SiteLogo

برند رولوشن: تولید کننده محصولات باکیفیت و ارزان

کیمیا سلطانی 11 شهریور 1402
0 911
برند رولوشن: تولید کننده محصولات باکیفیت و ارزان

در دنیای گسترده‌ی لوازم آرایشی و بهداشتی، روزانه انواع بسیاری از برندها و محصولات تولید و عرضه می‌شوند. اما بدیهی است که همه‌ی آن‌ها نمی‌توانند پا جای پای برخی برندهای محبوب مردم گذاشته یا در این رقابت جای مخصوص خودشان را پیدا کنند. اما یکی از برندهای موفق دنیای آرایش و مراقبت از پوست، برند رولوشن (Revolution) است که علی رغم رقابت با قدرتمندترین برندهای آرایشی دنیا، توانسته است جایگاه مناسبی در بین مردم پیدا کند. در ادامه برند رولوشن را معرفی خواهیم کرد و مختصری درباره‌ی خصوصیات ویژه‌ی آن که سبب استقبال مردم در سراسر دنیا شده‌است، توضیح می‌دهیم.

پس با این مطلب از مجله زیبایی سوراو همراه باشید تا به خوبی با این برند انگلیسی آشنا شوید.

معرفی برند رولوشن (Revolution) و داستان شروع فعالیتش

معرفی برند رولوشن

حتماً می‌دانید که قواعد زیبایی در دنیا همیشه یک جور نبوده‌اند و به طور مداوم در دوره‌های مختلف به چالش کشیده‌شده و تغییر را به همراه خواهند داشت. این مساله کار تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی را با سختی‌های خاص خود روبرو می‌کند. چرا که باید دائما محصولات خود را با نیاز و درخواست مصرف کنندگان وفق دهند!

شاید جالب‌ترین کاری که برند Revolution کرده است، شکستن همین قواعد زیبایی و آشنا کردن ذهن‌ها و تمایلات با مفهوم تنوع بود. کاری که این مارک نوپا از همان روزی که متولد شد در دستور کارش قرار داده بود، به چالش کشیدن استانداردهای موجود در دنیای زیبایی!

Revolution، در سال ۲۰۱۳ در اطراف میز آشپزخانه‌ی بنیانگذار آن، Adam Minto متولد شد. پیوستن فوری آن به کارآفرین و تولید کننده‌ی زیبایی Tom Allsworth، باعث شد تا با سرعتی حیرت انگیز رشد کند. به طوری که ۶ ماه بعد، اولین خرده فروش محصولات آرایشی، محصولات تولیدشده در این برند را به بازار عرضه‌کرد.

Revolution، تعهدات خود را با بعد از این سال‌ها هم‌چنان با دریافت بازخورد مصرف کنندگان در فضای مجازی و حقیقی، توسعه‌ی محصولات با کیفیت و با قیمت پایین‌تر از رقبای قدرتمند، سازندگان محتوا در کلیه‌ی ارتباطات برند با مردم و اجتناب کردن از نمایاندن کمال واهی به مردم، دنبال کرده است.

برای اینکه با برند رولوشن به خوبی آشنا شوید، شاید بهتر باشد که این برند را از زبان بنیانگذار خودش بشناسید.

آدام مینتو، موسس رولوشن

آدام مینتو، بنیانگذار این برند مطرح انگلیسی، در تعریف از کمپانی خود می‌گوید:

“۵ سال پیش  که رولوشن ساخته شد، شاید در آغاز صرفا یک تصور برای ایجاد یک کمپانی زیبایی بهتر و خلق هنجارهای جدید در دنیای لوازم آرایشی بود. بیزینسی که با تولید محصولات باورنکردنی امروزی با توجه به بازخورد مشتریان، برای مصرف کنندگان خود ارزش ویژه‌ای قائل باشد! و اکنون به یک مارک جهانی تبدیل شده است که هنوز به همان ارزش‌ها از جمله شمول، تنوع و از هم گسیختن ادراک‌های منسوخ زیبایی پایبند است. ما اعتقاد داریم که هر کس در صورت تمایل باید به لوازم آرایش با کیفیت دسترسی داشته باشد و هر تعریفی از زیبایی سزاوار تجلیل است!”

