SiteLogo

برند اوالون ارگانیکس: انعکاس زیبایی زمین

کیمیا سلطانی 24 اسفند 1402
2 498
برند اوالون ارگانیکس: انعکاس زیبایی زمین

دنیای امروز پر از برندهای آرایشی و بهداشتی متنوع است که در ارئه‌ محصولات خود رقابت شدیدی با هم دارند. این رقابت سبب می‌شود تا سعی در تولید محصولاتی داشته باشند که فرمول قدرتمندتر داشته و بر اساس کیفیتی که دارند، بتوانند گواهینامه‌های ایمنی و استاندارد کیفی را از آن خود کنند. در این میان، برخی از برندها عملکرد قدرتمند و مؤثری داشته‌اند که موجب‌شده طرفداران زیادی در سراسر کشورهای دنیا را به سمت خود جذب کنند. برند اوالون ارگانیکس یکی از معروف‌ترین و قدرتمندترین برندها است که اغلب آشنایان با این برند از محصولات با کیفیتش خبر دارند. در این مطلب از مجله سوراو، شما را با برند (Avalon Organics®) و برخی از مهم‌ترین خصوصیات و محصولات تولیدشده در این شرکت آشنا می‌کنیم.

معرفی برند اوالون ارگانیکس و داستان شروع فعالیتش

معرفی برند اوالون ارگانیکس و داستان شروع فعالیتش

اولین نکته‌ای که در مواجهه با نام این برند معروف و مطرح به چشم می‌خورد، کلمه‌ی Organic است. ارگانیک، واژه‌ای است که به موادی با منشأ کاملاً طبیعی و زیستی اطلاق می‌گردد، با اشاره به این مساله که در تولید ماده‌ مورد نظر، هیچ ماده‌ شیمیایی یا فرایندی که سبب تغییر ماهیت طبیعی آن شود، وجود نداشته باشد.

بنابراین وقتی حرف از تولید مواد آرایشی یا بهداشتی و ارگانیک بودن آن‌ها به میان بیاید، بدین معنی است که در ترکیب و ساختار این مواد، تماماً موادی که از طبیعت گرفته شده به کار رفته است. ترکیب نام آوالون با کلمه‌ ارگانیک، نشان می‌دهد که محصولات این برند الزاماً می‌بایست از مواد ارگانیک و طبیعی تولید شده و این مهم‌ترین راهبرد برند آوالن ارگانیکس به شمار می‌آید.

این برداشت دور از انتظار نبوده و تیم تجاری اَوِلون ثابت نمود که در احترام به زمین واقع شده است. ماجرا از آن جا شروع شد که یک کشیش از ایالت ولز بریتانیا به نام جفری، مدعی بود که مزارع آوالون به گاو آهن کشاورزان احتیاج نداشته و تمام چیزی که از کشت عاید می‌شود، همان است که طبیعت برای کشاورز فراهم خواهد کرد.

این ادعا شاید با علم و دانش کشاورزی امروز منطبق نباشد، اما سبب ریشه دواندن مفهوم یا اعتقادی بر این مبنا شد که زمین، زیبایی ایجاد می‌کند. بنابراین ایجاد زیبایی از زمین، یک فلسفه برای احترام عمیق به زمین و موجودات زنده‌ روی آن به وجود می‎آورد. اولون با ایده گرفتن از این مفهوم، قرن‌ها مطالعات و یافته‌های گیاه شناسی را با علم مدرن امروزی ترکیب می‌کند تا محصولاتی شگرف از منابع طبیعی تولید کند.

آرمان‌های برند اوالون ارگانیکس

آرمان‌ها و ارزش‌های این برند را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

معرفی ارزش ها و آرمان های برند اوالون ارگانیکس

زیبایی ریشه‌دار

همان‌طور که گفتیم، از بزرگ‌ترین اهداف مارک آوالن ارگانیکس، استفاده از زیبایی‌هایی بوده که زمین به وجود آورده است. به عبارت بهتر، به کارگیری فضیلت‌های نامحدود طبیعت و آگاهی از این که همه زیبایی‌ها از زمین آغاز می‌شود، آوالن ارگانیکس را بر آن واداشت که از مزایای پاک و ناب گیاهان بهره ببرد.

