SiteLogo

برند مائویی: متولد شده از دل جزیره های استوایی

کیمیا سلطانی 24 اسفند 1402
0 867
برند مائویی: متولد شده از دل جزیره های استوایی

در این مطلب از مجله سوراو، قصد داریم درباره یک برند محبوب و موفق در عرصه زیبایی صحبت کنیم، برندی که با ترکیبات طبیعی و راه‌حل‌های بی‌مانند خود، دستاوردهای بسیاری در ارائه محصولات مراقبت از مو حاصل کرده است. یعنی برند مائویی (MAUI MOISTURE). همراه ما باشید تا با این برند آمریکاریی بیشتر آشنا شوید و انواع محصولات برند مائویی را بشناسید.

معرفی برند مائویی و داستان شروع فعالیتش

معرفی برند مائویی و داستان شروع فعالیتش

برند آمریکایی مائویی (MAUI MOISTURE) در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته‌است در بین بهترین و مورد اعتمادترین شرکت‌های تولید کننده محصولات بهداشتی در جهان بدرخشد. مائویی تولید کننده انواع محصولات شوینده مو و بدن در کنار طیف وسیعی از محصولات درمانی و اختصاصی مو از جمله نرم کننده‌ها، حالت دهنده‌ها و… است. محصولات برند مائویی با بهترین مواد طبیعی و مرغوب ساخته‌شده و حال و هوای این شامپوها، شما را به جزیره‌های گرمسیری می‌کشاند. تولیدات این برند به واسطه اثر بخشی و کیفیت بالا با استقبال زیادی در سرتاسر جهان مواجه شده‌اند. با محصولات برند مائویی، با هر استفاده گریزی به جزیره‌های مائویی بزنید و از خواص و رایحه‌های مختص آن مکان لبریز شوید.

این برند موفق امریکایی، نام و ایده‌ی خود را از ترکیبات دست چین شده و دست سازی که در جزیره‌های گرمسیری مانند مائویی پیدا می‌شوند، الهام گرفته است. بنابراین در فرمول محصولات برند مائویی، شاهد وجود عصاره‌ها و مواد موثره‌ی میوه‌ها و گیاهان سودمند مناطق گرمسیری و استوایی خواهیم بود.

بیشتر شامپوها و مرطوب کننده‌هایی که شرکت‌های سازنده محصولات بهداشتی تولید می‌کنند، با آب دیونیزه به عنوان ترکیب اولیه و اصلی آغاز می‌شود. در حالی که تولیدات مائوئی، با یک ترکیب منحصر به فرد از آلوئه ورا و آب نارگیل خالص شروع می‌شوند و بقیه مواد به آن‌ها افزوده می‌شود. این یک نقطه قوت مهم برای بهره‌مندی از خواص ویژه آلوئه ورا و نارگیل (تغذیه، آبرسانی و نرم کنندگی مو) در هر محصول است. در نتیجه، رطوبت‌ رسانی به رشته‌های مو، اصلاح انتهاهای دو شاخه در تارهای مو و درخشش سالم موها بدیهی‌ترین نتایجی است که با هربار استفاده از این محصولات شاهد هستیم.

رضایت گسترده مصرف کنندگان و استقبال از این تولیدات در مارکت‌های کشورهای مختلف و آنلاین شاپ‌ها، نشان می‌دهد که صاحبان مائوئی در رسیدن به اهداف خود بسیار موفق بوده و پا در مسیر درستی گذاشته‌اند.

امتیازات ویژه محصولات برند مائویی

امتیازات ویژه محصولات برند مائویی

در حین آشنایی با برند معروف و پرطرفدار مائویی، باید به این سوال مهم پاسخ دهیم که «چرا باید از محصولات برند مائویی استفاده کنیم؟» یا این سوال که «این تولیدات، چه ویژگی‌ها یا امتیازات خاص ترغیب کننده‌ای دارند؟». در زیر به چند امتیاز مهم از این شرکت اشاره می‌کنیم.