برند رولوشن با وجود گذشت تنها ۵ سال، توانسته‌است در بین برترین مارک‌های تولید کننده‌ی لوازم آرایشی بدرخشد. چنین مساله‌ای نشان از قدرت بالا و کیفیت منحصر به فرد محصولات تولید شده‌است. با این وجود، Revolution امروز نیز همگام با بازخورد مشتری‌ها، تمایلات و ترندها به خلق نوآوری و تحول می‌پردازد.

مسیر رشد برند رولوشن

مسیر رشد و گسترش برند رولوشن

رولوشن عقیده دارد موضوع آرایش، صرف نظر از سن، جنس و قومیت اهمیت دارد و برای همین تمام تلاشش را در خدمت به افراد واقعی و برای رسیدن‌به زیبایی واقعی می‌خواند. همچنین، با مطرح‌کردن مفهومی با نام #Openminds، مصرف کنندگان خود را برای پذیرفتن نقص‌ها و عیوب خود به منظور احترام گذاشتن به ابراز خود در جامعه و حمایت از زیبایی در اشکال و روش‌های مختلف، آماده می‌کند.

این واژه با بیان اینکه یک ذهن آزاد قدرتمند است، زیبا است و با داشتن آن برای دیدن آن سوی مسائل بدیهی توانا هستید و قادر خواهید بود، نا شناخته‌ها را در آغوش بگیرید، طرفداران رولوشن را برای استفاده از محصولات خود ترغیب می‌کند. به علاوه برند رولوشن Revolution، با معرفی Fast Beauty، محصولات خاصی نظیر کرم پودر رولوشن را در بازارهای هفتگی عرضه می‌کند تا طرفداران با جدیدترین ترندهای زیبایی و نوآوری ایجادشده که با قیمت مناسبی نیز همراه‌است، روبرو شوند.

برندهای زیر مجموعه‌ی رولوشن (Revolution)

  1. Revolution  یا Makeup Revolution سابق، که اولین نام تجاری برای این برند است، در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد. این برند پس از مدت کوتاهی به خاطر تولید لوازم آرایش باکیفیت و فرمول‌های نوآورانه شناخته شد. چنانکه موفق شد در برخی محصولات مانند پالت‌های سایه‌ با رنگ‌های مختلف، با برندهای معتبری مانند Conceal & Define Foundation رقابت کند.
  2. Revolution PRO مجموعه‌ای سرآمد متشکل از لوازم آرایشی الگو را برای اشخاصی که به دنبال تنظیم محصولات در سطوح بالا است، ارائه می‌دهد.
  3. I Heart Revolution، مدعی است با محصولات بی‌نظیر در بسته‌بندی‌های عجیب، جنبه‌ی سرگرم کننده و سرزنده‌ی جهان زیبایی را جشن می‌گیرد!
  4. Revolution Skincare، با شعار “مراقبت بیشتر از پوست، آرایش بهتر”، راه حل‌هایی هدفمند و با کیفیت برای افرادی که مراقبت از پوست را جدی می‌گیرند، فراهم آورده‌است.
  5. Revolution Skincare به احساس خوبی که استفاده از این محصولات در کیف آرایشتان به ارمغان می‌آورد، اشاره می‌کند و این موضوع را با اشاره به پالت‌های قدرتمند رولوشن و تاییدات مثبتی که در اجتماع دارند، به رخ می‌کشد!

ویژگی های برند رولوشن

نگاهی کلی به ویژگی‌های بارز برند رولوشن (Revolution) در مقایسه با رقبا

 

از خصوصیات بارز محصولات رولوشن، می‌توان به قیمت مقطوع و کیفیت بالا ضمن ارائه‌ی محصولات به روز اشاره کرد. رولوشن که نام این برند است، به معنای انقلاب می‌باشد. از دید مخاطبان و منتقدین، دلایل بسیاری برای این انتخاب وجود دارد. اما برخی تئوری‌ها در خصوص علت انتخاب این نام، می‌گویند، شاید به دلیل رشد سریع و چشمگیر آن یا به واسطه‌ی قیمت مناسب  و در عین حال کیفیت مطلوب برگزیده‌شده‌باشد.

به هر حال رولوشن امکانی را فراهم‌آورده که کیفیت برندهای مطرح دنیا با قیمت مناسب‌تر برندهای ناآشناتر، در یک نقطه به هم برسند. در آن نقطه است که اکثریت جامعه با هر توان مالی امکان بهره‌بردن از محصولات آرایشی با کیفیت را خواهند داشت.

