SiteLogo

برند د بالم: برند برتر در حوزه آرایشی

کیمیا سلطانی 24 اسفند 1402
0 582
برند د بالم: برند برتر در حوزه آرایشی

برند د بالم تولید کننده‌ی طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی مانند لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست، آرایش و مراقبت از مو و در نهایت محصولات زیبایی ناخن است. شاید با نام محصولات پرطرفدار این برند مانند رژ لب‌های مایع، سایه‌های معروف و پالت‌های سایه محبوب برند د بالم آشنا باشید. همانطور که از شعار این برند مشخص است، هدف اصلی تولید محصولات زیبایی با کیفیتی است که بتوان با استفاده از آن‌ها در کمترین زمان و به بهترین نحو به زیبایی دست یافت. در این مطلب از مجله زیبایی سوراو، مطالبی را در رابطه با شرکت (The Balm) و معرفی انواع محصولات آن مرور می‌کنیم. پس برای شناخت بیشتر برند د بالم و محصولات این برند، با ما همراه شوید.

معرفی برند د بالم (The Balm) و داستان شروع فعالیتش

معرفی برند دبالم

خانم ماریسا شیپمن (Marissa Shipman) به زیبایی و آرایش خود در تمام طول روز اهمیت ویژه‌ای می‌داد و با چند محصول آرایشی محدود و در زمان کوتاهی میکاپ می‌کرد. علاقه‌ی او به محصولات و لوازم آرایشی باعث شد کتاب‌های متعددی درباره‌ی ساخت این لوازم تهیه کرده و در آشپزخانه‌ی کوچک خود به آزمون و خطا در این مورد بپردازد.

همزمان با بالا رفتن مهارت و تجربه‌ی اندکش، تصمیم گرفت تا در سال ۲۰۰۴ میلادی برند دبالم را با شعار «زیبایی در پنج دقیقه» تاسیس کند. بنابراین شیمیدان‌هایی برای راه اندازی خط تولید و افرادی را برای طراحی وب سایت اختصاصی شرکت خود (thebalm.com) استخدام کرده و کار را به صورت جدی شروع کرد.

برند دبالم به شما کمک می‌کند تا از بافت مخملی، رنگدانه‌های غنی و متنوع و مواد ضد پیری موجود در این محصولات بهره‌مند شوید. این تولیدات با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌شوند و تجربیات و بازخورد مصرف کنندگان در این سال‌ها به دفعات ثابت کرده است که این لوازم در دسته لوازم آرایشی ممتاز و مرغوب دسته بندی می‌شوند.

مسیر رشد و توسعه این برند

مسیر رشد و توسعه برند د بالم

برند د بالم (The Balm) یک برند آرایشی و بهداشتی است که به طراحی و تولید محصولات آرایشی با طراحی‌های ظریف و جذاب مشهور است. مسیر رشد و توسعه برند د بالم را در طی این سال‌ها می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • تمرکز بر طراحی و بسته‌بندی منحصربه‌فرد:

یکی از ویژگی‌های مشهور برند د بالم، طراحی‌های بسیار خلاقانه و بسته‌بندی‌های دست‌ساز آن است. این مورد توانسته باعث ایجاد ارتباط ویژه با مصرف‌کنندگان شود و به این برند، مزیت رقابتی‌ مهمی نسبت به سایر رقبا در بازار آرایشی و بهداشتی ببخشد.

  • تولید محصولات با کیفیت و نوآور:

ارائه محصولات با کیفیت و بهره‌برداری از نوآوری‌های جدید در زمینه آرایش توانسته به برند کمک کند تا در یک بازار رقابتی مورد توجه قرار گیرد. این شامل فرمولاسیون‌های خاص، رنگ‌های جذاب و فناوری‌های به‌روز در تولید محصولات می‌شود.

  • استفاده از رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین:

در دوران مدرن، تبلیغات اجتماعی و آنلاین می‌تواند نقش مهمی در توسعه برندها داشته باشد. برند د بالم نیز توانسته با ایجاد محتوای جذاب در پلتفرم‌های مختلف، ارتباط نزدیک‌تری با مشتریان برقرار کند و بازاریابی موثرتری داشته باشد.

