SiteLogo

برند تیوتیما: مراقبت، حفاظت و درمان موها

کیمیا سلطانی 03 شهریور 1402
0 360
برند تیوتیما: مراقبت، حفاظت و درمان موها

چقدر به سلامت و زیبایی موهای خود اهمیت می‌دهید؟ تا چه میزان با برندهای مطرح دنیا در زمینه محصولات مراقبت، حفاظت و درمان موها آشنا هستید؟ در این مطلب از مجله زیبایی سوراو، قصد داریم شما را با یکی از معروف‌ترین و برترین برندهای تخصصی در زمینه‌ مو به نام برند تیوتیما (Teotema) آشنا کنیم. تیوتیما با ترکیب مواد مرغوب درمانی و محافظتی با علم مدرن روز در رابطه با موها، محصولاتی بی‌نظیر تولید کرده که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا را به سمت خود جذب می‌کند. آرزوی Teotema ایجاد زندگی و جان بخشی به آرایشگاه‌ها و مشتری‌های آن‌ها است تا با کمک لوازم و موادی با کیفیت بالا، یک احساس و تجربه‌ دلنشین را تجربه کنند. 

معرفی برند تیوتیما (Teotema) و داستان شروع فعالیتش

معرفی برند تیوتیما

تیوتیما یک شرکت معتبر ایتالیایی است که به طور تخصصی برای نجات موهای شما ساخته شده است. این شرکت بر اساس به روزترین فناوری و علم دنیا در مورد مراقبت از مو یا درمان آسیب‌های وارده به مو، محصولات متنوعی را تولید می‌کند. اگر نگاهی به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی و غیر اینترنتی در زمینه‌ محصولات آرایشی-بهداشتی بیاندازیم، بدون شک تیوتیما را در بین بهترین‌ها خواهیم یافت.
گزارش‌های زیادی از رضایت مصرف کنندگان در اقلیم‌های مختلف از محصولات برند تیوتیما برای موها، ثبت شده است. Teotema امروز یک برند بسیار موفق و محبوب است که برای انواع آسیب‌های وارده به مو یا نیازهای مختلفی که با شامپوهای معمولی به درستی پاسخ داده نمی‌شوند، گزینه‌های پیشنهادی مؤثری را ارائه می‌کند.

متخصصان تیوتیما همواره سعی کرده‌اند تا با استفاده از تجربیات مدل‌های مو، مسئولان سالن‌های زیبایی و محققان در این زمینه، وقت و انرژی خود را صرف تولید محصولاتی کند که به بهترین نحو نیاز مردم را پاسخ دهد. بنابراین، دور از انتظار نیست که این تولیدات، حاوی یک فرمولاسیون حرفه‌ای و پیشرفته بوده و رضایت کاملی را از سمت آرایشگران و مشتریان آن‌ها دریافت کند.

این برند سعی داشته محصولات بسیار متنوعی را برای انواع نیاز و شرایط ممکن خلق کرده و با بهترین کیفیت به بازار عرضه کند. موفقیت تیوتیما در حوزه‌ مراقبت و نگهداری از موهای مختلف در کشورهای متفاوت، سبب شده تا به عنوان یک برند جهانی و شناخته شده در بسیاری از کشورها مطرح شود. بنابراین صادرات آن مورد تقاضا بوده و به‌عنوان یکی از مجموعه برندهای اختصاصی مو، امتحان خود را در عرصه‌ رقابت پس داده است.

امتیازات تیوتیما (Teotema)

وقتی در رابطه با هر کالا و خدماتی با نام یک برند مواجه می‌شویم، بدون شک این سوال برای ما مطرح می‌شود که برند مورد نظر چه امتیازات و منافعی را در بر دارد؟
تیوتیما یکی از برترین برندهای جهانی است که به طور ویژه برای موهای آسیب دیده، کراتینه شده، خشک و حساس و بسیاری از مشکلات متداول مو، محصولات مناسب و حرفه‌ای تولید می‌کند. البته تمامی محصولات شرکت ایتالیایی تیوتیما در انحصار موهای آسیب دیده یا آسیب‌پذیر نیست، بلکه تولیدات مرغوبی نیز برای محافظت از موها و افزایش شادابی و سلامت تارهای مو وجود دارد.