۱- بدون روغن‌های معدنی

روغن‌های معدنی یا Mineral oils، برای مدت‌ها در ساخت محصولات پوست و مو مورد استفاده قرار می‌گرفته است. اما در سال‌های اخیر و تحقیقات تازه ثابت شده که این روغن‌ها نه تنها مفید نیست، بلکه می‌تواند با خطراتی نیز همراه باشد. روغن‌های معدنی منافذ پوست سر را مسدود می‌کنند، هیدروکربن‌های آن بدن را آلوده می‌کنند و حتی خطر سرطان‌زایی نیز برای برخی از این مواد گزارش شده است.

اگر چه برخی از افراد از روغن‌های معدنی برای کاهش خشکی پوست و رفع شوره سر استفاده می‌کنند، اما مضرات این مواد از مزایای آن‌ها بیشتر است. در واقع این روغن‌ها با مسدود کردن منافذ پوست سر، باعث افزایش خطر ابتلا به جوش‌های سرسیاه و آکنه و در نتیجه شوره سر روغنی می‌شوند. برخی از روغن‌های معدنی هم به فولیکول‌های مو آسیب‌زده و رشد موهای سالم را مختل می‌کنند. خوشبختانه در کلیه محصولات برند مائویی از هیچ گونه روغن معدنی استفاده نشده است تا نگرانی‌های شما در رابطه با سلامتی و امنیت محصولات را به حداقل برساند.

۲- بدون سیلیکون

سیلیکون‌ها نوعی پلیمر یا مولکول بزرگ هستند که مشابه پلاستیک رفتار کرده و در محصولات مراقبت یا درمانی مو به وفور یافت می‌شوند. در واقع از سیلیکون‌ها برای تشکیل روکشی محافظ بر روی تارهای مو استفاده می‌شود. این روکش‌های سیلیکونی در حقیقت به لغزیدن موها بر روی هم، افزایش نرمی و لطافت، حفظ رطوبت در درون رشته‌های مو، کاهش فرسایش و در نهایت تقویت و درخشندگی موها کمک زیادی می‌کنند.

برخی از انواع سیلیکون‌های غیر محلول در آب، بر روی تارهای مو چسبیده و باعث سنگینی آن‌ها می‌شوند. این مواد پاک کردن کامل موها توسط شامپو را بسیار سخت کرده و باعث می‌شوند موها دائما چرب، سنگین و مستعد ریزش باشند. همچنین این نوع سیلیکون باعث می‌شود رشته‌های مو از رطوبت و تهویه مناسب محروم مانده و موها به تدریج نازک، کم حجم و آسیب پذیر شوند. برند مائویی با آگاهی از این موضوع، در هیچ یک از محصولات خود از سیلیکون استفاده نکرده است.

۳- بدون پارابن

پارابن نوعی ماده نگهدارنده‌ی ضد میکروبی متداول در حدود ۸۵ درصد از شامپوهای موجود در بازارهای جهانی است. بدون شک وقتی از محصولی که دارای پارابن است، استفاده می‌کنیم، مقداری از آن توسط پوست سر جذب و وارد بدن می‌شود. برخلاف باورهای قدیمی، پارابن جذب‌شده در اندام‌های بدن انباشته‌شده و تماما دفع نمی‌شود.

از طرفی برخی از پارابن‌ها به طور خاص فعالیت هورمون استروژن را تقلید کرده و بنابراین قادر هستند تعادل طبیعی سیستم هورمونی بدن را مختل کنند. برای مثال استروژن بیش از حد می‌تواند باعث افزایش تقسیم سلول‌های پستان و رشد تومورهای سرطانی شود. به همین دلیل ممکن است استفاده بیش از حد از محصولات دارای پارابن، با خطر ابتلا به سرطان سینه مرتبط باشد و برخی از تحقیقات این موضوع را گزارش کرده‌اند.

شامپوها و نرم کننده‌های برند مائویی، فاقد انواع پارابن است.

