SiteLogo

با اسمارت باند لورال، موهای خود را بلوند کنید!

کیمیا سلطانی 24 اسفند 1402
0 460
با اسمارت باند لورال، موهای خود را بلوند کنید!

همه ما بارها عاشق رنگ خاصی برای موهای خود بوده‌ایم و از آرایشگرمان خواستیم همان رنگ را برایمان در بیارد، اما اکثر مواقع به رنگ دلخواهمان نرسیده‌یم و چند درجه با رنگی که می‌خواهیم در بیاریم متفاوت است. برای رسیدن به رنگ مورد نظر باید موها را دکلره کنیم اما دکلره کردن هم دردسرهای زیادی دارد بیشتر مواقع موهایمان می‌سوزد یا کیفیت خود را از دست می‌دهد و وز و بد ریخت می‌شود. اما ما می‌توانیم با انتخاب رنگ مو یا دکلره مناسب به نتیجه دلخواه برسیم. پس با این مطلب از مجله زیبایی سوراو همراه ما باشید تا با عوارض دکلره کردن موها و بلوند کردن مو بدون عوارض دکلره، آشنا شوید. 

عوارض دکلره کردن موها

عوارض دکلره کردن مو

برای دکلره کردن از مواد شیمیایی استفاده می‌شود ترکیب عمده تشکیل دهنده این پودر، هیپوکلریت کلسیم است که به عنوان عامل سفید کننده عمل می‌کند.

هیپوکلریت در ساقه مو نفوذ می‌کند و با شکستن پیوندهای شیمیایی تشکیل دهنده و تبدیل آن به یک ترکیب شیمیایی دیگر، رنگ طبیعی را از بین می‌برد و رنگ پلاتینی روی مو ایجاد می‌کند که می‌توان انواع رنگ‌های دلخواه را روی آن ایجاد کرد.

استفاده زیاد از دکلره کردن عوارض زیادی را ایجاد می‌کند این مواد به پوست سر آسیب می‌رسانند و باعث خشک شدن و تغیر شکل موها می‌شوند و مو را شکننده می‌کند و همچنین باعث ایجاد موخوره می‌شود.

اما با وجود این آسیب‌ها بسیاری از ما از رنگ موی دلخواهمان می‌گذریم. اما آیا راه بهتری وجود ندارد؟؟!

لورال باز هم محصولی ساخته که همه ما را شگفت زده می‌کند ما می‌توانیم بدون اینکه هیچ آسیبی به موهایمان برسد به نتیجه دلخواهمان برسیم و حالا این محصول چیه؟؟

با محصول جدید لورال یا اسمارت باند لورال می‌توانیم به هر رنگ دلخواهی که می‌خواهیم برسیم. بدون آنکه هیچ آسیبی به موها و پوست سرمان برسد، در نتیجه می‌توانیم با خیال راحت موهای خود را بلوند کنیم.

اسمارت باند لورال یک محصول جدید و پروفشنال است که ما می‌توانیم در سه مرحله آن را انجام دهیم و به نتیجه دلخواه برسیم. اما چگونه؟

قبل از اینکه بدانید، این محصول چگونه می‌‌تواند به بلوند شدن موهای شما کمک کند، خوب است کمی بیشتر با آن آشنا شوید.

اسمارت باند لورال چیست؟

 اسمارت باند لورال چیست

اسمارت باند لورال (L’Oréal Smartbond) یک فناوری نوآورانه در زمینه رنگ و بلوند کردن مو است که توسط شرکت لورال ایتالیا ایجاد شده است. این فناوری به منظور حفظ و بهبود سلامت موها در فرآیند بلوند کردن و رنگ کردن مو استفاده می‌شود. اسمارت باند لورال با ترکیب فرمولاسیون‌های ویژه، تلاش می‌کند تا موهایتان دچار خرابی نشود.

در واقع این فناوری با استفاده از ترکیبات و مواد ویژه، از جمله تقویت‌کننده‌های مخصوص، به سلامت موها در فرآیند رنگ کردن و بلوند کردن کمک می‌کند. این فرآیند به اصطلاح “باند هوشمند” (Smartbond) نیز شناخته می‌شود که به معنای حفظ و بهبود باندهای پروتئینی موها می‌باشد. این کار به آن‌ها کمک می‌کند در معرض آسیب و شکست قرار نگیرند.

مزایای اسمارت باند لورال شامل بهبود وضعیت و سلامت موها پس از فرآیند بلوند کردن، کاهش خطر آسیب و شکست مو، و ایجاد نتایج رنگی و بلوند کردن با کیفیت‌تر می‌باشد. با این حال، همچنان مهم است که مراقبت‌های لازم پس از انجام این فرآیند را رعایت کرده و از محصولات مراقبتی مناسب برای حفظ رنگ و سلامت مو استفاده کنید.

محتویات این کیت بی نظیر لورآل و کاربرد آن‌ها

استفاده از اسمارت باند لورال

مرحله 1: اولین مرحله یک محصول افزودنی است که توسط آرایشگر استفاده می‌‌شود. این ماده به رنگ یا دکلره اضافه می‌شود در نتیجه در حین رنگ کردن، از موهای شما محافظت می‌کند و موجب تقویت آن‌ها می‌شود.

مرحله 2: مرحله دوم یک شامپوی مخصوص است که بعد از آبکشی رنگ و دکلره بر روی موها استفاده می‌شود. با استفاده از این شامپو مواد شیمیایی باقی مانده بر روی موها پاک می‌شود از این رو آسیب کمتری به بافت موها وارد می‌شود.

مرحله 3: مرحله آخر که در خانه انجام می‌شود، ماده‌ای است که دقیقاً مانند نرم کننده عمل می‌کند. این نرم کننده باید هفته‌ای یک بار بعد از شامپو زدن به موها زده شود.

این سه مرحله با هم کمک می‌کنند تا فیبر موها تقویت شود، در نتیجه موهای شما در برابر رنگ و دکلره مقاومت بهتری خواهد داشت. با استفاده از اسمارت باند لورال (Loreal) به مرور زمان شاهد تقویت، نرمی و درخشندگی موهایتان خواهید بود. البته ناگفته نماند که همه افراد با هر نوع مویی حتی موهای آسیب‌دیده و حساس نیز می‌توانند از این مجموعه فوق‌العاده استفاده‌کنند.

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم شما را با راهکاری برای بلوند کردن موهایتان بدون آسیب آن‌ها، به شما پیشنهاد دهیم. لازم است بگوییم، این محصول با برقراری پیوند بین اجزای سازنده موها آن‌ها را تقویت می‌کند و مقاومت موها را افزایش می‌دهد. همچنین با این محصول موها در مقابل دکلره و مواد شیمیایی مقاوم بوده و هیچ آسیبی به موها نمی‌رسد.

حالا به فروشگاه اینترنتی سوراو بروید و با خیال راحت کیت رنگی بلوند مورد نظر خود را انتخاب کنید و منتظر خبرهای خوش از لورآل پروفشنال بمانید تا زیباترین دکلره و بلوند زندگیتان را از سوراو و لورآل پروفشنال هدیه بگیرید و موهای خود را بلوند کنید.