محصولات برند تیوتیما

محصولات تیوتیما (Teotema) برای هر نوع مو 

هر آنچه برای داشتن موهایی سالم و باطراوت که جلوه‌ زیبایی برای افراد به ارمغان می‌آورد، نیاز است، در انحصار تیوتیما خواهد بود. شرکت موفق Teotema، در طی سال‌های فعالیت خود انواع و اقسام شامپوها، نرم کننده‌ها، ماسک مو، لوسیون، کرم مو و مانند آن را برای اقسام مو با نیازهای متفاوت تولید و روانه‌ بازار کرده است.

محصولاتی برای موهای کراتینه یا ریباندینگ‌شده

از جمله امتیازات تیوتیما در این عرصه، می‌توان به تولید شامپوهای اختصاصی برای موهای کراتینه‌شده یا ریباندینگ‌شده، اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید، این موها برای آن که مواد صاف‌کننده یا کراتین بر روی آن‌ها تا مدت زمان بیشتری باقی مانده و صافی تارهای مو حفظ شود، نیازمند محصولات شوینده و مرطوب کننده‎ مخصوصی هستند. بنابراین تیوتیما شامپوهایی بدون سولفات و پارابن، برای افزایش دوام و ماندگاری حالت اینگونه موها، تولید کرده است.

عاری از مواد مضر متداول

شرکت‌های زیادی در زمینه‌ تولید محصولات آرایشی-بهداشتی، از برخی مواد شیمیایی مضر یا مشکوک به خطر در محصولات خود استفاده می‌کنند. بنابراین، پیدا کردن برندهایی که در تولیدات خود حداکثر احتیاط، ایمنی و استانداردسازی را رعایت کرده باشند، اهمیت زیادی پیدا می‌کند.
از جمله‌ این مواد مضر، می‌توان پارابن را نام برد که به‌عنوان یک نگهدارنده‌ ضد میکروب و قارچ، در بسیاری از محصولات وجود دارد. امروزه پزشکان معتقدند که این ماده‌ شیمیایی به مرور در بدن انباشته‌شده و تأثیرات سوء زیادی (مانند خطر سرطان‌زایی) برای افراد به همراه دارد.
از دیگر مواد مضر موجود در برخی محصولات، ترکیبات سولفات‌دار هستند که سبب خشکی، وزشدن و شکننده شدن موها خواهند شد. همچنین در برخی افراد، با تحریک سلول‌های پوست سر، ایجاد خارشی آزار دهنده می‌کنند. آمونیاک نیز به طور گسترده‌ای در رنگ مو و برخی محصولات مرتبط، به کاربرده می‌شود.

تیوتیما (Teotema) در محصولات خود، از این مواد خطرناک که برای سلامتی موها و بدن ما ضرر دارند، استفاده نکرده و یک محصول کاملاً ایمن و استاندارد را تولید می‌کند.

محصولات برند تیوتیما

تولید محصولات درمانی قدرتمند برند تیوتیما (Teotema)

Teotema، محصولاتی بسیار با کیفیت را برای انواع اختلال و مشکلاتی که برای مو پیش می‌آید، ابداع کرده است. این تولیدات حرفه‌ای قادر است مشکلاتی مانند کم شدن رطوبت موها، شوره‌ سر، ریزش مو، چربی مو، آسیب‌های وارده به ساقه‌ موها و بدحالتی و بدفرمی آن را بهبود ببخشد.
علاوه‌بر درمان مشکلات متداول مو، تیوتیما قادر است از ابتلا به آسیب‌های ممکن نیز پیشگیری کند. در واقع این شرکت محصولاتی را نیز برای نرم کنندگی موها، ویتامینه کردن و تغذیه‌ مو، حفظ رنگ مو، براق کردن، مراقبت روزانه و به طور کلی محصولات ایده‌آل مراقبت از موها، تولید و عرضه کرده است.
شما می‌توانید از تمامی این محصولات متناسب با نیاز و نوع موهای خود به بهترین شکل بهره‌مند شوید.

