SiteLogo

برند لانکوم: نماد گل رز طلایی

کیمیا سلطانی 24 اسفند 1402
0 486
برند لانکوم: نماد گل رز طلایی

در بین رقابت تنگاتنگ انواع برندهای آرایشی، نام برخی شرکت‌ها بیشتر به چشم می‌خورد و یکی از این برندها متعلق به شرکت فرانسوی لانکوم (Lancôme) است. برند لانکوم علاوه بر فراورده‌های زیبایی و میکاپ، به تولید انواع محصولات دیگر نیز می‌پردازد که در ادامه‌ی این مطلب از مجله زیبایی سوراو، به آن‌ها اشاره می‌کنیم. برند لانکوم در این سال‌ها زیر مجموعه‌ی برند محبوب اروپا و جهان، به نام لورآل (loreal) محسوب می‌شود. لانکوم نمایانگر در هم آمیختن تخصص علمی برای تولید فراورده‌های زیبایی و درک نیازهای خانم‌ها در دنیای آرایشی است. برای درک بهتر برند لانکوم و شناخت بهتر محصولات این برند، با ما همراه شوید.

معرفی برند لانکوم (Lancôme) و داستان شروع فعالیتش

معرفی برند لانکوم

در سال 1935 میلادی، فردی فرانسوی به نام Armand Petitjean، این شرکت را با هدف تولید انواع عطر تاسیس نمود. اما بعدها مسیر این شرکت به سمت تولید محصولات آرایشی لوکس و فراورده‌های مراقبت از پوست متنوع، متمایل شد، تا آن جا که در مدت نسبتاً کوتاهی توانست یک برند مطرح در این عرصه خلق کند.

اولین فعالیت‌های لانکوم در محدوده‌ی تولید و عرضه‌ی 5 عطر در همان سال تاسیس و در نمایشگاه جهانی بروکسل بود. یک سال بعد، این شرکت دست به تولید اولین کرم و در ادامه انواعی از محصولات آرایشی زد. حدود 28 سال پس از شروع فعالیت، در سال 1964، یکی از بزرگ‌ترین صنایع تولید لوازم آرایشی در دنیا، کمپانی لورآل، این شرکت را خریداری کرد و از آن زمان، زیر مجموعه‌ی Loreal محسوب می‌شود.

شاید برایتان سوال باشد که نام و لوگوی این برند که شبیه گل رز است، از کجا حاصل شده؟

در پاسخ می‌گوییم که نام  Lancôme از نام یک قلعه‌ی ویرانه‌ی جنگلی در فرانسه، که به Le Château de Lancosme معروف است، برگرفته شده است. این جنگل و به خصوص در حوالی ویرانه‌های کلبه، گل‌های رز رشد کرده‌اند و به این دلیل، نماد گل رز طلایی برای این شرکت برگزیده شده است.

مسیر رشد و توسعه‌ی برند لانکوم (Lancôme)

مسیر رشد و توسعه برند لانکوم

لانکوم را امروزه بیشتر به واسطه‌ی محصولات لاکچری و مد گرای فرانسوی‌اش می‌شناسند، در واقع با پیوستن این شرکت به مجموعه‌ی عظیم لورآل، به یکی از موفق‌ترین مارک‌های بین المللی در زمینه‌ی آرایش تبدیل شده است.

محصولات آرایشی و فراورده‌های مراقبت از پوست، تحت نظر متخصصان مجرب پوست و با مشاوره‌ی حرفه‌ای ترین آرایشگران در بهترین سالن‌های زیبایی، تولید و روانه‌ی بازارهای جهانی می‌شود. به طوری که گاها در درمان مشکلات متداول پوستی، استفاده از این محصولات توصیه شده است.

امروزه Lancôme، بیزینس خاص خود را به گونه‌ای گسترش داده که محصولات تولیدی آن تقریبا در 130 کشور جهان عرضه می‌شود. به علاوه، این شرکت از 20 هزار مشاور زیبایی در نقاط فروش و کشورهای مختلف بهره برده است تا محصولات تولید شده، هر چه بیشتر در عرصه‌ی بین المللی نمایان شوند.

در فرم توسعه گرفته‌ی لانکوم فرانسوی، انواعی از عطرها، مواد آرایشی، و لوازم مراقبت از پوست در این کارخانجات و با رعایت استانداردهای لازم، ضمن نوآوری تولید می‌شوند. این برند با تاکید این که خوشبختی جذاب‌ترین زیبایی است، مدعی می‌شود آرزویش این است که هر خانمی که از لانکوم به منظور زیبایی استفاده می‌کند، شادتر شود.