امروز اولون مفتخر است که محصولاتی را تولید می‌کند که به یک سبک زندگی جامع از سلامتی، خوبی و پایداری کمک کند.

استفاده از مواد خالص

برخی از یافته‌ها حاکی از آن است که مواد شیمیایی موجود در ترکیب محصولات مختلف، از طریق پوست جذب می‌شود و شما هرگز متوجه آن نخواهید شد. بنابراین فرمول‌سازهای اولون بدون وقفه به جستجوی مواد آلی گیاهی از منابع زمینی می‌پردازند. چرا که برای زمین و انسان بی‌خطر هستند.

وگان و عاری از ظلم

اولون مدعی است برای تولید محصولات خود به هیچ گونه ظلم و خشونتی علیه حیوانات و محیط زیست متوسل نمی‌شود. این مارک هرگز تولیدات خود را بر روی حیوانات آزمایش نمی‌کند و لوگوی Leaping Bunny Program به عنوان یک نماد شناخته شده به همین موضوع اشاره می‌کند.

پایداری و محیط زیست

آوالن ارگانیکس می‌گوید از مواد آلی گیاهی استفاده می‌کند و این موضوع ضمن آسیب کمتر به محیط زیست، به صنعت کشاورزی ارگانیک نیز کمک خواهد کرد. همچنین اولون برای به حداقل رساندن ردپای محصولات خود در این سیاره، از بسته‌بندی‌های قابل بازیافت استفاده می‌کند. به علاوه دقت می‌کند که فرمولاسیون محصولات قابل تجزیه بوده و در محیط باقی نماند.

امتیازها و تاییدیه های جهانی محصولات اولون ارگانیکس Avalon Organics®

امتیازها و تائیدیه های محصولات اوالون اورگانیکس

بعد از آشنایی با هر برندی این سوال به ذهن مخاطب خطور می‌کند که چرا باید از این برند محصولی را تهیه کرد؟ همان‌طور که می‌دانید در سال‌های اخیر برندهای زیادی وارد دنیای محصولات آرایشی بهداشتی شده‌اند و برخی از آن‌ها محصولات بسیار با کیفیتی را روانه‌ بازار کرده‌اند. اما در انتخاب هر یک از این محصولات باید توجیهی مخاطب را به سمت خود جذب کند. توجیهی که می‌تواند استانداردهای کیفی محصول باشد یا توصیه‌ی دوستان و آشنایان.

بنابراین در این قسمت از ما خواهید پرسید که چرا باید از برند آوالون ارگانیکس محصولی را تهیه کنم؟ در زیر 9 مورد از مهم‌ترین مزایای محصولات این برند انگلیسی را برایتان نام می‌بریم.

EWG VERIFIED

دارا بودن تأییدیه‌ی EWG به معنای کسب گواهینامه‌های ایمنی و استاندارد از Environmental working group یا کارگروه محیط زیستی است. به بیان بهتر، این خیالتان را از اینکه محصولات آوالن ارگانیکس کاملا ارگانیک هستند و دستکاری ژنتیکی نشده یا دارای عناصر یا ترکیبات شیمیایی نگران کننده داشته باشند، راحت باشد. چرا که این برند با دارا بودن چنین تأییدیه‌ای ثابت می‌کند که با شفافیت کامل مواد تشکیل دهنده محصولات خود را آشکار ساخته و طبق شیوه‌های تولید مناسب عمل می‌کند.

