SiteLogo

برند تام فورد: تولید کننده ادکلن های پرطرفدار

کیمیا سلطانی 01 شهریور 1402
0 701
برند تام فورد: تولید کننده ادکلن های پرطرفدار

شیفتگان دنیای بزرگ مد و آرایش بهتر از هر کس دیگر ارزش پوشاک مجلل و لوازم آرایشی لوکس برند تام فورد را می‌شناسند. برندی که دوستداران زیبایی و شیک پوشی را در سرتاسر دنیا به سمت خود می‌کشاند. ادکلن‌ها و عطرهای تام فورد نیز شهرت زیادی در بازار مربوط به خود داشته و رایحه‌های دلنشین و ماندگاری را برای خانم‌ها و آقایان عرضه می‌کنند. در مطلب حاضر به معرفی شرکت موفق Tom Ford و زمینه‌های فعالیت آن می‌پردازیم. برند تام فورد امروزه محصولات لوکس و گران قیمتی از جمله لباس‌های شیک مردانه و زنانه، عینک و محصولات زیبایی و میکاپ را تولید می‌کند.

معرفی برند تام فورد (Tom Ford) و داستان شروع فعالیتش

معرفی برند تام فورد

توماس کارلایل فورد، طرح مد، فیلمنامه نویس، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی است که در سال ۱۹۶۱ در شهر آستین از ایالت تگزاس آمریکا متولد شد. Tom Ford از کودکی علاقه‌ی زیادی به نقاشی داشت و به همین سبب پس از اتمام دبیرستان و در سن ۱۷ سالگی وارد دانشگاه هنر نیویورک شد. اما خیلی زود مسیر خود را به سمت رشته‌ی معماری تغییر داده و به دانشگاه طراحی پارسونز در نیویورک رفت.

اما این مسیر، سرنوشت نهایی خالق برند تام فورد نبوده و سر انجام وقتی یک سال به پایان تحصیلات دانشگاهی وی مانده بود، به سمت دنیای مد و طراحی لباس تغییر گرایش داد. اولین فعالیت‌های او در این عرصه به صورت دستیار طراح لباس‌های ورزشی و شلوارهای جین بود. تا آنجا که در سال ۱۹۹۰ به عنوان نقطه‌ای پر افتخار در کارنامه‌ی کاری خود به میلان رفت و به کمپانی گوچی که آن زمان در بحران بود، پیوست.

Tom Ford با فعالیت و تحولات خود در دنیای گوچی، این برند را به سمت موفقیت‌ها و پیشرفت‌های چشمگیری هل داد؛ به گونه‌ای که در این سال‌ها فروش ده برابری کالاهای گوچی حاصل شد. اما او به همین‌جا بسنده نکرد و در سال ۲۰۰۵ به آمریکا بازگشته و برند تام فورد را تاسیس کرد. این شرکت در سال‌های ابتدایی در زمینه‌های اختصاصی مد و فشن و ارائه‌ی پوشاک لوکس طراحی شده فعالیت می‌کرد، اما خیلی زود با همکاری کمپانی‌های قدرتمندی همچون استی لادر، خط تولید ادکلن‌های معروف خود را نیز راه اندازی کرد.

فعالیت‌های برند تام فورد

Tom Ford در طول ۱۵ سال فعالیت پر بار در مجموعه‌ی اختصاصی‌اش، توانست در فهرست برترین‌های مد و لباس آقایان و بانوان بدرخشد. تا جایی که تام فورد کنونی برندی است که در مراسم‌های معروف و بزرگی همچون فرش قرمز اسکار، گلدن گلوب و امی اواردز شاهد محصولات آن بر تن سلبریتی‌ها و مشاهیر سینما و موسیقی هستیم.

 اولین فروشگاه بزرگ این شرکت در سال ۲۰۰۷ و در نیویورک افتتاح شد، اما اکنون تام صاحب فروشگاه‌های بزرگی در مهم‌ترین شهرهای دنیا از جمله لندن، لوس آنجلس، توکیو و میلان است.