البته این خدمات قطعا موافقان و مخالفان خود را در دنیای لوازم آرایشی و مخاطبانشان داشته‌اند. اما چیزی که امروزه می‌بینیم این است که رولوشن به یک برند مطرح و موفق در عرصه‌ی زیبایی تبدیل شده‌است که موافقان آن بر مخالفانش غلبه کرده‌اند. به علاوه با بیان این ادعا که ضد خشونت علیه حیوانات است و با معرفی محصولاتی کاملا گیاهی، رضایت مخاطبان را بیش از پیش به خود جلب کرده است.

برند رولوشن در ایران

جایگاه برند رولوشن در بازار ایران

به طور کلی، برند رولوشن، یکی از نام‌های شناخته‌شده در دنیای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است که پس از ورود محصولاتش به بازار ایران، توانست به سرعت جایگاه ویژه‌ای را در بازار به خود اختصاص دهد. به عبارتی، این برند با محصولات متنوع و با کیفیت خود، میلیون‌ها مشتری در سراسر جهان و به ویژه در کشور ایران را به خود جذب کرده است.

وجود محصولاتی با رنگ‌ها، بافت‌ها و انتخاب‌های متنوع، این امکان را به مشتریان می‌دهد که به طور خلاقانه از محصولات برند رولوشن استفاده کنند و به سبک خود میکاپی ابتکاری و خلاقانه داشته باشند. علاوه بر این‌ها در دنیای امروز که آگاهی مشتریان از اهمیت محصولات با کیفیت و حفظ محیط‌ زیست افزایش یافته‌است. برند Revolution با رعایت استانداردهای بین‌المللی بهداشت و ایمنی و همچنین انتخاب مواد با کیفیت برای تولید محصولات، توانسته‌است جایگاهی معتبر و قابل اعتماد در نظر مشتریان خود ایجاد کند.

برخی از محصولات محبوب این برند در ایران عبارتند از:

  • پالت‌های آرایشی: پالت‌های آرایشی این برند از محصولات محبوب رولوشن در ایران هستند. این پالت‌ها شامل سایه‌های چشم، رژ لب، براش و… می‌شوند که به راحتی می‌توان با آن‌ها طرح‌ها و استایل‌های متنوع آرایشی را ایجاد کرد.
  • رژلب‌های مخصوص: رژلب‌های مخصوص این برند با رنگ‌ها و فرمول‌های متنوع، انتخابی عالی برای افرادی هستند که می‌خواهند لب‌ها و آرایشی جذاب داشته باشند.
  • کرم پودر و کانسیلر: از دیگر محصولات محبوب این برند در ایران می‌توان به کرم پودر و کانسیلر اشاره کرد. این محصولات برند رولوشن، علاوه بر کیفیت بالا به دلیل ماندگاری که دارند، از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

سخن پایانی

محصولات برند رولوشن (Revolution) با کیفیت بالا و تنوع فراوان، به ارتقاء استانداردهای آرایش و بهداشتی کمک می‌کنند. تمرکز بر اصالت، نوآوری و کیفیت، این برند را به یک نماینده قدرت تغییر در صنعت تبدیل کرده است.

امیدواریم که این مطلب از مجله زیبایی سوراو، به شما کمک کرده باشد تا بیشتر با برند رولوشن آشنا شوید. با انقلابی که این برند در دنیای آرایش و بهداشت به وجود آورده‌است، می‌توانید تجربه‌ای منحصربه‌فرد از آرایشی جذاب را با استفاده از محصولات این برند، داشته‌باشید.

فروشگاه اینترنتی سوراو، وارد کننده‌ی مستقیم محصولات رولوشن از انگلستان می‌باشد. از این رو اگر قصد خرید و استفاده از محصولات این برند را دارید، می‌توانید به صفحه محصولات برند رولوشن در وب سایت سوراو سری بزنید و با قیمتی مناسب، محصولات اورجینال برند رولوشن را خریداری نمایید.

این مقاله توسط تیم سوراو به صورت اختصاصی تهیه شده‌است لذا کپی یا استفاده از آن با ذکر منبع بلامنع است.

ارسال دیدگاه

مقالات مرتبط

سوالات متداول

1. چرا محصولات اوردینری محبوب هستند؟
2. آیا اوردینری تست‌های حیوانی را برای محصولات خود انجام می‌دهد؟
3. آیا محصولات اوردینری بر پایه مواد شیمیایی تولید می‌شوند؟
4 . آیا محصولات اوردینری برای همه انواع پوست مناسب هستند؟