۴- بدون سولفات (SLS)

در تولیدات برند مائویی از سورفاکتانت‌های سولفاته استفاده نشده و به همین دلیل هم کمتر از شامپوهای معمول موجود در بازار بر روی سر ایجاد کف می‌کند. چرا که سولفات‌هایی مانند SLS در ترکیب یک محصول می‌توانند باعث بروز مشکلاتی در از بین رفتن روغن‌های طبیعی پوست، آسیب به پروتئین‌های مو و حتی در برخی موارد موجب تحریک و خارش پوست سر در کنار ریزش مو می‌شوند. همچنین سورفاکتانت‌های سولفاته در بعضی افراد ایجاد مشکلاتی مانند بثورات یا درماتیت تماسی می‌کنند.

محصولات Maui Moisture با نداشتن سولفات، نگرانی‌های مردم در این مورد را کاملا برطرف کرده‌اند و ریسک گفته شده را متوجه شما نخواهند کرد.

سولفات چیست و چرا در مواد شوینده وجود دارد؟
سولفات چیست و چرا در مواد شوینده وجود دارد؟
بسیاری تصور می‌‏کنند سولفات باعث سرطان می‏‌شود و بعضی آن را کاملا بی‌‎خطر می‏‌دانند. اما حقیقیت در مورد سولفات چیست؟ چرا این ماده در محصولات بهداشتی وجود دارد؟ آیا می‌‏توان بدون نگرانی از تولیدات حاوی سولفات استفاده کرد یا رعایت نکاتی برای آن ضروری ا

۵- بدون رنگ مصنوعی

در هیچ یک از محصولات این شرکت از رنگ‌های مصنوعی استفاده نشده است. این یک امتیاز ویژه است که بروز حساسیت‌ها به مواد شیمیایی و رنگ‌های مصنوعی را به حداقل رسانده و اعتماد مصرف کنندگان را جلب می‌کند.

۶- سازگار با موهای رنگ شده

برند مائویی این اطمینان را به شما می‌دهد که فرمولاسیون محصولاتش، موهای رنگ شده و هایلایت شده‌ی شما را سفید یا بی رنگ نخواهند کرد. یکی از دلایل این ادعا بدون سولفات بودن این تولیدات است. چرا که سولفات‌ها ماده مناسبی برای شستشو و حفظ رنگ موهای رنگ‌شده نیستند.

۷- متعادل سازی PH

شامپوها و نرم کننده‌های مائویی دارای اسیدیته یا PH متعادلی برای پوست سر و موهای شما هستند. شامپوهای برند مائویی دارای اسیدیته‌ی ۵ تا ۷ و نرم کننده‌های این برند اسیدیته‌ی بین ۴ تا ۵٫۵ دارند که موهای شما را اذیت نکرده و به سلامت آن‌ها کمک خواهد کرد.

۸- بدون تست‌های حیوانی

محصولات برند مائویی، برای گذراندن آزمایش‌های ایمنی و سلامتی، بر روی حیوانات آزمایش نمی‌شوند. ما به شما اطمینان می‌دهیم که تولیدات این شرکت Cruelty-Free بوده و در پروسه‌های تولید آن‌ها حقوق حیوانات پایمال نمی‌شود.

۹- تنوع بالا

مائوئی انواع مختلفی از محصولات را برای شستشو و مراقبت از پوست و موهای متفاوت تولید کرده است. در بین تمامی محصولات مائویی، ۶ رده‌ی شگفت انگیز شناخته‌شده که به همه‌ی انواع مو کمک می‌کند تا سالم‌تر باشند و نیازهای اساسی آن‌ها تامین شود:

  1. Curl Quench + Coconut Oil

(محصولات این رده دارای روغن نارگیل بوده و به تقویت موهای فر و مجعد کمک می‌کنند.)

  1. Heal and hydrate + Shea Butter

(محصولات این دسته برای التیام و آبرسانی موهای خشک و آسیب‌دیده ساخته‌شده که با روغن ارزشمند شی باتر غنی شده‌اند.)