NSF/ANSI 305 Certified

این گواهی بیانگر تطبیق فعالیت و تولیدات برند اولون با استاندارد ملی آمریکا است. این تأییدیه‌ی مذکور برای محصولات مراقبت شخصی که حاوی مواد معدنی ارگانیک هستند، طراحی شده است. بنابراین برند اولون یک پله دیگر در جهت جلب اعتماد مخاطبان به پیش رفته است. برای داشتن این گواهینامه هیچ یک از محصولات گیاهی که برای استفاده در محصولات این برند به عنوان مواد اولیه استفاده می‌شود نباید:

  • با تابش یونیزه رشد داده شوند.
  • نباید از فاضلاب‌ها برای ابیاری این محصولات استفاده شود.
  • نباید از مواد نفتی یا شیمیایی و یا کودهای شیمیایی برای رشد مواد اولیه استفاده شود.
  • نوع و سبک نگهداری محصولاتی که مواد اولیه هستن باید طبق این استاندارد نگهداری شوند. 
  • و…

برخورداری محصولات اوالون ارگانیکس از این گواهی، به خوبی نشان می‌دهد که مواد اولیه استفاده شده در آن‌ها، کاملا با موارد فوق، تطابق دارند.

Vegan

واژه‌ی وگان که در مورد تمامی محصولات این برند به کار می‌رود، خبر از منشأ کاملاً طبیعی و گیاهی مواد سازنده‌ با اصول اخلاقی و انسانی این تولیدات دارد. این مساله در دنیای امروز که توجه انسان‌ها به بی‌رحمی‌‌هایی که برخی در طول تاریخ با آزمایش‌های شیمیایی برای کنترل و تست محصولات بر علیه حیوانات مرتکب شده‌اند معطوف شده و این محصولات بر روی حیوانات تست نمی‌شود، اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کند.

در چنین شرایطی Avalon Organics® مفتخر است که محصولاتی عاری از مواد تشکیل دهنده با منشأ حیوانی تولید کرده و هیچ گونه ظلمی به دنیای جانوران مرتکب نمی‌شود.

محصولات برند اوالون اورگانیکس

No GMOs

مساله‌ موجوداتی که از نظر ژنتیکی با روش‌های پیشرفته‌ آزمایشگاهی اصلاح شده یا تغییراتی بر آن‌ها اعمال شده، نقل داغ اکثر محافل با دغدغه‌ی سلامتی است. بدیهی است در شرایطی که شک و شبهه‌های زیادی در این مورد وجود دارد، ادعای اولون ارگانیک مبنی بر این که از هیچ موجود تراویخته‌ای یا دستکاری شده ژنتیکی در ترکیب محصولاتش استفاده نمی‌کند، یک امتیاز ویژه تلقی می‌شود. چون دانشمندان بر این باور هستند استفاده از این محصولات دستکاری شده امکان ایجاد آلرژی و انتقال بیماری‌های ژنتیکی یا به وجود آمدن سرطان را دارند.

Biodegradable

Biodegradable، به معنای استفاده از قوطی و مواد قابلیت تجزیه زیستی یا زیست تخریب پذیر، می‌باشد! این موضوع به لحاظ احساس مسئولیت در حفظ بهداشت محیط زیست و سلامت اکوسیستم‌های کره زمین، مطرح شده‌است. در واقع به معنی این است که محفظه نگه دارنده این محصول در طبیعت تجزیه می‌شود.

در حالی که برخی از مواد مانند پلاستیک‌ها، مدت زیادی شاید 400 سال در محیط باقی مانده، موادی که قابلیت تجزیه زیستی دارند، مدت زیادی در طبیعت باقی نمی‌مانند و توسط میکروارگانیسم‌هایی همچون باکتری‌ها به موادی ریزتر و قابل جذب در محیط تبدیل می‌شوند.

