکیب، یک اسید آمینه طبیعی است که به صورت طبیعی در در پوست، مفاصل و بافت‌های دیگر بدن انسان، وجود دارد. هیالورونیک اسید در واقع یک نوع گلیکوزآمینوگلیکان است که همچون یک مخ

ordinary-brand

تنوع بالا در محصولات اوردینری

اکثر افراد برند اوردینری The Ordinary را به واسطه‌ی سرم‌‌های پوستی معروفش می‌شناسند. از این جهت، احتمالا با انواع زیاد سرم‌‌های درمانی و مراقبتی پوست صورت که برای اهداف متعددی تولید و عرضه شده‌اند، روبه رو شده‌‌اید. مواد درمانی با دوزهای مختلف و در ترکیب حساب شده‌ای در کنار همدیگر قرار داده شده‌‌اند تا درمانی هدفمند را برای اصلاح نگرانی‌های رایج پوستی عرضه کنند. در حقیقت تنوع بالای محصولات با ویژگی‌های منحصر به فرد و موثر، این امکان را به شما داده که رژیم پوستی مناسب خود را با توجه به نیازهای پوستتان پیدا و تنظیم کنید.

بنابراین به لطف کمپانی اردینری و محصولات مراقبت از پوستش، چه در حال مبارزه با خشکی و دهیدراته شدن پوست باشید، چه با علائم خستگی و چین و چروک‌ها بجنگید و یا به تقویت کننده یا روشن کننده نیاز داشته باشید، می‌توانید محصول مرتبط با مشکل خود را پیدا کرده و از آن بهره ببرید.

محصولات مارک اوردینری عاری از مواد مضر

محصولات مارک اوردینری عاری از مواد مضر

در بین مارک‌‌های مختلف جهت خرید لوازم آرایشی بهداشتی و به خصوص در محصولات تقلبی مشابه (فرق لوازم آرایشی اصل و تقلبی)، مواد مضر متعددی وجود دارند که سلامت انسان و محیط زیست را به خطر می‌اندازند. برند اردینری به عنوان یک برند حرفه‌ای و سالم، محصولاتی عاری از پارابن، سولفات، متیل کلروزتیا اتولینون، متیلیزوتیازولینون، روغن‌های حیوانی، رنگ‌های قیر ذغال سنگ، فرمالدهید، جیوه و اکسی بنزون تولید می‌نماید.

هر یک از این مواد مضراتی را برای بدن ما به همراه دارند. برای مثال، رنگ‌های قیر ذغال سنگ حاصل از رقیق کردن دغال سنگ با حلال‌های هیدروکربنی بوده و به عنوان یک محصول جانبی شناخته می‌شوند. این رنگ‌ها حاوی مقادیر کمی از فلزات سنگین مانند آلومینیوم هستند که مصرف آن‌ها به طور مداوم، موجب آسیب‌های جدی به سلامت فرد از جمله بیماری‌های مغزی مانند آلزایمر می‌شود.

در برخی از محصولات Ordinary نیز بنابر عدم ضرورت، ترکیبات سیلیکون، الکل، گلوتن و چند نمونه از دیگر مواد مشابه نیز وجود ندارد.

ارزیابی ایمنی سختگیرانه برند اوردینری

The ordinary برندی است که قبل از وارد کردن محصولات خود به بازارهای جهانی، ارزیابی ایمنی کاملی را متناسب با مقررات سختگیرانه جهانی بر روی تولیدات خود انجام می‌دهد. بنابراین محصولاتی مورد اطمینان را عرضه می‌کند که ایمنی و سازگاری آن برای کاربرد موضعی بر روی پوست یا مو به خوبی به اثبات رسیده است. همین امر موجب اعتماد سازی و جلب توجه مخاطبان اوردینری شده است.

اکثر محصولات اوردینری وگان Vegan هستند!

محصولات برند اوردینری

مارک اوردینری این اطمینان را می‌دهد که اکثر محصولات این کمپانی وگان هستند. برای پیدا کردن این مواد، بهتر است به شرح محصول‌ها نگاهی بیندازید و ویژگی‌های وگان بودن، بدون چربی بودن و… را بررسی کنید. Ordinary در سایت رسمی خود نیز ویژگی‌های محصولات و خصوصیات مهم آن‌ها را ذکر کرده است.