طراحی لباس

سال‌های طلایی طراحی خلاقانه‌ی لباس در کمپانی گوچی که از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ بود، این ایده را در ذهن Tom Ford پرورش می‌داد که برند خود را راه اندازی کند. بنابراین به رویای خود تحقق بخشیده و علاقه به طراحی در دنیای مد و پوشاک را در برند تام فورد متجلی ساخت. شهرت و محبوبیت این برند که تا امروز نیز باعث شناخته شدنش در ابعاد جهانی گشته، ثابت می‌کند که تام در این کار موفق بوده است.

او جوایز مهمی همچون جایزه انجمن طراحان مد آمریکا و جایزه مد ووگ را کسب کرده است. لباس‌ها و اکسسوری‌های جذاب این مجموعه توانسته به خوبی سلبریتی‌ها و شرکت کنندگان در جشن‌های لوکس و بزرگ جهانی را به خود جذب کند.

عطر و ادکلن

هنوز از تاسیس شرکت طراحی مد و پوشاک برند تام فورد (Tom Ford) مدت زیادی نگذشته بود که وی از طریق همکاری با شرکت‌های بزرگی همچون استی لادر، وارد عرصه تولید عطر و ادکلن نیز شد. اولین عطر این کمپانی در سال ۲۰۰۶ و با نام بلک ارکید (black orchid) تولید شد که به سرعت در بین زنان و مردان مورد استقبال قرار گرفت.

از عطرهای پرفروش و محبوب برند تام فورد می‌توان به Black Orchid، Noir، Noir Extreme، White Patchouli، Tobacco Vanille، Violet Blonde و Jasmin Rouge اشاره کرد. این شرکت در فاصله‌ بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۲۰، در حدود ۹۹ عطر و ادکلن را تولید و عرضه کرده است. این عطرها با استفاده از برترین و دلنشین‌ترین رایحه‌های خاص و طبیعی طراحی می‌شوند.

عینک های لوکس برند تام فورد

عینک‌های لوکس

یکی دیگر از فعالیت‌های مرتبط با مد در برند تام فورد، طراحی عینک‌های شیک و لوکس است. این عینک‌های مدرن و گران قیمت در کنار مارک‌های معتبر و معروف دیگری همچون پلیس، گوچی و شانل طرفداران خود را دارد.

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی برند تام فورد برای خانم‌های شیک و مدرن طراحی شده که با بسته بندی‌های زیبا و کیفیت بالای خود باعث وفاداری مشتریان خاصش شده است. قیمت این لوازم آرایش بالا بوده و محصولات متنوعی همچون کرم پودر، هایلایتر، سایه و مداد چشم، ریمل و رژ را در کنار محصولات مراقبت از پوست می‌توانید در سبد آن پیدا کنید.

این لوازم آرایشی مانند دیگر تولیدات (Tom Ford) از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و به راحتی می‌توانید به آن اعتماد کنید. این محصولات به خوبی روی پوست می‌نشیند، از ماندگاری خوبی برخوردار است و باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی نمی‌شود.

ویژگی‌های برجسته محصولات برند تام فورد

ویژگی های برجسته برند تام فورد

محصولات این برند در بسیاری از زمینه‌های مد و زیبایی شناخته شده‌اند و دارای ویژگی‌های برجسته‌ای هستند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های برجسته محصولات برند تام فورد اشاره می‌کنیم:

1. کیفیت بالا:

محصولات تام فورد با کیفیت بسیار بالا و دقت در جزئیات تولید می‌شوند. این برند به مصرف مواد با کیفیت عالی و فرآوری دقیق می‌پردازد تا محصولاتی با استانداردهای بسیار بالا ارائه دهد.

2. طراحی استثنایی:

تام فورد به عنوان یک طراح معروف شناخته می‌شود و محصولات او دارای طراحی‌های استثنایی و بدون وابستگی به زمان خاصی، هستند. او از جزئیات مینیمالیستی تا طراحی‌های جذاب و شگفت‌انگیز را در طرح‌های محصولات خود استفاده می‌کند.