Avalon Organics® با داشتن گواهینامه‌ی Biodegradable نشان‌داده که کربن آلی موجود در ساختارش با نرخ قابل قبولی به CO2 تبدیل‌شده و زیست تخریب پذیر است. استانداردهای جهانی در این رابطه، به موادی اطلاق می‌گردند که در مدت 2 تا 6 ماه، بین 60 تا 90 درصد از آن محصول در محیط تجزیه شود.

 NO Parabens

تا چه میزان با پارابن و تقاضاهایی که در سال‌های اخیر برای حذف آن از ترکیب شیمیایی مواد آرایشی-بهداشتی مطرح‌شده، آشنا هستید؟

پارابن نوعی ماده‌ی شیمیایی است که خاصیت نگهدارندگی برای مواد آرایشی-بهداشتی دارد. این ماده از رشد میکروب در چنین محصولاتی جلوگیری کرده و به همین سبب در طیف وسیعی از آن‌ها وجود دارد. تولیداتی که بر روی برچسب اطلاعات و مواد تشکیل دهنده‌ خود، کلمات Paraben ،Propylparaben و Ethylparaben داشته باشند، از این دسته هستند.

بنابراین انواع پارابن، از پرکاربردترین ترکیباتی هستند که خاصیت نگهدارندگی دارند. دقت داشته باشید که پارابن مخفف ترکیب پاراهیدروکسی بنزوئیک اسید بوده و با آن تفاوتی ندارد. از آن جا که شامپوها یا فراورده‌های مشابه دارای مقادیری آب و برای رشد و تکثیر میکروارگانیسم‌ها مکان مناسبی هستند، بنابراین می‌بایست حتماً از محافظ‌هایی که از رشد میکروب جلوگیری کند استفاده شود.

قیمت کم و مؤثربودن پارابن در وظیفه‌ی خود، سبب‌شده تا بیش از 90 درصد از محصولات آرایشی بهداشتی مانند شامپو، مرطوب کننده، خمیر دندان، مواد آرایشی و داروها حاوی آن باشند. اما در سال‌های اخیر برخی پژوهش‌ها نشان‌داده که این ماده می‌تواند سبب بروز اختلالات غددی و هورمونی شود.

با اینکه در گذشته تصور می‌شد پارابن پس از واکنش‌هایی از بدن دفع می‌شود، اما تحقیقات نشان می‌دهند که بخشی از آن در بدن باقی می‌ماند. یکی از جدی‌ترین خطرات پارابن برای بدن، افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه است. بنابراین یکی از پررنگ‌ترین مزایای یک محصول خوب مانند تولیدات برند Avalon Organics® عاری بودن از انواع پارابن است.

محصولات برند اوالون اورگانیکس

No Harsh Sulfates

محصولات برند Avalon Organics® فاقد سولفات‌های خالص‌شده یا سولفات‌های بر پایه‌ی اتیوکسیلات که پتانسیل تحریک پوست بالایی دارند، هستند.

ترکیبات متداولی از سولفات در اکثر شامپوها وجود دارند؛ از جمله سدیم لوریل سولفات، سدیم لوریل اتر سولفات و آمونیوم لوریل سولفات. گرچه شواهدی مبنی بر سرطان زا بودن سولفات‌ها وجود ندارد، اما مطالعات زیادی اثبات نموده‌اند که سولفات پوست را تحریک می‌کند و این امکان وجود دارد.

اگر شامپویی حاوی سولفات باشد، با عبارت SLS یا SLES بر روی برچسب آن مشخص می‌شود. عیب اصلی سولفات در شامپوها این است که اصطلاحاً ذاتاً خشن، ناملایم یا harsh (زننده) هستند. بدین معنا که اگر سولفات در غلظت بالا در ترکیب شامپو وجود داشته و به خوبی فرموله نشود، موها را خشک کرده و سبب ایجاد خارش در پوست سر می‌شود چون سولفات عامل شوینده قوی برای پاک کردن آلودگی و چربی مو می‌باشد و باعث ایجاد کف در شامپو می‌شود.