استفاده از مواد طبیعی

این شرکت با بهره‌گیری از مواد طبیعی و فرمول ملایم، علاوه‌بر افزایش ایمنی و سلامت محصولات، از ایجاد آلرژی یا حساسیت به محصول نیز جلوگیری می‌کنند. بدون شک، یک محصول حرفه‌ای که با مواد طبیعی و سودمند ساخته‌شده، انتخاب بهتری خواهد بود.
تیوتیما از مواد طبیعی متنوعی مانند کراتین طبیعی، روغن آرگان، عصاره‌ی روغن کاکائو، عصاره‌ سرخالو (Lychee)، عصاره‌ توت سیاه، پروتئین گندم و… در فرمول انواع محصولاتش استفاده کرده و از خواص سودمند آن‌ها بهره‌مند می‌شود.
برای مثال، روغن آرگان یک آنتی اکسیدان قوی، مرطوب کننده‌ عالی و تقویت کننده‌ انواع مو است. عصاره‌ روغن کاکائو نیز باعث نرم شدن کوتیکول مو شده و موهایی قوی، براق و خوش‌حالت را خواهد ساخت. تیوتیما با استفاده‌ هوشمندانه از این مواد طبیعی، اثر گذاری محصولاتش را دو چندان کرده و برای مخاطبان به برندی قابل اعتماد تبدیل شده است.

معرفی محصولات برند تیوتیما  (Teotema)

مارک تیوتیما (Teotema) طیف وسیعی از انواع محصولات تخصصی مو را تولید می‌کند که نیازهای متفاوت افراد را در بر می‌گیرد.

محصولات برند تیوتیما

محصولات مراقبت از مو

این دسته شامل تولیدات مختلفی برای نگهداری و مراقبت از انواع مو در برابر آسیب‌های احتمالی هستند. علاوه‌بر حفاظت از موها، به پاکسازی و زدودن‌آلودگی از روی آن‌ها نیز می‌پردازند.
در زیر چند مثال برای این مجموعه ذکر می‌کنیم.

  • محصولات بازسازی کننده مو (REBUILDING)
  • مجموعه محصولات رطوبت رسانی و آبرسانی به مو (MOISTURE BALANCE)
  • محصولات خاص ضد شوره (DANDRUFF SPECIFIC)
  • محصولات ضد ریزش مو (HAIRLOSS SPECIFIC)
  • کپسول‌های ویتامینه (Vitamin capsulles) حاوی ویتامین‌های A, B1, B2, B5, C, E, F, H
  • مراقبت‌های روزانه

محصولات مرتبط با رنگ مو

در این مجموعه، آن دسته از محصولات تیوتیما (Teotema) که برای حفاظت از رنگ بر روی موها یا خنثی کردن رنگ‌های ناخواسته مورد نیاز است، وجود دارد. این محصولات علاوه بر حفظ رنگ بر روی موها، وظیفه‌ تغذیه، نرم کنندگی، تقویت و آبرسانی موها را نیز بر عهده دارند.

  • رنگ مو
  • شامپو مخصوص موهای رنگ‌شده
  • لوسیون مخصوص موی رنگ‌شده
  • پاک کننده رنگ از روی موها
  • و…

محصولات برند تیوتیما

محصولات استایل یا طراحی ظاهر از برند تیوتیما  (Teotema)

همانطور که از نام این گروه از محصولات مشخص است، گروهی از تولیدات ویژه‌ی تیوتیما هستند که پس از مراقبت‌های لازم برای مو در اولویت قرار دارند. این محصولات به شما اجازه می‌دهند که موهای مورد علاقه‌ی خود را با استایل دلخواهتان داشته باشید.
برای مثال، با داشتن مواد به خصوصی از وز شدن موها و یا ایجاد الکتریسیته‌ی ساکن بر روی موها، جلوگیری می‌کند. همین امر نیز موجب راحتی در فرم‌گرفتن و حالت‌دارشدن موها می‌شود.

  • صاف کننده‌های مو
  • تقویت کننده‌ی موهای فر
  • نرم کننده‌های مو
  • و…

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم شما را با برند تیوتیما (Teotema)، به خوبی آشنا کنیم و دیدگاهی جامع از محصولات این برند برای شما ایجاد نماییم. اگر تجربه استفاده از هر یک از محصولات این برند را دارید، خوشحال می‌شویم آن را از طریق بخش نظرات با ما و سایر همراهانمان به اشتراک بگذارید.

همچنین اگر قصد خرید و استفاده از محصولات تیوتیما را دارید، باید این مژده را به شما بدهیم که ما در فروشگاه سوراو امکان خرید طیف گسترده‌ای از محصولات این برند را برای شما فراهم کرده‌ایم. برای مشاهده این محصولات، کافی است به صفحه خرید محصولات تیوتیما، مراجعه نمایید. ما هر یک از این محصولات را با تضمین اصالت کالا، به شما ارائه خواهیم داد.