  • گسترش جغرافیایی:

از زمان تأسیس، برندها معمولاً به توسعه جغرافیایی فکر می‌کنند تا به بازارهای جدید و مختلف دسترسی پیدا کنند. این می‌تواند شامل افزایش توزیع محصولات به دیگر کشورها، ایجاد نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مستقل یا حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی باشد. برند د بالم نیز، دقیقا از تمام این راه‌ها برای توسعه برند خود استفاده کرده است.

چرا می‌توانیم به دبالم اعتماد کنیم؟

محصولات برند د بالم

برند د بالم، کیفیت و مرغوبیت محصولات تولیدی خود را در طول این سال‌ها حفظ کرده و به همین سبب، در هر دوره‌ای مخاطبان پرو پا قرص خود را نگه داشته است. کیفیت و تنوع بالای محصولات The Balm به شما این امکان را می‌دهد تا با کمک هنرمند درونی خود، به هر نحوی که دوست دارید آرایش کرده و از زیبایی چهره خود لذت ببرید. این مواد به خوبی روی پوست می‌نشینند و رنگدانه‌های غنی و متنوعی دارند. در ادامه به چند نمونه از امتیازات ویژه‌ی د بالم اشاره می‌کنیم.

بدون پارابن

اگر چه بسیاری از تولید کنندگان لوازم آرایشی-بهداشتی از انواع پارابن‌ به عنوان نگهدارنده‌های ضد میکروبی و ضد فساد ارزان قیمت استفاده می‌کنند، اما در سال‌های اخیر برخی پژوهش‌ها ثابت کرده که این مواد مضراتی را به همراه دارند. از جمله‌ی این مضرات، می‌توان بروز حساسیت‌های پوستی، برهم زدن تعادل هورمونی بدن، افزایش خطر ابتلا به سرطان و حتی سوزش و التهاب پوستی را نام برد.

بنابراین برخی از بزرگ‌ترین و معتبرترین برندهای آرایشی-بهداشتی مانند برند د بالم (The Balm)، از هیچ گونه پارابنی در محصولات خود استفاده نمی‌کنند.

بدون تالک

تالک نوعی ماده‌ی معدنی رایج در محصولات پودری آرایشی-بهداشتی است که با جذب رطوبت و خشک نگه داشتن پوست، از ایجاد بثورات پوستی جلوگیری می‌کند. برخی از انواع این ماده در فرم طبیعی خود حاوی آزبست هستند که در تحقیقات پزشکان ثابت شده در اثر استنشاق آن خطر ابتلا به سرطان افزایش می‌یابد.

در سال ۱۹۷۶، انجمن عطر و مواد آرایشی بهداشتی (CTFA) دستور داد که تمامی محصولات آرایشی-بهداشتی در آمریکا باید عاری از آزبست باشند. برند دبالم نیز تعهد داد که در هیچ یک از تولیداتش هیچگونه فرمی از تالک وجود ندارد.

بدون ظلم به حیوانات

در طول تاریخ یکی از راه‌های ایمنی سنجی و تایید سلامت بودن تولیدات آرایشی-بهداشتی برای انسان، آزمایش بر روی حیوانات بوده است که با آگاه‌تر شدن مردم جوامع نسبت به این مساله، اعتراض مردم نسبت به این آزمایش‌های ظالمانه شدت گرفته است. برند دبالم مدعی است که در رابطه با هیچ یک از تولیدات خود و در مراحل تولید و تست، از حیوانات استفاده نکرده و از جمله مارک‌های Cruelty-Free در دنیا است.

معرفی محصولات The Balm

معرفی محصولات برند د بالم

این برند معروف امریکایی، تولید انواع مختلفی از محصولات آرایشی و مراقبتی مرتبط با زیبایی را در کارنامه‌ی خود به ثبت رسانده است. برای آشنایی بیشتر شما با گستردگی این تولیدات، در زیر لیستی از محصولات مارک د بالم را نام می‌بریم.

