SiteLogo

قرص یا کپسول هیربرست (Hairburst) چیست؟

کیمیا سلطانی 11 شهریور 1402
0 3900
قرص یا کپسول هیربرست (Hairburst) چیست؟

پرپشت‌شدن، افزایش سریع طول و حفظ سلامتی مو، آرزوی همه ما است. بسیاری از افراد برای رسیدن به این هدف، روش‌ها و محصولات مختلف ازجمله شامپو، سرم، ماسک‌های خانگی و… را امتحان می‌کنند. اما متخصصان پوست و مو معتقدند برای تقویت مو، هیچ اقدامی موثرتر از رساندن مواد مورد نیاز از طریق ریشه آن‌ها نیست. برند هیربرست (Hirburst) با توجه به این موضوع اقدام به تولید قرص‌های خوراکی مکمل برای رشد موها کرد اما یکی از سوالات مهم مصرف‌کنندگان این است که قرص (کپسول) هیربرست چیست؟ برای پاسخ به این سوال و آشنایی با ترکیبات و نکات استفاده از مکمل‌های Hairburst، تا پایان این مطلب از مجله زیبایی سوراو، همراه ما باشید.

در نظر داشته‌باشید که مکمل‌های هیربرست در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. این مقاله با تمرکز بر نوع اورجینال آن یعنی Healthy Hair Vitamin نوشته‌شده‌است که معروف‌ترین مکمل برند و موجود در بازار ایران است.

 

مشاهده انواع بهترین مکمل رشد و قطع ریزش مو اصل

https://suraw.com/product-category/hair-products/hair-care/hair-growth/

 

قرص هیربرست چیست و چه فوایدی دارد؟

برند هیربرست، یک مجموعه انگلیسی است که فعالیت خود را از سال 2014 شروع کرد. این برند اکنون با تولید مکمل‌ها، شامپو و نرم‌کننده‌های باکیفیت و موثر در رشد و استحکام مو، شناخته‌می‌شود. محصولات هیربرست، فاقد پارابن، SLS، تست حیوانی، مواد تراریخته و دارای ترکیبات طبیعی است.

کپسول هیربرست اصلی یکی از مکمل‌ خوراکی این برند و حاوی 26 نوع ویتامین، پروتئین و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد مو است. با مصرف آن، تمام مواد مغذی درون کپسول وارد خون شده و از طریق ریشه، به موی سر می‌رسد. در هر بسته‌بندی 60 عدد قرص هیربرست وجود دارد که برای مصرف یک ماه شما کافی است. این برند مدعی است که پس از استفاده، رشد طبیعی موها افزایش یافته و قوی‌تر، سالم‌تر و منعطف‌تر می‌شود. ازجمله مزایای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای استفاده از قرص هیربرست

تقویت رشد موها: ترکیبات موجود در هیربرست می‌توانند به رشد موها کمک کنند و موجب افزایش طول موها شوند.
افزایش ضخامت موها: این محصول ادعا می‌کند که می‌تواند ضخامت موها را افزایش داده و موهای شما را پر تراکم‌تر کند.
تقویت سلامت موها: ترکیبات موجود در هیربرست می‌توانند به بهبود کیفیت موها کمک کنند و موها را از آسیب‌های محیطی در امان نگه دارند.
بهبود ظاهر کلی موها: با استفاده منظم از هیربرست، می‌توانید به موهایی با درخشندگی و جذابیت بیشتر دست پیدا کنید.

سایر فواید قرص هیربرست:

  • کمک به حفظ رطوبت و جلوگیری از شکنندگی مو
  • حفظ سلامت پوست و موی سر
  • جلوگیری از پیری و ریزش مو
  • و…

اما نظر مصرف‌کنندگان در خصوص قرص هیربرست چیست؟ طبق نتایجی که خود برند از مطالعات بالینی خود منتشرکرده‌است، 98% مصرف‌کنندگان، با استفاده مداوم از کپسول هیربرست، متوجه رشد سریع‌تر موهای خود شدند. این محصول علاوه‌بر رشد مو، به تقویت پوست و ناخن‌ها نیز کمک می‌کند و به‌همین دلیل می‌توان آن را یک فرمولاسیون دو در یک به‌حساب آورد.