3. ماندگاری بالا:

ماندگاری بالا، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برجسته عطر و ادکلن‌های تام فورد است. این به معنای این است که عطر یا ادکلن‌های این برند تا مدت طولانی بر روی پوست باقی می‌مانند.

4. گستره متنوع محصولات:

تام فورد محصولات متنوعی را در زمینه مد و زیبایی ارائه می‌دهد. این محصولات شامل عطر و ادکلن، لباس‌های آماده پوشیدن، عینک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی لوازم جانبی مثل کمربند‌ها می‌شوند.

5. جنس‌ها و رنگ‌های متنوع:

محصولات تام فورد در طیف گسترده‌ای از جنس‌ها و رنگ‌ها ارائه می‌شوند. این انتخاب گسترده به مشتریان این امکان را می‌دهد تا محصولاتی را انتخاب کنند که با سلیقه و نیازهایشان متناسب هستند.

6. توجه به جزئیات:

تام فورد به جزئیات بسیاری در تولید محصولات خود توجه می‌کند. این شامل جزئیاتی مثل دکوراسیون مخفی داخل لباس‌ها یا جعبه‌های شیک برای عطرها می‌شود.

7. آیکون‌های مد:

برخی از محصولات تام فورد به عنوان آیکون‌های مد شناخته می‌شوند. به عنوان مثال، عطر “Black Orchid” و عینک‌های “Tom Ford FT5294” به عنوان محصولاتی بین‌المللی و آیکونی از مد در سراسر جهان، شناخته می‌شوند.

معرفی لاین‌های مختلف محصولات برند تام فورد

معرفی لاین های مختلف برند تام فورد

برند تام فورد (Tom Ford) شامل مجموعه‌ای از لاین‌های محصولات متنوع در زمینه‌های مد، عطرسازی، آرایش و زیبایی است. هر یک از لاین‌های محصولات این برند نیز دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. در ادامه شما را با برخی از لاین‌های محصولات این برند آشنا خواهیم کرد:

  1. Tom Ford Beauty:
    این لاین از محصولات تام فورد شامل لوازم آرایشی و محصولات زیبایی می‌شود. عطرها، رژ لب‌ها، رژ گونه‌ها، کرم پودرها، لوازم آرایش چشم و… از جمله محصولاتی هستند که توسط این لاین تولید می‌شوند.
  2. Tom Ford Eyewear:
    این لاین در تولید انواع عینک‌ها، به ویژه عینک‌های آفتابی تخصص دارد. این عینک‌ها با طراحی‌های شیک و مدرن به بازار عرضه می‌شوند.
  3. Private Blend Collection:
    این لاین عطرسازی یکی از مهم‌ترین لاین‌های محصولات برند تام فورد است. این مجموعه شامل عطرهای لوکس و انحصاری با ترکیبات منحصر به فرد می‌شود.
  4. Tom Ford Men’s Collection:
    این لاین از محصولات تام فورد شامل مجموعه‌ای از لباس‌ها، کیف‌ها، کفش‌ها و لوازم جانبی مخصوص آقایان است. طراحی‌های مدرن و شیک به همراه کیفیت بالا از ویژگی‌های این لاین محصولات هستند.
  5. Tom Ford Women’s Collection:
    مانند لاین محصولات مردانه تام فورد، این لاین نیز شامل لباس‌ها، کیف‌ها، کفش‌ها و لوازم جانبی برای خانم‌ها است. طراحی‌های زنانه و جذاب در این محصولات مشاهده می‌شود.
  6. Tom Ford Accessories:
    این لاین شامل لوازم جانبی متنوع مانند کمربند، دستبند، گردنبند و… است که به تکمیل استایل مشتریان کمک می‌کنند.
  7. Tom Ford Home:
    این لاین از محصولات برند تام فورد، به طراحی محصولات خانگی مانند مبلمان، آباژور و سایر لوازم مربوط به دکوراسیون خانه می‌پردازد. این محصولات نیز با استفاده از طراحی‌های مدرن و لوکس ارائه می‌شوند.