ایجاد خارش در سر، تحریک پوست سر یا سوزش چشم‌ها، از اثرات وجود ترکیبات سولفات‌دار است. شامپوهای برند اوالون ارگانیکس عاری از سولفات‌ها بوده و یک گام جلوتر از رقبای خود هستند چون کل سولفات‌ها را در خود ندارد.

دلیل استفاده از شامپوهای بدون سولفات برای موهای کراتینه این می‌باشد که استفاده از این شامپو باعث افزایش مدت ماندگاری تاثیر مواد کراتین و صافی مو تا 8 ماه می‌شود. در واقع سولفات باعث از بین‌رفتن مواد کراتینه صافی مو می‌شود و عدم استفاده از آن، به حفظ مواد کراتین بر روی موها برای مدت بیشتری کمک می‌کند.

No Phthalates

برند اوالون ارگانیکس (Avalon Organics®) می‌گوید فرمول، مواد تشکیل دهنده و رایحه‌ی تولیداتش عاری از فتالات هستند. فتالات، ترکیبی شیمیایی است که باعث بروز اختلالات هورمونی می‌شود. به طور معمول، از بنزیل فتالات (BBP) یا دی بوتیل فتالات (DBP) در برخی محصولات آرایشی- بهداشتی استفاده می‌شود که اثری شبیه هورمون استروژن دارند.

به طور کلی فتالات‌ها کار غدد درون‌ریز بدن ما را که هورمون ترشح می‌کنند، دچار اختلال می‌کند. تحقیقات نشان داده‌اند که این مواد بر روی کبد، کلیه، ریه و غدد جنسی تأثیر منفی می‌گذارند. به علاوه، فتالات بر زنان باردار اثر مخرب دارد و جنین را با ناهنجاری در اندام تناسلی درگیر خواهد کرد.

اگر در محصولی فتالات وجود داشته باشد، به راحتی از طریق پوست جذب می‌شود. پس اولون با معرفی محصولات بدون فتالات خود، رضایت بسیاری از مشتریانش را جلب نموده است.

No Synthetic Fragrances Or Colors

برند اوالون ارگانیکس (Avalon Organics®) ادعا می‌کند محصولاتش فاقد عطر یا رنگ مصنوعی هستند. تمامی عطرها و رنگ‌ها در فراورده‌های اوالون از مواد طبیعی ساخته‌شده و این موضوع بسیار مهمی است.

برخی اوقات تولیدکنندگان محصولات بهداشتی و آرایشی، برای جذاب کردن تولیداتشان از رنگ‌های سنتزی و رایحه‌های مصنوعی استفاده می‌کنند. البته این کار بسیار مورد پسند مخاطبان این لوازم بوده است، اما سازمان غذا و داروی آمریکا تنها 7 رنگ سنتزی و برخی از رایحه‌ها را برای این امر مجاز دانسته است.

با این‌حال، اینکه آیا این مواد به طور قطعی ایمن و سالم هستند یا خیر، هنوز مشخص نیست. برخی از افراد این مواد را سرطان‌زا، مسمومیت‌زا یا عامل برخی بیماری‌ها مانند بیش فعالی می‌دانند. به‌خصوص که عطرهای مصنوعی مانند مواد مواد براق کننده و برخی لوازم آرایشی دارای فتالات هستند و ایجاد حساسیت‌زایی و حتی آسم می‌نمایند.

محصولات برند اوالون ارگانیکس Avalon Organics®

محصولات برند اوالون اورگانیکس

محصولات مارک اوالون به سه دسته‌ی کلی طبقه‌بندی می‌شوند: محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو و محصولات حمام و بدن. در زیر فهرستی مختصر از انواع تولیدات این برند را ذکر می‌کنیم.