ترکیبات موجود در کپسول هیربرست چیست؟

ترکیبات موجود در کپسول هیربرست

مکمل مو هیربرست فاقد گلوتن است و در فرمولاسیون آن از مواد موثر بسیاری استفاده‌می‌شود. از جمله این مواد می‌توان به موارد زیر اشاره‌کرد:

ویتامین B7 (بیوتین): این ماده با نام ویتامینH نیز معرفی می‌شود و علاوه‌بر رشد و جلوگیری از ریزش مو، ضخامت تارها را نیز افزایش می‌دهد.

ویتامینA: کمبود این ویتامین در ریزش مو موثر است. ویتامین A باعث افزایش نرمی و ترشح سبوم طبیعی پوست سر می‌شود. به‌همین از خشکی و ریزش مو جلوگیری می‌شود.

ویتامین C: ویتامین‌ سی یک ترکیب آنتی‌اکسیدانی است و علاوه‌بر کمک به کلاژن‌سازی، پوست و موی سر را تقویت می‌کند.

کلاژن: از مواد مهم و ضروری برای سلامتی پوست و مو کلاژن است. این ماده باعث رشد بیشتر موها و تغذیه‌رسانی به آن می‌شود.

کلاژن چیست؟ روش‌های موثر افزایش کلاژن پوست و مو
کلاژن چیست؟ روش‌های موثر افزایش کلاژن پوست و مو
اگر زیبایی، جوانی و مراقبت از پوست جزئی از دغدغه‌ی شما باشد، حتما تا به حال چندین و چند بار نام کلاژن (Collagen) را شنیده‌اید. چیزی که از آن شبیه معجزه‌ای در جوانی و استحکام پوست و مو یاد می‌شود. همچنین شامپوهای مو (مانند شامپو کلاژن OGX)، نرم کننده‌

ویتامین B1 (تیامین): این ویتامین با تاثبر بر اکسیژن‌رسانی به فولیکول‌های مو، به رشد بهتر موها کمک می‌کند.

ویتامین B2 (ریبوفلاوین): ریبوفلاوین، دارای تاثیرات آنتی‌اکسیدانی است و همچنین با فعال‌کردن ویتامین‌های B6 و نیاسین، به رشد مو کمک می‌کند. این دو ویتامین از کلیدی‌ترین ترکیبات برای تقویت مو هستند.

روی (زینک): روی یک ماده معدنی ضروری است و نقش مهمی در رشد و ترمیم سلول‌های بدن و به‌خصوص موها دارد. همچنین به عملکرد صحیح غدد چربی اطراف فولیکول‌های مو کمک می‌کند. علت حضور زینک در قرص هیربرست چیست؟ از آنجایی که کمبود روی منجر به نازک‌شدن موها می‌شود، وجود آن در فرمولاسیون این محصول، ضخامت تارهای مو را افزایش می‌دهد.

سلنیوم: این ماده آنتی‌اکسیدانی، در حفظ عملکردهای متابولیک بدن نقش دارد. دریافت مقدار کافی سلنیوم برای حفظ و بهبود موهای سالم و جلوگیری از ریزش مو، ضروری است.

علاوه‌بر این در ترکیبات کپسول هیربرست ویتامین‌های دیگری نظیر ویتامین B3 (نیاسین)، ویتامین B5 (پانتوتنیک اسید)، ویتامین B6 (پیریدوکسال)، ویتامین B12 (کوبالامین)، ویتامین D3 و همین‌طور اسیدفولیک و مس نیز وجود دارد.