بدون خشونت و تست روی حیوانات (Cruelty Free)

The ordinary متعهد شده است که به هیچ عنوان تولیدات خود را بر روی حیوانات آزمایش نکرده و این امر را به کمپانی و آزمایشگاه دیگری نیز واگذار نکرده است. اوردینری طبق مقررات تولید محصولات آرایشی-بهداشتی در اروپا عمل کرده. از این رو تنها با تولیدکنندگانی همکاری می‌کند که آزمایشات خود را بر روی حیوانات انجام نخواهند داد.

 محصولات اوردینری (The Ordinary)

 محصولات برند اوردینری (The Ordinary)

در حال حاضر اوردینری یک شرکت توسعه یافته است که انواع مختلفی از محصولات را تولید و به بازار عرضه می‌کند. تولیدات ordinary که غالبا به شکل سرم‌، کرم‌، پرایمر یا محلول هستند، بر اساس وظیفه‌ی اصلی به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • آنتی اکسیدان‌ها (Antioxidants)
  • پاک کننده‌ها (Cleansers)
  • رنگ‌‌ها (Colours)
  • اسیدهای مستقیم (Direct Acids)
  • مراقبت از مو (Hair Care)
  • هیدراته کننده‌ها و روغن‌ها (Hydrators and Oils)
  • مولکول‌های بیشتر (More Molecules)
  • پپتیدها (Peptides)
  • رتینوئیدها (Retinoids)
  • ست‌های پوستی (Sets)
  • مراقبت در برابر خورشید (Suncare)
  • ویتامین سی (Vitamin C)
  • و…

جایگاه برند اوردینری در بازار ایران

محبوب ترین محصولات برند اوردینری در بازار ایران

برند اوردینری در ایران، یکی از برندهای محبوب و معروف در زمینه محصولات مراقبت از پوست محسوب می‌شود. این موضوع باعث شده تا طیف گسترده‌ای از انواع محصولات اوردینری در ایران به فروش برسد.

ارائه محصولات با کیفیت که حاوی مواد فعال هستند و به هیچ عنوان بر روی حیوانات تست نمی‌شوند، باعث شده این برند در کشور ما جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. به عبارتی به عنوان یکی از برترین و موثرترین برند فعال در حوزه مراقبت از پوست، شناخته شود.

اغلب محصولات اوردینری در بازار ایران توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای به دست آورند اما در بین تمام محصولات این برند، کرم‌های مرطوب کننده، محصولات پاک کننده و انواع سرم‌های اوردینری نظیر سرم آنتی اکسیدان، نیاسینامید 10% + زینک 1%، سرم آمینواسید B5، کافئین 5% دور چشم و… از جمله محبوب‌ترین محصولات این برند در بازار ایران محسوب می‌شوند.

سخن پایانی

همانطور که دانستید، اوردینری، برندی پرطرفدار است که محصولاتی با کیفیت و نوآورانه را به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

اگر مایل به خرید و استفاده از محصولات با کیفیت، ایمن و موثر این برند هستید، توصیه می‌کنیم از صفحه برند اوردینری در فروشگاه سوراو، دیدن کنید. ما امکان خرید طیف گسترده‌ای از محصولات این برند را برای شما فراهم کرده‌ایم و شما می‌توانید با خیال راحت نسبت به اورجینال بودن کالا از فروشگاه ما محصول مدنظرتان را خریداری کنید.

ارسال دیدگاه

آخرین دیدگاه ها

میگوید

1 سال قبل

سلام اگه امکان داره لطفا بهترین محصول اوردینری موثر در برطرف کردن انواع لک برای اسکین کرها رو معرفی کنید

تیم محتوا

سلام، برای این منظور محصولات از برندهای نظیر استوری درم را داریم که نتیجه بهتری برای کلاینت ها دارد.

مینا کوچک
مینا کوچک

میگوید

2 سال قبل

سلام چرا محصولات اردینری رو میزنه قابل مشاهده نیست؟

تیم سوراو

سلام، به درخواست شرکت اوردینری، فعلا امکان مشاهده فراهم نیست و میتوانید وارد پروفایل خود شوید و از مشاوران سایت کمک بگیرید.

مقالات مرتبط

سوالات متداول

1. برند آرایشی و بهداشتی رولوشن چیست؟
2. چه محصولاتی توسط برند آرایشی و بهداشتی رولوشن عرضه می‌شوند؟
3. آیا محصولات برند رولوشن تست شده و ایمن هستند؟
4. آیا برند آرایشی و بهداشتی رولوشن تنها برای حرفه‌ای‌ها مناسب است؟
5. آیا برند رولوشن به محیط‌ زیست اهمیت می‌دهد؟
6. آیا محصولات برند آرایشی و بهداشتی رولوشن در ایران موجود هستند؟