SiteLogo

برند تو فیسد: لوازم آرایشی با رنگ‌های جذاب

کیمیا سلطانی 30 مرداد 1402
0 522
برند تو فیسد: لوازم آرایشی با رنگ‌های جذاب

لوازم آرایش با رنگ‌هایی شاد و جذاب و یا حتی رنگ دخترانه‌ی صورتی، شیفتگان آرایش را به یاد برند تو فیسد می‌اندازد. برندی که اگر چه سال‌های زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد، اما با محصولات پرفروش و با کیفیت خود همچون کرم پودر و ریمل‌های خود، با قدرت در بازار لوازم آرایش خودنمایی می‌کند. برند تو فیسد (Too Faced) شرکت موفقی تحت حمایت کمپانی مادر استی لادر است که طرفداران پروپاقرص خود را در کشورهای مختلف به سمت خود کشانده است. در این مطلب از مجله زیبایی سوراو، با این برند جهانی موفق بیشتر آشنا می‌شویم.

معرفی برند تو فیسد (Too Faced) و داستان شروع فعالیتش

معرفی برند تو فیسد

بنیانگذاران برند تو فیسد، افرادی با نام Jerrod Blandino و Jeremy Johnson بودند که در فروشگاه‌های لوازم آرایشی معتبر به فروشندگی می‌پرداختند. جرود در پیشخوان فروشگاه‌های Estée Lauder و جرمی نیز علاوه بر استی لادر، در فروشگاه‌های برندهایی همچون Armani و Chanel مشغول به کار بود. ارتباط یک به یک آن‌ها با مشتریان خانم به هر دو اجازه می‌داد سریعا قدرت تغییر پذیری چهره زنان را کشف کنند.

چشم انداز این دو نفر، ایجاد یک خط تولید لوازم آرایشی بود که باعث تجلیل از فردیت خانم‌ها و تزریق شادی به صنعت آرایشی شود که پیش از آن به سختی با قوانین کنترل می‌شد و ابدا سرگرم کننده نبود. در نتیجه Too Faced با همین اهداف و با تمرکز بر رویای توانمندسازی و سرگرم کنندگی برای زنان در سال ۱۹۹۸ متولد شد. جرمی و جرود با الهام از عشق به پاریس، دختری بدون آزار و قدرت تحول آرایشی، یک برند با رویاهای بزرگ را تاسیس کردند.

اولین محصولات برند تو فیسد توسط فروشندگان مطرحی همچون Sephora ، Nordstrom و Fred Segal رونمایی شد و بلافاصله در مجله‌ی مشهور مد یعنی Vogue به نمایش درآمد. این برند از بهترین مواد اولیه و مطمئن‌ترین تکنیک‌های ساخت استفاده می‌کرد تا لوازم آرایشی خلاقانه و بدون خشونت تولید کند. بنابراین خیلی زود مورد استقبال گسترده‌ی خانم‌ها قرار گرفته و به یکی از اولویت‌های آن‌ها در دنیای آرایش تبدیل شد.

 Too Faced به بانوان نشان می‌داد که چگونه می‌توانند ظاهرهای مختلفی را با این لوازم ایجاد کنند و اعتماد به نفس خود را از دست ندهند. در حقیقت این شرکت از طریق شیوه هوشمندانه‌ی دعوت دختران و زنان به مسابقه بر سر خلاقیت و زیبایی، آن‌ها را به سمت  خود ترغیب می‌کرد.

مسیر رشد و نحوه فعالیت برند تو فیسد (Too Faced)

جرمی به عنوان مدیر عامل و جرود به عنوان مدیر خلاقیت و طرح ایده، شرکت خود «Too Faced» را هدایت کردند تا به آنچه که در امروز شاهد آن هستیم، برسد. هم اکنون این شرکت تحت نظر کمپانی آمریکایی استی لادر که یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم آرایشی در دنیا است، فعالیت می‌کند.

در حال حاضر Jeremy هنوز در حال آزمودن استراتژی‌های تجاری جدید است و Jerrod سعی می‌کند تا از سوژه‌های خود برای ایجاد محصولات جدید و خلاقانه الهام بگیرد. اکنون محصولات برند تو فیسد در بیش از ۳۰ کشور جهان به فروش می‌رسد و یکی از پرفروش‌ترین برندهای آرایشی در این کشورها به شمار می‌آید.