نوع جویدنی قرص هیربرست چیست؟

مکمل مو هیربرست علاوه‌بر کپسول به شکل جویدنی نیز عرضه می‌شود. اما تفاوت این دو قرص هیربرست HAIRBURST برای چیست؟ محصول جویدنی با نام Chewable Hair Vitamins و با بافت پاستیلی و طعم توت فرنگی و توت سیاه عرضه می‌شود. به‌همین دلیل برای افراد با معده حساس و کسانی که رابطه خوبی با کپسول و بلع ندارند، یک گزینه مناسب است. به‌ نظر می‌رسد مکمل جویدنی به‌ اندازه کپسول، موثر نباشد. همین‌طور به‌دلیل وجود سوربیتول در ترکیبات آن، مصرف زیاد قرص هیربرست پاستیلی ممکن است اثر ملین داشته‌باشد. با این وجود قرص جویدنی هیربرست تجربه جذاب‌تری از مصرف برای شما رقم می‌زند.

قرص هیربرست

شیوه صحیح استفاده از قرص hair burst چیست؟

هر کپسول هیربرست دارای اندازه استاندارد است و به‌منظور رسیدن به نتیجه مطلوب، باید 2 عدد از آن را در روز مصرف کنید. بر اساس پیشنهاد برند، هر دو کپسول را صبح و هنگام صبحانه میل کنید.

دوره مصرف کپسول هیربرست چیست؟

این مسئله نیز تا حد زیادی به سبک زندگی و نوع موهای شما بستگی دارد. اما مصرف این محصول حداقل به مدت 3 ماه می‌تواند نتیجه واقعی را به‌ شما نشان دهد. بنابراین در استفاده از قرص هیربرست HAIRBURST صبور باشید.

عوارض جانبی قرص هیربرست HAIRBURST برای چیست؟

از آنجایی که محصول 100% طبیعی و فاقد ترکیبات دارویی است، تاکنون هیچ‌گونه عوارض جانبی شناخته‌شده‌ای از آن گزارش نشده‌است. اما نکته مهم برای استفاده از قرص هیربرست چیست؟ درصورت داشتن سابقه آلرژی‌های خاص، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

در صورت قطع مصرف مکمل هیربرست، چه عوارضی رخ می‌دهد؟

در صورت عدم استفاده، شرایط برای رشد موها به‌اندازه کافی فراهم نیست، اما هیچ عارضه جانبی برای بدن رخ نمی‌دهد. بعد از قطع مصرف امکان دارد رشد موها به حالت قبل از استفاده مکمل بازگردد.

کپسول هیربرست

آیا قرص هیربرست Hairburst فاقد گلوتن است؟

در لیست ترکیبات تشکیل‌دهنده محصول، سویا و گندم وجود دارد که به‌‌صورت طبیعی حاوی گلوتن است. اما این ماده از سویا و گندم موجود استخراج شده‌است. به‌همین دلیل کپسول‌های هیربرست، فاقد گلوتن یا GLUTEN FREE است.

آیا مکمل هیربرست برای گیاهخواران مناسب است؟

از آنجایی که کپسول هیربرست Healthy Hair Vitamin، حاوی کلاژن دریایی استخراج‌شده از فلس ماهی است، برای افراد وگان و گیاهخوار مناسب نخواهد بود. این برند برای افراد وگان نوع خاصی از مکمل‌ها را تولید می‌کند که متاسفانه در بازار ایران وجود ندارد.

آیا مصرف این محصول در دوران شیردهی و بارداری بلامانع است؟

خیر. کپسول‌های اصلی برای استفاده در این زمان مناسب نیست. هیربرست برای دوران حاملگی و شیردهی مکمل‌های ویژه‌ای تولید می‌کند که با نام Hairburst Pregnancy Vitamin عرضه می‌شود و برای آن‌ها کاملا ایمن است.

قرص هیربرست در دوران بارداری و شیردهی

سخن پایانی

قرص هیربرست Hairburst یکی از مکمل‌های خوراکی برای تقویت رشد موها بوده و از ویتامین‌ها، موادمعدنی و آمینواسیدهای مورد نیاز برای مو تشکیل می‌شود. این محصول حاوی ترکیبات طبیعی و فاقد مواد شیمیایی مضر و آلرژن است و استحکام، رشد مو را افزایش می‌دهد.

اگر شما هم تجربه یا سوالی در مورد این‌ دارید که قرص هیربرست چیست، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.