میزان کیفیت و محبوبیت محصولات

محصولات برند لانکوم

از عمده‌ترین دلایل محبوبیت برند Lancôme، تولید محصولات لوکس، با کیفیت، متنوع و با فرمولاسیون گیاهی است که هیچ گونه حساسیتی را در فرد، بر نمی‌انگیزد. البته این موضوع که برند لانکوم تحت نظر کمپانی عظیم لورآل است، نیز بر ترغیب افراد به خرید، اثر می‌گذارد.

اگر شما به مراقبت از پوستتان یا زیبایی چهره‌ی خود اهمیت می‌دهید یا از طرفداران پر و پا قرص عطرها و ادکلن‌ها هستید، قطعا لانکوم از اولویت‌های انتخاب شما دور نخواهد بود.

به خصوص محصولاتی که در صدر پرفروش‌ترین‌های این برند بوده‌اند. از جمله مرغوب‌ترین و پرطرفدار ترین این محصولات می‌توان به ریمل  اشاره کرد که با ترکیب منحصر به فرد خود، وجود ویتامین B5، جلوگیری از ریزش مژه‌ها و مانند آن رضایت مخاطبان را جلب کرده است.

جلب اعتماد مصرف کنندگان محصولات برند لانکوم تا جایی پیش می‌رود که یک مدل رژ لب، به مدت 30 سال از پرفروش ترین محصولات ارایشی در این برند بود. عطرهای تولید شده در این برند نیز به سبب رایحه‌های مطلوب و بسته‌بندی های لوکس و زیبا همچنان پرطرفدار مانده‌اند.

در کنار همه‌ی این‌ها، لانکوم برای تبلیغات گسترده‌تر و جذب مشتریان راغب‌تر، به استفاده از مدل‌های جذاب و موفق متوسل می‌شود. در این راستا افراد متعددی مانند Julia Roberts, Daria Werbowy, Kate Winslet, Penélope Cruz, Lupita Nyong’o, Lily Collins, Taylor Hill and Isabella Rossellini به تبلیغ برند مورد نظر پرداخته‌اند.

علاوه بر این ‌ها Lancôme در نشریات مربوط بسیاری در کشورهای مختلف جهان از جمله Harper’s Bazaar و French Vogue به درج تبلیغات خود می‌پردازد. از دیگر شیوه‌های تبلیغاتی این برند می‌توان بهره‌گیری از ویدیوهای مختلف شبکه‌های مجازی و یوتیوب، آگهی تلویزیونی و آرایشگران فوق حرفه‌ای و نامدار را نام برد.

درباره ویژگی‌های برجسته محصولات برند لانکوم

محصولات برند لانکوم

همانطور که تا اینجا گفتیم، برند لانکوم یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهای آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست در جهان است که تاریخچه‌ای طولانی و پرافتخار دارد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های برجسته محصولات برند لانکوم می‌پردازیم:

1. کیفیت بالا و تحقیقات پیشرفته:

لانکوم از تحقیقات پیشرفته در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و آرایش بهره می‌برد تا محصولات با کیفیت بالا و موثر ارائه دهد. این برند به طور مداوم در جستجوی نوآوری‌های جدید و مواد مؤثر برای بهبود و بهینه‌سازی محصولات خود است.

2. تنوع محصولات:

لانکوم به وسیله ارائه محصولات متنوعی که شامل محصولات آرایشی، مراقبت از پوست و عطرها می‌شوند، توانسته است نیازهای مختلف مشتریان خود را پوشش دهد. این تنوع محصولات امکان انتخاب بهتر بر اساس نیازها و ترجیحات مختلف را فراهم می‌کند.

3. فرمولاسیون پیشرفته:

برند لانکوم از فرمولاسیون‌های پیشرفته و فناوری‌های نوین برای تولید محصولات با قابلیت‌های خاص مانند مراقبت عمقی پوست، پوشش بهتر، ماندگاری طولانی مدت آرایش و… استفاده می‌کنند.

4. بسته‌بندی زیبا:

یکی از ویژگی‌های مشهور لانکوم، بسته‌بندی‌های زیبا و لوکس است که نشان از مراقبت و توجه به جزئیات دارد. این بسته‌بندی‌ها علاوه بر حفظ کیفیت محصول، تجربه لوکسی را به مشتریان ارائه می‌دهند.