جایگاه برند تام فورد در ایران و محصولات محبوب این برند

جایگاه برند تام فورد در ایران

تام فورد (Tom Ford) به عنوان یک برند معتبر و لوکس در صنعت مد و زیبایی، در بازار ایران نیز جایگاه ویژه‌ای دارد و جز برندهای مشعور شناخته می‌شود. به طور کلی، محصولات این برند در ایران به عنوان نمادی از لوکسی و شیک‌پوشی شناخته می‌شوند و از این رو مورد توجه قرار گرفته‌اند.

تام فورد در بازار ایران بیشتر به عنوان یک برند لوکس خارجی شناخته می‌شد و محصولات این برند اغلب در فروشگاه‌ها و مراکز خرید معتبر و پرطرفدار عرضه می‌شوند. همچنین، محصولات تام فورد از طریق فروشگاه‌های آنلاین و کانال‌های مختلف دیگر نیز در دسترس مشتریان ایرانی هستند.

محصولات محبوب تام فورد در بازار ایران عمدتاً به دلیل طراحی‌های استثنایی، کیفیت بالا و جذابیت ظاهری‌شان مورد توجه قرار گرفته‌اند. به طور کلی، محصولات زیر از برند تام فورد، در ایران دارای محبوبیت ویژه‌ای هستند:

  • عطرها و ادکلن‌ها:

عطرها از محصولات بسیار محبوب تام فورد در ایران هستند. خط عطر Private Blend Collection که شامل عطرهای لوکس و منحصر به فرد است، جزء محصولات مورد علاقه‌ای است که توسط افراد خواهان عطرهای انحصاری و خاص استفاده می‌شود.

  • لوازم آرایش و زیبایی:

خط محصولات آرایشی و زیبایی تام فورد نیز در ایران مورد توجه قرار دارد. رژ لب‌ها، رژ گونه‌ها، کرم پودرها و سایر لوازم آرایشی از این برند به دلیل کیفیت و طراحی‌های زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • عینک‌های آفتابی:

عینک‌های آفتابی تام فورد نیز از محصولاتی هستند که توجه افراد زیادی را در ایران به خود جلب کرده‌اند. طراحی‌های مدرن و جذاب این عینک‌ها باعث شده تا این محصولات از برند تام فورد، به عنوان جزء مهمی از اجزای مد و استایل شناخته شوند.

سخن پایانی

به عنوان یکی از عاشقان زیبایی، شما نیز می‌دانید که استفاده از محصولات با کیفیت و لوکس چه تأثیری بر ظاهر و اعتماد به نفس افراد می‌گذارد. اگر به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر از زیبایی و شیک‌پوشی هستید، استفاده از مجموعه محصولات آرایشی و مراقبتی، عطر و ادکلن و… تام فورد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در حال حاضر سوراو، با افتخار مجموعه‌ای از محصولات اصلی تام فورد را ارائه می‌دهد. با ورود به صفحه خرید محصولات برند تام فورد، شما به دنیایی از عطرهایی که برای مردان و زنان طراحی شده‌اند، وارد خواهید شد. لازم است بدانید که تمامی محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی سوراو اورجینال بوده و از منابع معتبر برند تام فورد تهیه شده‌اند. از این فرصت استفاده کنید و تنها با چند کلیک، بهترین محصولات تام فورد را به تخفیف‌های ویژه از ما خریداری نمایید.

ارسال دیدگاه

مقالات مرتبط

سوالات متداول

1. چرا محصولات اوردینری محبوب هستند؟
2. آیا اوردینری تست‌های حیوانی را برای محصولات خود انجام می‌دهد؟
3. آیا محصولات اوردینری بر پایه مواد شیمیایی تولید می‌شوند؟
4 . آیا محصولات اوردینری برای همه انواع پوست مناسب هستند؟