  1. Strength and Anti-Breakage + Rich Agave

(تولیدات این گروه برای استحکام بخشی و مقاوم سازی موهایی که بر اثر عوامل شیمیایی مانند رنگ و دکلره آسیب دیده‌اند، فرموله‌شده و غنی از روغن گیاه آگاو (برای آگاو تراپی موها) است).

  1. Smooth and Repair + Vanilla Bean

(محصولات صاف کننده و ترمیم کننده موهای زبر، مجعد و بدحالت که با عصاره دانه‌های وانیل بسیار مغذی شده‌اند.)

  1. Thicken and restore + Bamboo Fibers

(محصولات این رده حاوی الیاف بامبو هستند و به افزایش ضخامت و ترمیم موهای ضعیف و شکننده کمک می‌کنند.)

  1. Nourish and Moisture + Coconut Milk

(در این دسته از تولیدات برند مائویی، شیر نارگیل وجود داشته و به عنوان مغذی و مرطوب کننده موهای خشک عمل می‌کنند.)

این تولیدات برای رنج مختلفی از موها از جمله موهای رنگ‌ شده، فرفری، آسیب دیده، خشک، نازک، مجعد، نرمال، چرب، صاف و لخت، ضخیم، مواج و… قابل‌ استفاده هستند.

معرفی محصولات برند مائویی

معرفی محصولات برند مائویی

محصولات برند مائویی، به چند دسته‌ی عمومی زیر تقسیم می‌شوند که می‌توانید محصول مورد نظر خود را به راحتی در قالب این تولیدات پیدا و خریداری کنید.

  • شامپو
  • نرم کننده
  • حالت دهنده
  • محصولات درمانی مو (مثل ماسک، کرم مو، کره مو و آبرسان‌های مغذی)
  • شامپو بدن
  • لوسیون بدن
  • اسکراب

محصولات Maui Moisture در دسته‌های مختلف تاثیر با استفاده از مواد مکمل یا مواد موثره ویژه برای نیازهای انواع مو اختصاصی شده‌اند. حفظ رنگ، تقویت فرها، آبرسانی، مرطوب کنندگی، ترمیم کنندگی، براق و درخشان کنندگی، اثرات نرم کننده و صاف کننده، افزایش ضخامت و تقویت کننده‌ی مو از جمله انتظارات و نیازهای متداول موها هستند که مائوئی به آن‌ها پاسخ داده‌است.

جایگاه برند مائویی در بازار ایران

جایگاه برند مائویی در بازار ایران

برند مائویی در ایران یکی از برندهای محبوب و مطرح در زمینه محصولات مراقبت از مو است. این برند با تأکید بر ترکیبات طبیعی و خالص و اجتناب از مواد شیمیایی مضر، موفقیت چشمگیری در جذب توجه مصرف‌کنندگان به‌خصوص طرفداران محصولات ارگانیک در سراسر دنیا داشته است. در ایران نیز جوانان و بزرگسالان علاقه‌مند به مراقبت‌های طبیعی و صحیح برای موها معمولاً از محصولات این برند استفاده می‌کنند.

در بین محصولات متنوع و گسترده برند مائویی، نرم‌کننده‌های مو این برند از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. به ویژه، افرادی که موهای فر و مجعد دارند، یکی از گروه‌های مصرف کننده اصلی محصولات این برند در ایران محسوب می‌شوند.

سخن پایانی

در پایان، از شما دوستان عزیز دعوت می‌کنیم تا تجربه‌ی شگفت‌انگیز استفاده و خرید محصولات اورجینال برند مائویی (MAUI MOISTURE) را از فروشگاه اینترنتی سوراو تجربه کنید.

در فروشگاه اینترنتی ما، شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات مائویی را مشاهده کنید و با اطمینان از اورجینال بودن کالا، محصول مد نظرتان را خریداری نمایید.

برای مشاهده محصولات این برند، کافی است به صفحه برند مائویی در فروشگاه سوراو مراجعه کنید.