5. تکنولوژی رنگی پیشرفته:

در زمینه آرایش، لانکوم از تکنولوژی‌های پیشرفته رنگی استفاده می‌کند تا محصولاتی با پوشش بالا، رنگ ثابت، ظاهر طبیعی و دوام طولانی، ارائه دهد.

6. منحصر به فرد بودن رایحه‌ها:

عطرهای لانکوم به خوشبویی خاص و متفاوت با رایحه‌های روزمره شهرت دارند. این عطرها اغلب با ترکیبات روشن و لطیف ساخته می‌شوند که حس لوکسی و زنانگی را ایجاد می‌کنند.

معرفی محصولات برند Lancôme

معرفی محصولات برند لانکوم

در ادامه لیستی از دسته‌بندی لوازم آرایشی که در این مجموعه تولید و عرضه می‌شوند را برای شما آورده‌ایم:

  1. مواد و محصولات آرایشی برای میکاپ صورت، چشم‌ها، لب‌ها و ناخن‌ها: مانند کرم پودر، پرایمر، مرطوب کننده‌ها، کانسیلرها، سایه‌ها، خط چشم‌ها، پاک کننده‌های آرایش، رژ لب و مانند آن.
  2. محصولات مراقبت از پوست: همچون سرم‌ها، کرم‌ها، تونرها و پاک کننده‌ها، ماسک‌ها، ضد آفتاب‌ها، محصولات مراقبت از لب و چشم، محصولات مناسب آقایان و مانند آن.
  3. انواع عطرهای زنانه و مردانه

همچنین از طرق مختلفی می‌توانید از سایر خدمات مانند مشاوره توسط  کارشناسان فضای مجازی و وب سایت شرکت بهره ببرید. قسمت‌های دیگر نیز در وب سایت این شرکت، مانند مزون لانکوم، مجله‌ی زیبایی و خرید آنلاین تعبیه شده‌اند که برای اطلاعات بیشتر می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد.

توجه داشته باشید که مانند هر برند معتبر دیگر، برخی افراد سودجو اقدام به ساخت محصولات فیک مشابه می‌کنند که برای خرید محصول اورجینال می‌بایست حتما از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود.

به علاوه توجه داشته باشید که محصول اصل از فیک، با داشتن برچسب سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور مشخص می‌شود.

معرفی 9 لاین معروف و محبوب از محصولات لانکوم

لاین های مختلف محصولات برند لانکوم

برند لانکوم (Lancôme) دارای تعداد زیادی از لاین‌های محصولات مختلف است که هر یک مخاطبان به خصوص خود را دارند و نیازها و ترجیحات متفاوت آن‌ها را پاسخ می‌دهند. در ادامه این بخش، شما را با برخی از مهم‌ترین و معروف‌ترین لاین‌های محصولات لانکوم اشاره خواهیم کرد:

1. Advanced Génifique:

این لاین، شامل محصولات مراقبت از پوستی است که بر تقویت و اصلاح سطح پوست متمرکز هستند. محصولات این لاین به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، به بهبود ظاهر پوست، رفع علائم پیری و جلوگیری از آسیب‌های آینده کمک می‌کنند.

2. Rénergie:

این لاین مختص محصولات ضد پیری است. محصولات این لاین با ترکیبات مؤثر به پوست انرژی می‌بخشند و به تقویت و ترمیم بافت پوست کمک می‌کنند.

3. Absolue:

این لاین به عنوان یک لاین لوکس مراقبت از پوست شناخته می‌شود. محصولات Absolue با استفاده از ترکیباتی با منشأ طبیعی، به مراقبت عمیق و لطیف از پوست پرداخته و به تغذیه و احیای پوست کمک می‌کنند.

4. Teint Idole Ultra Wear:

این لاین مختص محصولات آرایشی به خصوص برای پوشش کامل پوست برای مدت طولانی توسط محصولات پایه آرایش، همچون کرم پودرها و محصولات مرتبط طراحی شده است.

5. La Vie Est Belle:

این لاین به عنوان لاین عطرهای لوکس و محبوب لانکوم شناخته می‌شود. عطرهای این لاین با رایحه‌های زنانه، گلی و میوه‌ای احساسات مثبت و خوشبویی را به کاربران منتقل می‌کنند.

6. Hypnôse:

این لاین محصولات آرایشی شامل محصولاتی مانند ریمل، خط چشم و محصولات دیگر مربوط به آرایش چشم است. این محصولات با رنگ‌ها و فرمولاسیون‌های متنوع به داشتن آرایش چشم زیبا کمک می‌کنند.