مراقبت از پوست

این دسته از محصولات برند اوالون ارگانیکس، شامل موارد ذیل است:

  • پاک کننده‌ها
  • تونرها
  • مرطوب کننده‌ها
  • درمان کننده‌ها
  • بالم‌های لب
  • محصولات تسکین دهنده‌ی اگزما
  • محافظت کننده‌های شدید
  • درمان چین و چروک
  • درخشان کننده‌ها (برای مبارزه با خشکی و حساسیت)

محصولات مراقبت از مو برند اوالون ارگانیکس Avalon Organics®

محصولات مراقبت از مو برند اوالون اورگانیکس

محصولات مراقبت از مو این برند شامل انواع شامپوها و نرم کننده‌ها است.

در این محصولات از عصاره‌ی انواع میوه‌ها و گیاهان مفید مانند نارگیل، افرا، ماگنولیا، رزماری، بابونه، لیمو و… استفاده می‌شود. شامپوهای برند Avalon Organics® علاوه بر یک پاک کننده‌ی مؤثر، تغذیه‌ی حیاتی موها را نیز برعهده دارند. نرم کننده‌ها نیز با تقویت، تغذیه و افزایش رطوبت سبب بالابردن خاصیت ارتجاعی رشته‌های مو می‌شوند.

محصولات حمام و بدن برند اوالون ارگانیکس

تولیداتی که در این دسته قرار دارند، با استفاده از روغن و اسانس گیاهان دارویی و معطر، تهیه می‌شوند و دارای فواید درمانی و مراقبتی متعددی برای شما هستند. محصولات این دسته عبارتند از:

  • ژل حمام
  • صابون دست
  • کرم شیو
  • لوسیون دست و بدن ( با خواص مرطوب کننده و تغذیه کننده)

معرفی محصولات محبوب برند آوالون ارگانیکس در ایران

محصولات محبوب برند اوالون اورگانیکس در ایران

محصولات اوالون ارگانیکس در ایران به صورت رسمی وارد شده‌اند و شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات اورجینال این برند انگلیسی را به راحتی خریداری و استفاده نمایید.

به طور کلی، این برند در بازار ایران در مقایسه با برخی از برندهای مشابه‌اش، چندان شناخته‌شده نیست. با این حال، محصولات آوالون ارگانیکس در ایران نیز توانسته‌اند طرفداران خاص خود را پیدا کنند. مصرف کنندگان این برند در ایران اکثرا افرادی هستند که به دنبال محصولات طبیعی و بدون مواد شیمیایی مضر هستند و استفاده از محصولاتی بدون منشاء حیوانی و بی‌رحمی را ترجیح می‌دهند.

با این وجود، شامپوهای اوالون ارگانیکس، از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این برند در ایران به حساب می‌آیند.

سخن پایانی

برند اوالون ارگانیکس، از جمله برندهای فعال در حوزه آرایشی و بهداشتی است که تمام تلاش خود را در تولید محصولاتی با کیفیت که ردپای کمی بر روی کره‌زمین می‌گذارند، به کار گرفته‌است. بنابراین استفاده از محصولات گیاهی برند Avalon Organics® را که فواید زیادی دارند، به شما توصیه می‌کنیم.

توجه داشته باشید که سایت سوراو تنها وارد کننده محصولات بسیار بی‌نظیر این برند از انگلستان می‌باشد تا بهترین و اورجینال‌‌ترین محصولات موی موجود در کشور را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

شما می‌توانید برای خرید هر یک از محصولات این برند، به صفحه برند اوالون اورگانیکس، در وب سایت فروشگاه سوراو مراجعه کنید و با چند کلیک، محصول مدنظر خود را خریداری فرمایید.

ارسال دیدگاه

آخرین دیدگاه ها

میگوید

3 سال قبل

سلام لطفا بفرمایید خود کراتین احیا صافی همین برنداوالون برای مار در سالن زیبایی واسه مشتری دارید

تیم سوراو

سلام، لطفا از طریق صفحه "تماس با ما" با فروشگاه تماس بگیرید.

مقالات مرتبط