محصولات برند تو فیسد

ویژگی‌های برجسته محصولات برند تو فیسد

ویژگی‌های بسیاری هستند که به واسطه آن‌ها محصولات تو فیسد از محصولات سایر برندهای فعال در این حوزه، تمایز می‌یابند. در ادامه شما را با مهم‌ترین آن‌ها آشنا خواهیم کرد:

۱- بدون پارابن

برند تو فیسد از جمله برندهای مهمی است که از پارابن به عنوان ماده‌ی نگهدارنده‌ی ضد میکروبی در محصولات خود استفاده نمی‌کند. زیرا در سال ۲۰۰۴، پژوهش‌های محققان ثابت کرد که پارابن در بدن اثرات شبه هورمونی داشته و حتی می‌تواند خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش دهد. از آنجا که پارابن مورد استفاده در مواد آرایشی-بهداشتی از طریق پوست به راحتی جذب شده و احتمال تجمع آن در بافت‌های بدن وجود دارد، برندهای حرفه‌ای و بزرگی همچون Too Faced تصمیم گرفتند از به کاربردن آن در محصولاتشان خودداری کنند.

۲- بدون تست بر روی حیوانات (Cruelty free)

خانواده‌ی برند تو فیسد حیوانات را دوست دارند و به محیط زیست بسیار اهمیت می‌دهند. به همین دلیل، محصولات تولید شده در این کمپانی برای ایمنی سنجی و اخذ گواهی‌های سلامت بر روی حیوانات آزمایش نمی‌شوند. خوب است بدانید، برخی از تولیدات این شرکت کاملا وگان هستند که با مراجعه به سایت اینترنتی تو فیسد (Too Faced) می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

3- طراحی خاص و جذاب

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برند تو فیسد طراحی‌های خاص و جذاب محصولاتش است. جالب است بدانید، برند تو فیسد به طنز و شوخ‌طبعی نیز در طراحی محصولات خود توجه دارد. به گونه‌ای که از عناوین خلاقانه‌ای برای محصولات و توصیفات طنز آمیز در وب‌سایت و بر روی بسته‌بندی‌های خود استفاده می‌کند.

4- محصولات متنوع

برند تو فیسد انواع محصولات آرایشی از جمله رژ لب، ریمل، رژ گونه، کرم پودر و… را تولید می‌کند. همچنین، محصولاتی با تم‌ها و رنگ‌های متنوع و چشم‌نواز، در این برند مشاهده می‌شوند.

5- استفاده از عناصر طبیعی

برند تو فیسد، به استفاده از عناصر طبیعی و مواد با کیفیت در ترکیبات محصولات خود تاکید می‌کند. این ویژگی باعث محبوبیت این برند در میان افرادی شده که به بهداشت پوست خود اهمیت می‌دهند.

معرفی محصولات برند تو فیسد

معرفی محصولات برند تو فیسد (Too Faced)

برند تو فیسد متنوعی را برای میکاپ و مراقبت‌های پوستی تولید کرده است که به طور خلاصه در زیر نام می‌بریم.

۱- لوازم میکاپ

  • آرایش صورت (مانند فونداسیون‌ها، کانسیلر، برنزر، هایلایتر، پودر، پرایمر، کانتور و…)
  • آرایش چشم‌ها (مانند سایه، ریمل، خط چشم، پرایمر سایه، ابرو و…)
  • آرایش لب‌ها (رژ لب جامد و مایع، برق لب، پرایمر لب، حجم دهنده‌های لب و…)
  • اکسسوری‌ها (مانند براش‌ها و سایر ابزارهای میکاپ)

۲- لوازم مراقبت از پوست برند تو فیسد (Too Faced)

  • محصولات آماده سازی پوست برای میکاپ (مانند پرایمرها و اسپری فیکس)
  • سرم، آبرسان و مرطوب کننده‌ها
  • ماسک‌ها و محصولات درمانی پوست
  • محصولات مراقبت از لب‌ها

محصولات برند تو فیسد

سخن پایانی

به طور کلی، محصولات تو فیسد توانایی ایجاد آرایش‌هایی بی‌نظیر را در اختیارتان قرار می‌دهند. اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد در آرایش و زیبایی هستید و می‌خواهید از محصولات با کیفیت و اورجینال برند “تو فیسد” بهره‌برداری کنید، از شما دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به صفحه خرید محصولات برند تو فیسد در فروشگاه اینترنتی سوراو، به آرایش خود روح و رنگ جدیدی ببخشید. با مراجعه به صفحه این برند در فروشگاه سوراو، می‌توانید از مجموعه‌ای گسترده از محصولات اصلی و متنوع این برند را مشاهده کنید و در صورت تمایل، بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.