محصولات آرایش چشم

  • آرایش ابرو (مداد ابرو، پودر ابرو و…)
  • میکاپ خط چشم (مداد چشم، خط چشم مایع و…)
  • آرایش مژه‌ها (مژه مصنوعی)
  • انواع ریمل
  • انواع پالت‌های سایه
  • سایه‌های تکی

لوازم آرایش گونه

  • انواع رژ گونه
  • برنزر
  • هایلایتر

محصولات آرایش لب

  • رژ لب های مایع
  • برق لب

سایر محصولات میکاپ صورت دبالم

  • برنزر، سایه و پودر کانتور
  • تینت های مرطوب کننده
  • پودرهای شفاف مات کننده
  • کانسیلرهای فول کاور
  • پرایمر
  • براش

درباره جایگاه برند د بالم در ایران و محصولات محبوب این برند

جایگاه محصولات برند د بالم در بازار ایران

د بالم در ایران نیز مانند سایر کشورها جزء برندهای معروف و مورد توجه در حوزه آرایشی و بهداشتی است. طراحی‌های جذاب و خلاقانه، بسته‌بندی‌های جذاب و محصولات با کیفیت آن، به این برند کمک کرده‌اند تا در بین علاقمندان به آرایش در ایران نیز شناخته شود.

محصولات محبوب د بالم در ایران ممکن است شامل موارد زیر باشد:

۱. Mary-Lou Manizer:

این محصول یک روشن‌کننده چشم‌گیر با رنگ طلایی است که به پوست درخشش می‌بخشد و از محصولات برجسته د بالم است.

۲. Meet Matt(e) palettes:

پالت‌های سایه‌های مات با نام‌های مختلف از این لاین، به دلیل طیف وسیع رنگی که ارائه می‌کنند، می‌توانند در ایران نیز جذابیت داشته باشند.

۳. Balm Jovi Rockstar Face Palette:

این پالت چند منظوره که شامل سایه‌ها، رژ لب، هایلایتر و برونز است، می‌تواند ترکیبی کامل از محصولات آرایشی برای افرادی با علاقه به ظاهر متنوع باشد.

۴. Bahama Mama:

این پودر تیره‌کننده و براق‌کننده می‌تواند برای تناسب بخشیدن به اجزای مختلف صورت مورد استفاده قرار گیرد.

سخن پایانی

د بالم (The Balm) با طراحی‌های خلاقانه، بسته‌بندی‌های جذاب و محصولات با کیفیت، به یک برند معتبر و مورد علاقه در صنعت آرایشی و بهداشتی تبدیل شده است. اگر شما نیز به دنبال تجربه‌ی لذت‌بخشی از آرایش هستید و می‌خواهید از محصولات با کیفیت و اورجینال د بالم استفاده کنید، بهترین گزینه برایتان فروشگاه اینترنتی سوراو است.

در فروشگاه سوراو، می‌توانید انواع محصولات د بالم از جمله هایلایترها و برنزرهای بی‌نظیر، پالت‌های سایه‌های مات با طیف گسترده رنگی و… را پیدا کنید. با اطمینان از اصالت محصولات و انتخاب‌های متنوع، فروشگاه سوراو به شما این امکان را می‌دهد تا با اطمینان محصولات اورجینال این برند را خریداری کنید.

آیا آماده‌اید که با د بالم به تجربه‌ای جدید از زیبایی و آرایش بپردازید؟ با مراجعه به صفحه خرید محصولات برند د بالم در فروشگاه اینترنتی سوراو، به راحتی محصولات مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و از اصالت و کیفیت بالای آن‌ها لذت ببرید.

ارسال دیدگاه

مقالات مرتبط

سوالات متداول

1. چرا محصولات اوردینری محبوب هستند؟
2. آیا اوردینری تست‌های حیوانی را برای محصولات خود انجام می‌دهد؟
3. آیا محصولات اوردینری بر پایه مواد شیمیایی تولید می‌شوند؟
4 . آیا محصولات اوردینری برای همه انواع پوست مناسب هستند؟