7. Bi-Facil:

این لاین به تولید محصولات تمیزکننده مخصوص آرایش اختصاص دارد. محصولات این لاین، حتی آرایش‌های مقاوم و ضد آب را نیز به آسانی پاک می‌کنند.

8. Hydra Zen:

این لاین به تولید محصولات مراقبت از پوست حساس و پوست‌هایی که به استرس و تنش حساسیت نشان می‌دهند، متمرکز است. محصولات این لاین به تامین رطوبت، آرامش و تقویت پوست کمک می‌کنند.

9. Tonique Confort:

این لاین به تولید تونرهای مرطوب‌کننده برای پوست خشک و حساس می‌پردازد. تونرهای این لاین پوست را تغذیه می‌کنند و احساس راحتی را به پوست می‌بخشند.

جایگاه برند لانکوم در کشور ایران و محصولات محبوب این برند

محصولات محبوب برند لانکوم در ایران

عطر و ادکلن‌های برند لانکوم (Lancôme)، سال‌ها است که در کشور ما جایگاه ویژه‌ای کسب کرده‌اند. اما سایر محصولات این برند در دهه‌های اخیر در ایران نیز توانسته‌اند جایگاه و شهرت خوبی کسب کنند. این موضوع، دلایل بسیاری داشته اما تاثیر مد و فشن جهانی،به عنوان یک عامل مهم، موجب شده تا محصولات این برند در ایران جذابیت داشته باشند. به علاوه، رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های آنلاین نقش مهمی در افزایش آگاهی افراد از محصولات لانکوم و ترویج آن‌ها در این کشور داشته‌اند.

در حال حاضر، محصولات محبوب لانکوم در ایران عمدتاً شامل موارد زیر می‌شوند:

1. کرم پودرهای لانکوم:

کرم پودرهای لانکوم اغلب برای پوشش کامل و طبیعی پوست، مورد علاقه افراد قرار می‌گیرند. فرمولاسیون‌های پیشرفته و تنوع رنگی این کرم پودرها، آن‌ها را گزینه مناسبی برای مصرف کنندگان ایرانی می‌کند.

2. انواع رژ لب: 

انواع رژ لب‌های لانکوم با رنگ‌ها و فرمولاسیون‌های متنوع، مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به آرایش قرار گرفته‌اند.

3. کرم‌های مرطوب کننده:

محصولات مرطوب‌کننده پوست لانکوم، به ویژه در فصل‌های خشک و سرد، مورد استفاده و تحسین قرار می‌گیرند. این کرم‌ها با ترکیبات مؤثر به تغذیه و آب رسانی پوست کمک می‌کنند.

4. محصولات ضد پیری:

افراد که در جستجوی محصولاتی جهت کاهش علائم پیری هستند، به محصولات ضد پیری لانکوم توجه دارند.

5. انواع عطرهای لانکوم:

عطرهای لانکوم از رایحه‌های مختلفی برخوردار هستند که طرفداران عطرهای لوکس به سمت آن‌ها جذب می‌شوند.

سخن پایانی

همانطور که تا اینجا دریافتید، برند لانکوم، یک برند لوکس فرانسوی است که عطرهای آن دارای شهرت قابل توجهی در سراسر جهان هستند. اما این برند به تولید طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست مشغول است.

به طور کلی، محصولات برند لانکوم با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، تجربه‌ای خاص و لوکس را برای شما به ارمغان می‌آورند. به عبارتی، استفاده از کرم پودرها و رژ لب‌ها تا محصولات مراقبت از پوست و عطرهای لوکس این برند، می‌تواند در شما احساس شادی و رضایت را ایجاد کند.

پس اگر تصمیم به استفاده از محصولات برند لانکوم را گرفتید، این فرصت را از دست ندهید و همین حالا به صفحه خرید محصولات لانکوم در فروشگاه اینترنتی سوراو، مراجعه نمایید. ما در فروشگاه سوراو، شرایطی را فراهم کرده‌ایم که شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات این برند را با تضمین اصالت کالا، تنها با چند کلیک خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

اگر تجربه‌ای در خصوص استفاده از هر یک از محصولات لانکوم دارید، خوشحال می‌شویم آن را از طریق بخش نظرات با ما و سایر خوانندگان مجله زیبایی سوراو، به اشتراک بگذارید.

این مقاله توسط تیم سوراو به صورت اختصاصی تهیه شده‌است لذا کپی یا استفاده از آن با ذکر منبع بلامنع است.